Saturday 9 April 2011

cikgu mai

Semangat Cikgu Mai Part 10

"Encik boleh tolong tak? Che Man tak berapa sihat, tersilap makan ubat pagi tadi." Aku mendengar Mai bercakap dengan pekerja hotel yang datang menghantar sarapan pagi.

"Kalau boleh dia mintak carikan dua tiga biji kelapa muda, nak minum. Nak potong kesan ubat tu."

"Tapi Puan, sekarang ni masa kerja. Susah nak keluar. Bos bising."

"Telefon le kawan, mintak depa tolong kalau Encik tak boleh keluar. Tunggu kejap." Mai masuk ke dalam bilik. Aku tahu hajatnya.

"Ambik lima puluh dalam beg duit Abang. Bagi semua."

"Banyaknya. Kita bukan nak setandan."

"Tak payah berkira. Kita yang berhajat."

Mai mengangguk.

`Kejap lagi kita makan." Katanya, mengambil wang itu dan keluar.

"Ni Che Man bagi. Dia berhajat sangat-sangat. Lagi cepat lagi elok."

"Kami cuba."

"Assalamualaikum. Datuk Ada?" Terdengar suara lain.

"Datuk tak sihat, sedang tidur."

"Takpe lah. Bagitau Datuk, fomen akan datang tengok kereta Puan lebih kurang pukul dua nanti. Kalau dia tak boleh pergi pun takpe. Nanti saya telefon dia bagitau estimate tu."

"Terima kasih banyak-banyak Encik, tolong saya haritu. Tolong baiki pulak lagi."

"Tak ada masalah. Memang tugas kami pun di sini. Tapi kalau Puan tunggu abang Puan, tak jalankan kereta tu jugak. Mungkin tak rosak teruk."

"Mana saya tau dia ada di belakang saya. Ingatkan dia nak datang dari Grik. Biar dekat sikit."

"Dia sakit apa?"

"Silap makan ubat. Tu mintak depa carikan air kelapa muda."

"Takpe Puan. Saya mintak diri dulu. Kalau Datuk nak mintak tolong apa- apa, tak dapat kelapa muda ka, telefon saya."

"Insyaallah. Assalamualaikum."

Pagi ini kami berkubang di atas katil saja selepas makan. Shafik memang tidak banyak ragam, asyik dengan barang mainannya. Mai pula mengurut batang butuh aku di bawah selimut.

"Macam ni bila Abang nak baik. Lagi keras boleh la."

Dia tersenyum. Mengambil losyen pula dan lumurkan ke butuh aku.

"Selalunya kena bagi muntah, baru keluar toxic semua."

"Sampai bila nak urut? Mai dah climax dua tiga kali semalam, Abang geli pun tidak."

"Takpelah. Pelan-pelan. Sementara tunggu air kelapa sampai. Nak buat kokurikulum pun tak boleh."

"Apa dia?"

"Ku kulum." Jawabnya sambil ketawa kecil.

Aku meletakkan semula gelas ke atas meja sisi di tepi katil. Terasa ula hendak terkencing bila asyik meneguk air kepala muda sejak tadi lagi. Shafik juga sudah lena di sebelahku, tetapi Mai yang ke bilik air sejak tadi belum masuk lagi. Aku bangun menuju ke bilik air, lega melihat batang butuh aku sudah kendur semula.

"Mai buat apa tu? Lama sangat."

"Ada tugas."

Aku memulas tombol pintu bolok air itu, tidak berkunci.

"Ohhh... Menebas..."

Dia yang bertenggek di atas penutup tandas itu tersenyum.

"Bagi Abang tolong." Aku mengambil pencukur dari tangannya.

Sudah berlepak di lantai, antara kedua kakinya. Banyak bulu-bulu buritnya sudah dibuang. Tinggal tunggul-tunggul saja di bahagian depan.

"Mai sandar dan letakkan kaki di tepi." Aku berkata sambil menarik punggungnya ke depan sedikit, meletakkan kakinya ke tebing mangkuk tandas itu biar betis dan pehanya bersentuh.

Kini kawasan sulitnya sudah tidak sulit lagi untuk aku kerjakan. Sambil mencukur, aku sapu rambut-rambut pendek itu ke bawah. Aku lakukan penuh hati-hati, menggunakan kedua tanganku. Dia hanya memerhati saja. Sesekali kami berpandangan, bertukar senyum.

"Abang biasa buat ye?"

Aku mengangguk.

"Tak nampak macam budak kecil punya ke?"

"Memang setengah orang tak suka, ingat macam tu. Tapi bukan pasal steam dekat budak kecil, pasal bersih. Sedap di pandang." Aku menjeling ke arahnya.

"Dan sedap dijilat."

"Abanggg..." Dia menjerit, mungkin terkejut bila tiba-tiba saja aku sembamkan muka aku ke celah kangkangnya itu.

"Hihihi..."

"Lama Mai tak rasa, kan?" Aku meneka.

Kalau seorang lelaki hanya melayan isterinya di atas katil, membuat gaya biasa saja, pastinya dia tiada masa untuk menjilat burit dan kelentit isterinya. Memikirkan kesedapan dirinya saja.

Mai mengangguk, masih mengukir senyum.

"Abang bagi rasa. Abang pun teringin sangat nak jilat Mai." Aku julurkan lidahku untuk menyentuh lurah dendam hatiku itu.

Aku tersenyum gembira sebelum merapatkan mulutku ke mulut bawah Mai. Menjilat lurah yang licin itu dari bawah ke atas beberapa kali. Mengemam pula kelopak yang menghiasi di kiri-kanan satu persatu, menariknya perlahan-lahan.

"Mmmm... Mmmm... Mmmm..." Aku mengucup pula mulut itu sepenuh hati, menyedut dan melumat semau-maunya.

"Abanggg..." Dia merengek perlahan. Matanya terpejam rapat, ingin menghayati sentuhanku.

Setelah puas merasa perisa istimewanya, merasakan gebu banjaran kecil yang melingkungi tamannya, merasakan licin pinggiran telaganya, aku tumpukan pula ke gua persembunyian permata syahwatnya itu. Aku julurkan lidah dan menjilat dari bawah hingga ke atas, menyentuh guanya. Aku mahu dia dapat melihatnya. Berulang kali aku menguisnya dengan hujung lidah.

"Ermmm..." Dia tersentap beberapa kali.

Aku mengucup, mengemam dan menghisap kelubung nikmatnya itu, mengembut berulang-ulang.

"Erhhh..." Mai mendesit sambil tubuhnya menyentap lagi. Mai sudah memaut di kedua pelipat kakinya, membuka lebih luas lagi.

Aku juga mengukuhkan pelukan di punggungnya dan menggesel lembah nikmatnya itu dengan sepenuh hati. Basah dan licin mukaku tidak aku peduli lagi, terus mencumbuinya berterus-terusan. Dapat aku rasakan punggungnya mula bergetaran.

"Mai dah nak sampai?"

"Abanggg..." Dia memprotes.

Aku tahu dia mahu aku teruskan tugas itu lagi tanpa henti. Aku mengucup pintu syahwatnya lagi. Tetapi kali ini aku tidak mahu lepaskan lagi. Hidung aku juga sudah menggesel di biji yang sudah keras dan panas itu. Tangannya mencengkam di belakang kepalaku dan menarik kuat ke celah kangkangnya.

"Ugghhh... Ugghhh... Ugghhh..." Kedua kakinya yang sudah terbuka luas itu terketar-ketar.

Itu layanan aku untuk Mai yang mengasihaniku, memahami keadaan aku sepanjang pagi ini dan berikhtiar mengatasinya. Akhirnya dia renggangkan kepalaku juga, tetapi menarik semula ke perutnya, memeluk erat.

Aku juga terus memeluknya, merasa sentapan demi sentapan nikmat yang datang melanda. Aku cukup puas dapat melayannya begitu, khas untuknya, semata-mata untuknya. Aku seronok dan lega bila kesan ubat semalam mula berkurangan selepas beberapa minit aku minum air kelapa muda yang dihantar oleh pekerja hotel tadi. Sepuluh biji mereka hantar tadi, siap diparas untuk kemudahan kami, siap dengan segala keperluan hingga ke air batu dan gula.

Part 11

"Abang nak bertolak pukul berapa?" Mai beralih mengadap aku. Mungkin Shafik sudah lena kekenyangan.

"Pukul empat. Sempat makan malam di rumah."

Mai mengangguk saja.

Aku pula sudah tersenyum, bukan setakat makan, tetapi juga sempat bermain sekejap dengan anak-anak aku sebelum mereka tidur. Dan selepas itu menidurkan Rahimah pula. Aku tahu Mai akan bertolak balik ke Pasir Mas pukul lima, sudah berjanji dengan Koperal Halim tadi. Dia datang bersama Pak Din, fomen kereta dari Grik elok saja kami habis menghadap hidangan tengah hari.

"Saya bawak Pak Din sini sebab tak mau susahkan Datuk. Dengar Datuk tak sihat."

"Alhamdulillah. Sihat dah. Memang tengah bersiap, nak tunggu Che Halim call saja." Memang aku sedang memakai seluar ketika mereka tiba. Terus saja mengenakan baju kemeja-T untuk menyambut mereka.

"Pak Din dah tengok kereta adik saya tu?"

"Sudah. Betul kot macam Halim cakap. Sekurang-kurangnya kena buat top- overhaul."

"Oklah. Pak Din buat apa yang patut. Kalau kena tukar sparepart, cari yang baru. Saya tak mau dia terkandas lagi di tengah jalan. Nak dijadikan cerita, nasib baik saya ada di belakang dia hari tu."

"Saya pun tak tau Abang Man ada di Terengganu. Kalau tau tentu dah saya tumpang dia saja. Saya telefon dia pun nak tanya kot ada kawan dia sini yang boleh tolong, bukan nak suruh dia datang jauh-jauh dari Alor Star." Pandai sekali Mai menyelitkan ceritanya.

"Takpalah, macam mana pun kita dah ada kawan di sini. Jadi Che Halim boleh tolong hantarkan Maisara balik Pasir Mas petang ni?"

"Insyaallah. Saya pun sebenarnya dah ambil cuti seminggu. Nak bersama anak-anak musim cuti ni. Cadangnya nak balik pagi tadi. Tapi dah ada kerja tak beres, petang ni lah nampaknya."

"Maaf la Che Halim, sebab saya pulak Che Halim kena postpone."

Semua sudah berbincang dan bersetuju. Pak Din akan baiki kereta Mai dan hantar sampai ke tangannya di Pasir Mas. Dia minta RM650 tetapi aku beri RM700, minta dia siapkan secepat mungkin. Jika ada belanja tambahan, Mai akan tanggung. Koperal Halim pula akan hantar Mai sampai ke rumah. Aku tambahkan seratus lagi untuk tambang dan susah payah dia dan kawannya. Seperti biasa dia menolak, tetapi akhirnya dia terima juga.

Hatiku senang semuanya sudah teratur. Lega dapat aku teruskan perjalanan aku pulang menemui keluarga aku tidak lama lagi. Mai yang juga berbaring di sebelahku mula meraba butuh aku yang masih terkurung di dalam seluar. Dan aku biarkan saja, ingin merasa ianya keras semula setelah tidur lama selepas berjaga panjang sejak semalam. Kami sama-sama tersenyum bila merasa butuh aku mula menggeliat bangun.

"Dah ok kut?"

"Kita buka baju ni dulu. Nanti keronyok pulak."

Aku mengangguk, saling berpandangan. Mai bangun, membuka butang baju kemeja aku satu persatu sebelum melepaskannya dari tubuh. Dia menumpu kepada seluarku pula, menariknya turun sekali dengan seluar dalamku hingga melepasi kaki. Sebelah tangannya mencekak di pangkal butuhku dan mulutnya mula mengulum di kepala. Mulutnya mencengkam erat sambil kepalanya terangguk-angguk melulur.

"Hmmm... Sedap Mai." Aku memberi komen.

Memang terasa senjata aku sudah pulih seperti sediakala. Nafsu aku juga mula bangkit apa lagi dengan hisap dan jilatnya yang banyak bertumpu ke bahagian kepala itu. Aku menarik punggungnya supaya rapat denganku.

Kain batiknya sudah terlondeh, memudahkan lagi tanganku untuk mengusap kelangkangnya. Seperti biasa, sudah basah dan licin dengan gris semulajadinya. Basah jari-jariku masuk keluar terowong nikmatnya, menggantikan butuh aku yang masih enak dicumbuinya. Aku menarik sebelah kakinya untuk melangkau tubuhku. Kini sekali lagi taman nirwananya terpampang di hadapan mataku, bersih dan menyelerakan.

Aku mengangkat kepala dan mengucup sedut pintu syahwatnya itu, berbunyi bila bibir-bibir terpisah. Sudah turun kembali ke bantal, aku peluk punggungnya dan rapatkan ke mukaku. Menemukan lagi bibirku dengan bibir bawahnya. Lidah aku meneroka lagi liang sanggamanya. Mengorek dan menyentuh dinding yang licin itu, meneguk apa yang mengalir masuk ke dalam mulutku. Gebu, licin, panas, sedap dan nyaman semuanya terasa. Sudah puas, aku turunkan sedikit ke bawah.

"Ini kelentit yang gatal tak habis-habis tu?"

"Ermmm..." Dia menyahut. Mulutnya masih mengulum batang butuhku.

Masuk kali kedua kelentitnya bertemu dengan mulutku hari ini, dia tidak dapat bertahan lama. Apa lagi bila aku mengemam kelubungnya itu dan menghisap berdesup-desup sambil tanganku pula menggentel puting teteknya. Dia sudah lepaskan batang butuhku, merengek panjang. Punggungnya terketar-ketar menahan sedap. Tetapi dengan kedudukan dia di atas, aku tidak berupaya mengekang pergerakannya yang semakin liar dan bertenaga. Yang dapat aku lakukan hanyalah mengawal pernafasan aku apabila dia menenyeh kuat kelangkangnya ke muka aku, menggesel sepenuh hati.

"Ugghhh... Ugghhh... Ugghhh..." Dia mendengus sambil tubuhnya mengejang dalam dakapanku. Mungkin sudah merasa lega sedikit, dia mengulum semula batang aku. Ingin menyambung tugasnya yang belum selesai.

"Mai, kita rehat dulu. Kejap lagi kita sambung."

"Abang rasa macam mana?" Dia bertanya, hanya menoleh ke arah aku. Masih lagi menyongsang di atas aku.

"Abang rasa ok dah. Macam biasa." Aku menarik tangannya supaya dia memusingkan tubuhnya, berbaring di sisiku, seiringan denganku.

Dia menurut saja, menindihkan separuh tubuhnya ke atas tubuhku. Tangannya mengelus perlahan-lahan batang aku yang masih tegak berdiri.

"Betul dah ok?"

Aku mengangguk, dan mengucup dahinya.

"Terima kasih Mai. Tolong Abang."

Dia mencium balas di pipiku.

"Abang jadi macam ni pun sebab Mai." Suaranya perlahan saja.

"Lain kali Abang jangan buat lagi ya? Dengan siapa pun. Lebih-lebih lagi dengan Kakak. Abang punya dah best. Tak payah nak tokok tambah lagi."

Aku hanya tersenyum.

"Sekali sekala nak jugak kelainan."

"Tau. Tapi bukan buat gila-gila macam semalam. Abang dah bawa Mercedes, buat le cara Mercedes, bukan F One. Kakak pun tentu syak macam-macam kalau Abang buat macam tu."

Dia diam seketika.

"Jangan buat macam laki Mai sudah le, naik highway pun bawak 60 saja. Boring."

"Hehehhh..."

"Orang pompuan ni, terutamanya bini sendiri, bukan nak mintak lebih- lebih."

"Tapi ada sorang cikgu tu, fulamak, pagi petang dia nak. Tak pernah menolak."

"Hihihi... Dia tu sasau sikit. Biasa naik LE, tiba-tiba dapat naik Kompressor. Lupa daratan le..."

"Ak ah... Lupa daratan. Asyik nak belayar saja."

"Tapi memang Abang best. Dah cukup semuanya, berjaya, bahagia dan sihat sejahtera. Abang jaga le diri Abang baik-baik. Jangan buas-buas, nakal-nakal. Sekali-sekala bila lalu dekat tempat Mai, singgah le sembang-sembang. Dengan Kakak dan anak-anak pun takpe."

"Sembang-sembang saja?"

Dia diam. Peluk aku. Aku juga memeluknya.

Dua hari dua malam kami bersama. Walaupun tiada sepatah pun kata-kata cinta yang dilafazkan antara kami, tetapi memang terasa berat benar untuk aku melepaskannya. Kami berkongsi segalanya, kecuali kata-kata hikmat itu. Tetapi aku tahu di dalam hatiku tersemat juga sedikit sebanyak perasaan itu.

Part 12

"Abang tak nak test ke?"

Aku tersenyum, tahu akan maksudnya.

"Aduh Cikgu Maisara ni. Ingatkan dalam kelas saja asyik nak test budak-budak. Di sini pun Cikgu nak buat test jugak?""

Dia tersenyum.

"Di sini kena test bapa budak pulak. Mana tau kot kena adjust sikit sana sini. Kalau pas baru boleh balik."

"Saja nak bagi tak pas boleh? Saya tau, Cikgu lapar le tu... Kan, kan, kan? Hehehhh..."

"Lapar jugak. Nak pekena yang solid sikit. Nak jalan jauh." Dia membalas, menjeling kepadaku.

Aku tersenyum. Memang pagi ini dia tidak mendapat habuan yang lebih ampuh dan jitu dariku, dari batang butuh aku. Hanya lidahku saja yang melayan. Awal pagi tadi pun dia hanya menyarungkan saja senjata aku, membalut selesa dalam tubuhnya biar cepat sembuh. Tiada pencak silat atau bertempur hebat seperti sebelumnya. Sama-sama keletihan, dan senjata aku pula bermasalah seketika.

"Ok. Ini yang terakhir kot. Buah penutup. Last fuck. Elok jugak nak test pistol Abang, takut laras dia tersumbat." Aku ketawa sedikit.

"Tak pedulilah nak bagi alasan apa, nak buat ujian, nak buat bekalan, nak buat kenangan, Abang tak kisah. Abang nak kongkek burit Mai puas- puas. Itu saja."

Sebentar tadi dia yang mencapai puncak nikmatnya. Aku hanya meneman separuh jalan. Mai tersenyum lebar, mengangguk perlahan-lahan. Setakat ini memang dia tidak pernah menolak apa juga permintaan aku. Mai sudah naik ke atas aku dan perlahan-lahan batang aku terbenam lagi dalam lubuk ghairahnya yang sentiasa panas itu. Namun seketika saja dia dapat menghenjutkan seluruh tubuhnya sepenuh hati.

Tergoda aku dengan kedua buah dadanya yang montok itu bergegar-gegar di depan mataku. Terlalu sayang untuk dibuat hiasan mata sahaja. Kedua tanganku mencubit puting yang besar menonjol itu dan menariknya. Tubuh Mai yang tersentap seketika itu terikut sama condong ke depan dan sekelip mata puting kanannya sudah berada di celah bibirku. Dia tidak berupaya bertahan lagi, meletakkan sikunya di atas bantal, menahan dirinya dari menghempap terus ke atas aku.

"Uhhh..." Dia hanya berupaya mengeluh. Tubuhnya menyentap beberapa kali. Nafasnya singkat dan panas menghembus di mukaku. Namun dia masih berupaya menghenjut, walaupun agak perlahan.

Tidak mahu cumbuanku itu terhenti. Aku menyonyot keras sambil tanganku meramas kedua buah dada yang keras membengkak itu. Susu yang lemak dan enak itu kuteguk berulang kali.

Bertukar dari sebelah ke sebelah yang lain. Ada juga susu yang terpercik ke mukaku akibat dari ramasanku itu tetapi sedikit pun tidak mengendurkan seranganku itu. Malah butuh aku juga sudah mula menjulang ke atas. Semakin lama semakin laju, semakin keras.

"Abanggg..." Dia mengeluh panjang sambil menggiling keras kelangkangnya ke pangkal butuhku.

"Erhhh..."

"Dah pukul berapa Mai?" Tiba-tiba saja aku lepaskan puting teteknya dan bertanya.

Semua pergerakan aku juga terhenti. Tersentap ghairah berahinya. Dan aku hanya tersenyum di dalam hati. Sengaja aku tidak mahu dia kesampaian ketika ini. Ketika buritnya yang becak itu sudah terkemut-kemut dan hanyut dalam kesedapan, menanti ketika untuk meletup nikmat. Dia mencapai jam tanganku.

"Tiga empat puluh lima. Abang nak bersiap ke?" Terlihat sedikit kehampaan di wajahnya.

"Lambat sikit pun takpa." Nanti aku akan lajukan sedikit Kompressor aku. Bukannya sibuk sangat kenderaan di jalanraya antara sini dengan Baling. Dan dari Sg. Petani ke Alor Star cuma dua puluh minit saja jika aku memecut di lebuhraya.

"Mai tak klimaks lagi, mana boleh tinggalkan macam tu saja."

"Aduhhh... Dah dekat dah..."

"Abang tau... Tembakau Abang pun dah habis basah ni dengan jus Mai."

Dia menampar peha aku.

"Jahat tau Abang ni..."

"Hehehhh... Turun kejap. Abang nak ambil angin." Bagai orang mamai dia turun dari atas aku.

Bila aku turun dari katil, dia pun ikut turut turun sama. Tetapi aku memusingkan tubuhnya, memegang kedua bahunya dari belakang.

"Naik atas katil."

Tersentak sekali lagi, dia mengikut saja perintahku. Menaikkan lututnya satu persatu merangkak ke atas katil. Kini kedua tanganku sudah dipinggangnya, mencekak kemas, tidak benarkan dia bergerak jauh dari tepi katil. Aku renggangkan kedua kakinya. Mai dapat membaca kehendakku. Dia menarik satu bantal dan rebahkan kepalanya, melentikkan badannya biar mudah aku merodokkan butuhku dari belakang.

"Tonggeng Mai, tonggeng... Tonggeng dekat Abang. Biar Abang tutuh burit yang lapar tak habis ni. Dah berpuluh kali kena kongkek pun tak puas-puas lagi... Nak rendam dua puluh empat jam." Aku menampar punggungnya sambil menujah butuhku ke buritnya yang masih basah dan licin itu dengan satu hentakan kuat.

"Erhhhhh..." Dia menderam kuat.

Aku rasa lebih kepada rasa sedap dihentak begitu dari rasa sakit punggungnya ditampar. Dia lentikkan lagi tubuhnya.

"Hmmm... Cantik... Kemut lagi burit lapar kamu ni... Basahkan lagi butuh Abang dengan air burit Mai. Biar sampai meleleh ke kaki." Aku mengoyak belahan punggungnya biar jelas lagi pandangan aku.

Biar nampak lubang juburnya yang pertama kali merasa tusukan batang butuh semalam. Biar nampak buritnya yang merah terpelohong itu bila aku mencabut habis butuhku. Memang nampak terkemut-kemut menanti untuk aku menghentak jitu semula. Dan aku tidak mahu hampakan harapannya. Aku juga merasa lebih sedap menghentak dan terus menghentak tanpa henti.

Sedikit demi sedikit rasa nikmat mula terasa di batangku, membuatkan aku lega sekali. Tetapi aku tidak mahu aku sampai ke puncak sebegitu cepat, dan aku mahu dia juga begitu. Biar kesedapan yang terasa ini berlanjutan selama mungkin. Sesekali aku perlahankan tujahanku, ringankan hentakan aku.

Namun aku tidak mahu berhenti terus seperti tadi. Aku tahu masa juga tidak mengizinkan untuk kami mengubah gaya dan posisi. Aku boleh kelewatan untuk bertolak pulang, tetapi aku tidak mahu perjuangan kami terhenti separuh jalan bila Halim datang nanti. Aku basahkan ibu jariku dengan air buritnya. Dan perlahan-lahan menekan masuk ke dalam lubang juburnya.

"Erhhhhh..." Sekali lagi dia melepaskan geramnya. Mengemut kuat di jariku. Tetapi sedikit pun dia tidak berganjak dari kedudukannya, biarkan ibu jariku sudah keluar masuk beberapa kali, menikam berselang seli dengan butuhku. Sedap katanya.

"Elok sangat. Kelentit gatal, burit lapar dan jubur pula dah pandai kemaruk." Aku terus membakar berahinya.

"Butuh Abang..." Dia membalas.

"Buat Mai gila saja. Habis lubang Mai Abang tutuh. Erhhhhh..."

"Betul sangat... Biar Abang kongkek puas-puas... Tak lapar dah lepas ni."

"Erhhhhhhhhhh......" Dia meraung panjang. Terasa punggungnya bergetaran.

"Ugghhh... Ugghhh... Ugghhh..." Air panas memandikan batang aku, lencun habis bulu-buluku.

Namun hayunan punggungku tidak berhenti, tidak pun perlahan. Aku juga dapat merasa ketika aku semakin hampir untuk mencapai puncak. Denyut butuhku juga semakin jelas. Lahar nafsuku mula menggelegak.

Prangggg... Berterbangan serpihan kaca hinggap ke tubuhku. Beberapa kilauan cahaya menusuk ke mataku yang masih kaku terpaku. Sekilas pandang aku ternampak kelibat Rahimah di tingkap.

T A M A T

Semangat Cikgu Mai Part 9

Sepertimana kami pergi, begitu jugalah kami pulang. Mai mengapuk erat di tengkuk aku dan aku mengampu kemas di punggungnya. Batang aku bersemadi dengan selesa di dalam tubuhnya.

Sampai semula di kerusi depan banglo itu baru kami berenggang, itu pun untuk mengambil pakaian kami yang tersorok di bawah kerusi itu.

"Lepas ni Abang nak buat dari belakang pula." Saja aku beritahu, ingin melihat tanggapan dan reaksinya.

Dia hanya mengangguk dan tersenyum. Tahu batang aku masih tegang. Bila aku keluar dari bilik air, Mai sudah tertiarap di sebelah anaknya. Pakaian kami berlonggok di tepi katil.

Aku naik perlahan- lahan ke atas belakangnya dan dia merenggangkan kedua kakinya. Tanpa bersuara dia hulurkan botol losyen ke tangan aku. Aku tersenyum dan mencium pipinya.

"Sekejap lagi." Bisikku.

Butuhku mencari liang sanggamanya tanpa masalah. Dan aku mula menghenjut sambil kedua tanganku memeluk di dadanya. Belum pun sepuluh kali aku menikam, Mai sudah meluaskan lagi kedua kakinya, meninggikan lagi punggungnya.

"Sedappp..." Dia membisik.

Tidak pernah tak sedap. Aku susupkan tangan kananku ke bawah tubuhnya, mencari punat syahwatnya. Sambil butuhku menghunjam dari atas, jari-jariku pula
mengulit dari bawah.

"Uhhhhhh..." Mia merengek semula akibat serangan bertubi-tubi dari atas dan bawah.

Kali ini mulutnya dihalakan ke bantal. Tidak mahu anaknya terjaga. Punggungnya juga menggoyang liar, menggeselkan bijinya ke jari-jariku.

"Ugghhh... Ugghhh... Ugghhh..." Dia mendengus ke dalam bantal.

Aku terus merodok selaju mungkin bila bibit-bibit nikmat aku sendiri mula terasa. Tetapi kesian pula bila melihat dia terkelepai lesu di tilam. Sudah tidak berdaya untuk mengemut lagi. Aku mengambil botol losyen tadi dan melumur banyak di celah punggungnya. Aku kucup pipinya.

"Last one, sayang. Abang pun dah nak sampai." Aku membisik.

Dia mengangguk.

Walaupun sendat, kelicinan losyen itu memudahkan batang butuh aku menerobos masuk perlahan-lahan. Dia mengemutkan juburnya.

"Sayang rehat saja." Memang pun aku sayang kepadanya.

Dan perlahan-lahan aku menikam. Tiada lagi hentakan jitu ketika ini. Geli nikmat sudah terasa di batangku setiap kali batangku bergeseran dengan relang juburnya yang mencengkam kemas itu.

Pipiku menggesel nyaman di pipinya. Kedua tanganku menindih kedua tangannya, jari-jariku menggenggam kemas berselang seli dengan jari- jarinya dari atas. Dadaku rapat di belakangnya, pangkal pehaku di punggungnya. Denyut demi denyut mula terasa di batang aku. Dan aku menekan lagi sedalam mungkin ke dalam juburnya.

"Ugghhh... Ugghhh... Ugghhh..." Akhirnya air pekat aku tersembur juga ke dalam tubuhnya. Sembilan kali aku mengira. Puas dan lega sangat.

Aku percaya Mai juga lega. Dia mengemut sekali bila aku sudah tidak bergerak lagi. Tetapi dia juga tidak bergerak, seperti mahu aku terus berada di atasnya. Aku memejamkan mata.

Aku tersedar bila Mai menggerakkan kakinya. Aku melepaskan genggaman tanganku.

"Abang duduk atas pun takpe. Sedap." Suaranya perlahan saja.

"Hmmm..." Aku juga sayang untuk melepaskan jangkar yang masih keras dan selesa di dalam juburnya.

Kakiku menarik kedua kakinya biar rapat dan kedua kakiku memeluk dari luar pula. `I love you Mai', aku membisik di dalam hati. Tidak berani meluahkannya. Aku tahu harapan untuk hubungan kami ini berterusan adalah tipis. Hendak membayang di dalam fikiranku sendiri pun aku tidak mampu.

Terasa baru sangat aku memejamkan mata bila terdengar Shafik pula merengek. Aku cuba mendiamkannya dengan menghulurkan botol susu yang ada di tepinya.

"Susu lama tu Bang." Terdengar Mai bersuara dari bawahku.

Bila merasa dia ingin bergerak, aku tahu aku terpaksa juga turun dari atasnya. Mai mengiring menghadap anaknya, memberi susu aslinya sementara aku sudah terlentang di belakangnya. Batang aku masih tegak berdiri. Dengan mata separuh terbuka, aku bangun terhoyong-hayang menuju ke bilik air, masih telanjang bulat. Air kencing aku memancut merata-rata.

"Aap dah jadi Bang?" Mai bersuara bila aku sudah berbaring semula di sebelahnya. Dia pula yang bangun duduk.

Aku pun tahu dia dapat nampak batang aku masih terpacak keras.

"Abang try satu ubat semalam."

"Aduh, buat apa le Abang buat macam tu. Selama ni Abang dok makan ubat jugak ke?"

Aku gelengkan kepala, mengikut perangainya, mendiamkan diri.

"Lepas tu? Tak cukup lagi Abang dok buat lima enam kali sehari?"

"Saja nak try." Aku tidak tahu mencari alasan lain.

"Kalau Abang boleh buat lima enam kali sehari, Abang tak payah makan ubat-ubat macam tu dah. Kalau Mai bini Abang pun Mai takkan mintak sebanyak tu tiap-tiap hari. Mai dapat dua kali sebulan, itu pun dah bersyukur banyak. Kami berpisah pun bukan sebab Mai tak cukup makan, lapar selalu."

"Pukul berapa dah ni?"

"Pukul lima setengah." Cepat dia menjawab. Dia pegang tanganku, menciumnya.

"Abang... Abang dah hebat. Kalau Abang kata Abang tak suka pakai Datuk tu, ubat itu pun Abang tak payah pakai." Dia tunduk mengusap pipiku, mencium dahiku.

"Mai rasa duduk atas kayangan dapat kali pertama tu. Kalau dapat sekali lagi pun macam dah dapat bonus sebulan. Tapi Abang nak bagi bonus sampai berapa tahun?" Dia genggam batang aku dengan lembut.

"Hihihi... Takkan Abang nak terlentang saja hari ni, biar Mai kumpul bonus sendiri, buat bekalan enam bulan? Lepas Abang pancut semalam pun dia tak lembik, kan?"

Aku mengangguk.

"Tak ke susah macam ni. Nak ke mana pun tak boleh."

"Cuba Mai buat bonus sendiri tengok. Mana tau kot boleh turun sikit."

Dia mengangguk.

"Tapi Mai tak fikir dia boleh turun senang-senang."

Tetapi dia naik juga ke atas aku.

"Nanti Mai suruh budak-budak tu carikan kelapa muda. Minum air dia." Dia rebahkan tubuhnya perlahan- lahan di atas aku.

"Abang tak payah le nak layan Mai macam tu sekali. Walaupun Mai sayangkan Abang, tapi kita tak ada apa-apa ikatan janji. Entah berjumpa ke tidak selepas ni kita pun tak tau."

Aku memeluk di belakangnya.

"Hari Khamis tu lagi Abang dah bagi layanan cukup istimewa kat Mai. Di luar jangkaan." Lama sekali dia mendiam diri, sekadar memeluk tubuhku.

"Balik nanti Abang layan Kakak elok-elok ya? Tak payah nak telan ubat. Nanti dia fikir yang bukan-bukan pulak."

"Hmmm..." Aku mengiyakan kata-katanya.

"Betul Mai nak balik ke Pasir Mas nanti?"

"Nak kena siap-siap barang juga, cari rumah. Mana tau, kita ni orang terbuang." Sayu dia bersuara.

"Tapi kan Mai cakap mentua baik..."

"Memang, tapi nak menumpang sampai bila?"

"Mau Abang tolong?"

Dia gelengkan kepala.

"Barang Mai bukannya banyak. Nak bawak kain baju saja. Sikit-sikit perabut yang ada pun biarlah."

Sedih juga aku tidak dapat membantu.

Monday, March 28, 2011

Semangat Cikgu Mai Part 8

"Afik dah tidur?" Soalan pembuka cerita.

"Dah." Jawabnya sambil duduk di sebelah aku di kerusi panjang di serambi banglo itu.

"Tak terang sangat ke?" Dia menyambung.

Lampu di dalam sudah ditutupnya sebelum keluar tadi.

"Mai tutup la lampu tu. Suis ada di sebelah dinding sana." Aku nampak pekerja sini menutupnya pagi tadi.

Mai bangun dan menekan beberapa kali untuk mencari suis yang betul. Kini dua lampu yang menerangi hadapan banglo penginapan kami sudah padam. Tinggal yang di belakang dan satu yang agak jauh dari situ.

Bila dia datang semula, aku dapat melihat bayang tubuhnya dari cahaya lampu yang jauh itu. Malam ini Mai memakai baju kelawar yang aku belikan untuknya pagi tadi. Baju satin putih paras betis berhias bunga ungu lukisan tangan.

Ketika dia mengenakannya tadi, berpusing-pusing memperagakannya kepadaku, aku sudah tahu tiada apa lagi yang dipakainya di bawah baju itu. Nampak pangkal buah dadanya dari celah lubang tangan yang besar itu. Sedetik saja dia duduk di sebelah, aku sudah menarik tubuhnya biar berbaring berbantalkan pehaku.

Kedua pasang bibir kami bertaut mesra. Memang itu pun hasrat hati kami bila berbicara tentang lampu tadi. Sambil berkucupan, berkulum lidah, tangan aku menyusup ke dalam lubang lengannya dan meramas enak di kedua buah dadanya silih berganti. Lama sekali kami bercumbuan begitu. Tercungap-cungap menghirup udara segar sebaik saja bibir kami berenggang.

"Naik atas Abang, Mai." Aku bersuara bila merasa buritnya sudah basah dengan lendir berahinya.

Aku sememangnya sudah bersedia. Tanpa bersoal banyak Mai terus saja mencangkung di atas aku bila melihat aku sudah menurunkan seluar boxerku, butuh aku juga sudah tegap terpacak. Sambil mengangkat sedikit bajunya, Mai menurunkan punggungnya, menelan butuh aku ke dalam buritnya yang sudah licin dan panas itu.

Aku menarik punggungnya biar rapat dan erat ke tubuhku, biar seperti kedua dada kami yang didakapnya sekuat hati. Tetapi aku mahu lebih dari itu. Aku menyingkap baju kelawarnya itu ke atas.

"Abanggg..."

"Abang nak Mai telanjang."

"Luar ni... Nanti orang tengok."

"Abang telanjang sama."

Dan aku tarik turun seluar boxer aku dan letakkan di sebelahku, biar menyentuh kaki kanannya. Biar dia tahu aku sudah buat seperti yang aku cakap. Baru dia lepaskan pelukannya di tubuhku, renggangkan sedikit tubuhnya. Dan aku menyingkap bajunya itu melepas kepalanya dan letak di atas seluarku. Kedua tubuh kami berdakapan semula. Dia mengemut kuat butuhku sekali.

"Abang buat Mai gila."

"Mai suka tak kita macam ni?"

Dia mengangguk sedikit.

"Suka..." Jawabnya perlahan.

"Abang buat Mai gila dengan Abang." Pipinya rapat ke pipiku.

"Abang pun. Tak pernah rasa nak menutuh pompuan macam dengan Mai. Nampak bayang pun dah keras semacam."

"Ermmm... Entahlah. Susah sangat nak dapat kot. Kadang-kadang laki balik masa period. Kempunan lagi nak tunggu bulan depan."

"Cari la orang lain." Aku basahkan jari tengahku dengan lendir berahinya dan bermain-main dengan relang juburnya.

Dia gelengkan kepala, mengemut juburnya beberapa kali sebagai tindakbalas cuitan jariku di situ.

"Jadi Abang orang kedua la yang Mai dapat?"

Dia mengangguk.

"Dan yang terbaik. Sedap gila. Besar, teguh, peramah."

"Hehehhh... Teringin benggali bank punya kot?"

Dia cubit rusuk aku.

"Laki punya pun kuat jugak, tapi tak besar macam Abang. Buat pulak slow-slow, takut mak mentua dengar dari bilik sebelah. Tapi yang leceh tu asyik buat di tempat tidur saja. Habis sangat Mai atas dia bawah."

"Dia mintak tutuh jubur Mai tak bagi macam mana..."

"Mintak masa period, kalau tidak sentuh pun tak mau." Cepat dia membalas kata-kataku. Kuat saja kemutannya ke jari aku yang sudah masuk seruas di dalam juburnya.

"Mai suka depan ka belakang?"

"Dua-dua."

"Tapi Abang ada satu saja."

"Macam ni pun takpe. Bukan boleh klimaks pun yang belakang. Tapi sedap jugak kalau merasa dua-dua macam ni."

"Nanti Abang cari benggali bank. Abang tutuh depan, bagi dia tutuh belakang."

"Tak nak lah."

Aku mencari bibirnya dan kami berkucup lama. Jilat menjilat bibir, bergilir mengulum lidah.

"Besok bila kita balik tempat masing-masing, Mai macam mana?"

"Entahlah. Takut nak fikir." Kedua muka kami masih rapat, hidung kami masih bersentuhan.

"Kalau Mai pindah rumah lain, Abang nak datang tengok Mai?"

"Entaklah Mai. Tak berani janji. Abang bukan biasa buat macam ni." Terasa juga kehampaannya.

"Lagipun Mai duduk di Kelantan, bukan Kuala Lumpur. Silap-silap batang Abang kena pancung." Perlahan-lahan dia rapatkan semula kepalanya ke kepalaku. Masih tidak bersuara.

"Berapa kali dah kita menutuh? Depan belakang, atas bawah." Aku sendiri pun sudah hilang perkiraan.

"Lima enam kali kot."

"Kita buat lagi banyak-banyak. Buat bekal lima enam bulan. Sempat la Abang fikir macam mana. Kalau sebulan sekali pun Abang hilang entah ke mana, bini Abang tentu suspect."

"Bukan sebulan, satu jam berpisah dengan Abang pun dah lapar balik." Suaranya mendayu, sayu untuk berpisah.

Aku menampar punggungnya. Mengejutkannya.

"Burit jenis apa ni??? Lapar tak habis-habis."

"Hihihi... Abang yang ajar. Buat macam-macam style, merata tempat..."

"Mai suka macam tu?"

"Hmmm... Memang teringin sangat nak buat."

"Macam sekarang ni?"

"Takut pun ada, seronok pun ada. Hihihi..." Nampaknya dia lebih seronok dari takut.

"Shafik tak terjaga ka bila dah tidur ni?"

"Tak. Tengah malam nanti kot, kalau dia lapar." Aku capai pakaian kami dan masukkan ke bawah kerusi.

"Abanggg..." Dia bersuara bila aku mula bangun, mendakap erat tubuhnya, batang aku masih terpancang di burit laparnya.

"Abang nak Mai kira bintang masa Abang tutuh burit Mai yang sedap sangat ni."

"Abanggg..." Dia memprotes lagi, tetapi kedua tangannya memaut ditengkukku.

Aku menuruni lereng melalui lorong kecil hingga ke gigi air. Seperti yang aku nampak pagi tadi, masih ada satu sampan kecil. Aku meranduk air separas lutut dan letakkan Mai perlahan-lahan di lantai sampan yang landai itu. Sanggama kami terlerai seketika sebelum aku naik ke atas perahu dan menyambungnya semula.

"Kira bintang Mai, kira..." Kataku sambil mula mengasak buritnya.

Bukan saja sampan itu terumbang-ambing di atas air, tetapi tubuh kami juga begitu. Mai sudah meluaskan kangkangnya, meletakkan kakinya di rubing sampan. Sememangnya pelayaran kami kali ini akan lebih lama.

Aku sudah sedia untuk memberi bekal kepadanya. Bila mendengar Mai mula merengek, aku mengucupnya. Mencari lidahnya untuk kukulum dan hisap. Biar mulutku melulur lidahnya ketika mulut bawahnya melulur butuhku. Sama-sama masuk dan sama-sama keluar. Aku juga tidak mahu dia riuh dengan keenakan yang dinikmatinya.

Di sini tidak ada radio atau tv yang boleh samarkan rengek dan raungnya di tengah malam sunyi sebegini. Boleh terdengar berbatu-batu. Dia meraung dalam mulutku, berterus-terusan sambil aku terus menghentak jitu. Mahu sampai secepat mungkin. Tetapi setelah sekian lama, hanya kesedapan dan keletihan saja yang dapat aku rasa. Belum lagi terasa geli, belum lagi terasa air nikmatku mahu menggelegak dan mendidih untuk menghambur keluar.

"Mai... Kita balik sambung di bilik ya? Kesian Shafik." Aku memberi alasan.

Dia mengangguk saja.

Semangat Cikgu Mai Part 7

Keluar dari Pulau Banding, kami singgah di Kem 304 dahulu. Koperal Halim pun sudah menunggu di pintu besar. Aku suruh Mai menunggu di dalam kereta saja dengan Shafik. Aku tidak mahu dia mengetahui apa yang aku sembunyikan darinya selama ini. Jika dia turut sama, sudah pasti dalam masa satu minit saja dia dapat mengetahuinya. Aku pulang ke kereta dengan beg pakaiannya di tangan.

"Depa cakap besok baru fomen tu nak datang. Tapi confirm dah kereta tu sakit teruk. Paip air tu memang depa dah tukar pagi tadi lagi."

Berkerut juga muka Mai.

"Sakit apa?"

"Mungkin gasket pecah. Itu kira ringan jugak. Kalau teruk lagi, mungkin kena buat grembal, top overhaul. Pasal tu depa tak berani buka. Biar fomen saja buat."

"Betul ke ni? Abang boleh percaya ke?"

"Abang percaya sebab semalam lagi Abang dah agak macam tu. Tapi tak mau cakap apa-apa. In-charge transport pun ada sama tadi. Takkan dia pun nak kelentong kita jugak."

Mai sudah membisu, dan aku menyambung.

"Mai jangan risau la. Abang ada. Abang pun dah mintak depa tolong hantarkan kereta tu ke tempat Mai bila siap. Koperal Halim tu orang Bunut Susu."

"Takkan dia tau rumah Mai?"

"Abang sendiri pun tak tau. Hehehhh... Besok kita bagi alamat Mai dekat dia. Kalau siang pergi sekolah, kalau malam pergi rumah."

Baru dia mengangguk. Lepas pusing-pusing bandar Grik, kami singgah di gerai makan. Tukar selera sedikit. Tetapi memang sedikit pun yang kami makan, tidak sehaluan dengan selera kami.

"Mai..." Aku memuncungkan mulut ke arah Shafik yang asyik memerhati barang-barang mainan yang bergantung di gerai berhampiran. Tetapi dia diam saja, memerhati. Jika budak-budak lain tentu sudah meminta, atau jika yang lebih teruk
lagi meraung dan berguling-guling jika kemahuannya tidak dituruti. Mai hanya tersenyum.

"Afik, nah duit. Pi beli." Aku hulurkan wang kertas sepuluh ringgit kepadanya.

"Abang..."

"Mai ikut sekali. Biar dia pilih apa yang dia mau. Beli banyak pun takpa. Tak ganggu kita nak buat kerja. Abang nak beli rokok sat." Aku bayar harga makanan kami dan menuju ke gerai berhampiran gerai alat permainan itu untuk membeli rokok. Sambil menunggu dia memberi tukaran wang, aku membelek akhbar yang tersangkut di dinding. Tersangkut bersama-sama berbagai jenis ubat pening dan sakit gigi, ada sederet bungkusan atas sekeping kotak yang bertulis

`Hebat aku hebat dunia aku'. Pertama kali aku lihat, dan mula membaca huruf-huruf kecil di bawahnya.

"Hebat ka ni?" Lebai yang menghulur baki wang aku mengangguk.

"Dengar cerita macam tu la."

"Berapa satu?"

"Enam ringgit."

"Mahalnya."

"Belum ada orang komplen lagi."

"Saya ambil dua. Nak try kot boleh jadi orang pertama komplen."

Dia tersenyum.

"Tapi makan satu saja." Aku mengangguk dan tersenyum sama.

Bila Mai datang menghampiri aku, kapsul itu sudah selamat masuk ke dalam poket seluarku.

"Huiyo, banyaknya..." Aku menegur Shafik sudah tersengih dari awal lagi.

"Abang yang suruh beli." Mai yang menjawab sambil tersenyum. Mungkin ingatkan sebab yang aku cakap tadi.

"Jom kita balik." Kataku sambil mendukung Shafik.

Sebuah kereta kebal masih ditangannya. Yang lainnya di tangan ibunya. Aku memeluk di bahu Mai sambil kami tiga beranak menuju ke kereta. Aku tersenyum. Tentu lebai tadi sedang memerhati kami. Mungkinkah dia boleh terima kami sebagai keluarga bahagia? Yang pastinya aku akan cuba menjadi lelaki yang hebat lagi malam ini, cuba melayan dia yang tidak kurang juga hebatnya. Memang aku bangga berjalan di sisinya. Dan mungkin dia pun begitu juga.

"Datuk Azman tak teringin nak telefon Datin ke?"

Terdiam juga aku seketika. Apa yang aku sorokkan darinya kini diketahuinya juga. Aku teringat akan kad bisnes aku di dalam kotak di dashboard kereta.

"Dah telefon tadi. Dah bagitau nak balik besok."

"Abang tipu Mai ye? Ataupun Datuk Azman itu orang lain?"

Aku keluarkan dompet aku dan letakkan dalam tangannya, mataku masih lagi menumpu ke jalanraya.

"Abang tak tipu. Mai suka panggil Abang atau Datuk?" Tetapi dia diam saja.

"Mak ayah Abang bagi nama Azman, dan nama tu juga Abang kenalkan diri Abang pada siapa-siapa pun. Ada orang hotel panggil Datuk dekat Abang? Kalau depa tau tentu dah beratus kali Mai dengar. Tentu dah depa layan habis, tukar cadar dua kali satu hari."

Suasana sepi seketika.

"Abang lebih suka bila kita sampai balik nanti, Mai cakap. `Abang, mai kongkek Mai sekarang' dari dengar Mai cakap, "Datuk tolong kongkek saya, boleh tak?"

Dia tampar pehaku, dan aku sempat melihat dia tersenyum.

"Abang orang biasa Mai, bukan baik sangat pun sampai dapat Datuk. Tapi pak mentua abang orang kuat politik, kalau dia tak suruh bagi pun, orang akan bagi. Kita derma sekupang orang nampak macam sepuluh ringgit."

Sepi sekali lagi. Mungkin dia menunggu untuk aku menyambung hikayat.

"Lupakan pasal Datuk tu Mai, Abang nak kita macam biasa, macam sebelum Mai tau tadi. Abang suka macam tu."

Dia mengangguk.

Sampai di banglo laju juga aku menuju ke bilik meletakkan Shafik sebelum ke bilik air. Basah sedikit kaki seluar aku terpercik air kencing. Memandangkan Shafik sudah biasa melihat aku berseluar dalam saja tadi, aku keluar begitu saja mencari seluar boxer. Mai sudah terbaring di tepi Shafik yang leka bermain mainan yang baru dibeli tadi.

"Abang, mai kongkek Mai..." Dia bersuara lembut mendayu. Dia mengangkangkan kakinya, menunjukkan buritnya yang membungkin di bawah kainnya itu.

Aku tahu dia sudah tidak memakai panties ketika meraba punggungnya sebelum keluar tadi.

"Hehehhh..." Seratus peratus dia gunakan ayat aku tadi. Dan batang butuh aku sudah bersedia untuk menunaikan permintaannya.

Aku teringat akan ubat hebat tadi, tetapi buat masa ini aku biarkan dulu. Aku alihkan Shafik biar membelakangi gelanggang sanggama kami nanti, meletakkan barang-barang mainan di hadapannya. Dan aku pula berbaring melintang katil, merapatkan tubuhku di bawah Mai. Kaki kanan Mai sudah di atas badanku manakala kaki kirinya menjarak dan tersepit antara kedua kakiku. Tangannya sudah sedia untuk menutup gelanggang dengan kainnya yang sudah tersingkap ke perut jika sekiranya Shafik menoleh ke belakang.

Aku memeluk dan mencium betisnya dan perlahan-lahan butuhku yang sudah aku keluarkan dari sisi seluar dalam menyusur masuk pula ke dalam burit yang sentiasa panas dan licin itu, sentiasa sedia untuk mengalu-alukan kehadiran butuhku. Sambil menghayun perlahan-lahan, aku membelek barang mainan Shafik. Menutuh emak, melayan anak.

"Abang nak bantal?" Suaranya juga bersahaja.

"Boleh jugak." Aku menjawab.

Bagaikan tiada apa berlaku antara kami, di belakang anak kecil itu. Kami berbalas pandangan, berbalas senyuman sambil membuat kerja.

"Jahat Abang ni..." Mai bersuara bila kepala butuhku bermain-main di pintu buritnya.

Masuk setakat takuk saja sebelum keluar, membuat bunyi bagaikan bibir berkucupan bila terpisah antara kedua anggota kelamin kami.

"Tak tau pulak Mai punya ramah macam tu." Aku mengusik.

"Ingatkan dah buat sorok-sorok, nak jugak buat senyap-senyap. Tapi Mai punya asyik nak bersembang pulak."

"Hihihi... Bukan sembang le, kucupan sayang."

Walaupun sorong tarikku perlahan saja, namun akhirnya sampai juga ke garisan penamat. Tetapi aku rasa tenang sekali, mahu hubungan yang terselit itu bertaut selama mungkin. Ketika ini kami sama-sama melayan Shafik.

Sunday, March 27, 2011

Semangat Cikgu Mai Part 6

"Afik tunggu sini ye, ibu nak mandi." Mai berkata sambil menghulurkan seluar dalamku.

"Takpe." Dia membisik bila melihat aku serba salah. Terpaksa juga aku berseluar dalam saja di depan Shafik. Tuala aku sudah membalut tubuh Mai. Dia menggamit dari pintu.

Aku kira dia sporting juga mahu mengajak aku mandi bersamanya. Jika sepasang kekasih di bandar itu, aku tidak hairan sangat. Tetapi Mai berasal dari Lenggong, yang aku anggap masih lagi kekampungan, mengajar pula di Kelantan. Tetapi apa pun boleh terjadi di zaman ini. Semalam baru kami berkenalan, tetapi pagi ini
saja sudah dua kali aku menyiram air nikmat aku ke dalam telaga keramatnya.
"Takpa ka tinggal Shafik sorang-sorang?" Risau juga aku nak tinggalkan dia berseorangan. Lainlah kalau dia tidur.

"Abang jangan susah hati le. Takpe. Mai dah kunci pintu depan." Katanya sambil mengekori aku masuk ke bilik air. Tetapi dia tidak menutup rapat pintu itu.

"Dah dua belas setengah ni. Kejap lagi depa hantar makan kot." Dia mengingati aku. Mungkin tidak mahu kami berasmara lama-lama di bilik air. Tetapi kami tetap berpelukan dan berkucupan sepuas hati dahulu.

"Mai, you sakit tak kena cucuk tadi?"

"Mana tak sakit, jarum besar lengan. Cekang habis urat-urat." Tetapi dia bercakap sambil tersenyum. Masih memelukku.

"Nanti Abang bagi ubat bius dulu sebelum cucuk."

Dan dia hanya tersenyum. Nampaknya ada harapan lagi untukku bermain belakang dengannya sekali lagi. Memang kami mandi agak cepat juga dibawah pancuran air suam itu. Bantu membantu gosok menggosok dan sabun menyabun. Habis setiap inci tubuh dijamah.

Butuh aku yang tidak kesampaian sebentar tadi sudah tegang habis menggesel di perutnya ketika kami membilas sabun di tubuh. Mai hanya tersenyum. Aku yang mencapai tuala dulu, mengelap tubuhnya hingga ke kaki.

"Mai, nanti Abang tolong cukurkan bulu ni, nak? Abang tak tahan kalau dok asyik menyucuk hidung." Kataku, sambil membelai bulu-bulu lebat di tundunnya.

"Hihihi..." Dan dia mengangguk.

Aku gembira. Bila tiba gilirannya pula, dia melutut bila mengelap kakiku. Menyangkut tuala itu di bahunya, Mai memeluk di pinggangku, memasukkan butuhku ke dalam mulutnya. Dia melulur sepenuh hati, cuba memasukkan batang aku sedalam mungkin. Walaupun dia tidak berupaya membuat deepthroat, tetapi aku memang sudah terangsang habis.

"Mai... Abang tak tahan dah ni..." Kakiku juga sudah terketar-ketar menahan kesedapan yang terasa.

Dia mengangguk saja. Terus melulur dan menjilat kepala dan batang butuhku tanpa sedikit pun tidak menyentuh dengan tangan. Cengkaman bibirnya erat sekali. Sesekali dia memanggungkan kepala melihat ke arah aku. Aku memegang kepalanya. Mahu saja aku hayunkan batang aku masuk sedalam mungkin, tetapi aku tidak sampai hati.

"Ugghhh... Ugghhh... Ugghhh..." Aku terus menembak peluru air berdas-das ke dalam mulutnya.

Akhirnya selesai juga mandi kami. Sementara aku mengguna tuala untuk keluar mengenakan pakaianku, dia pula mencuci seluar dalamku bersama panties dan colinya.

Tengah hari itu kami bertiga makan dengan berselera sekali. Tetapi yang pastinya tentulah aku dan Mai, untuk menokok tenaga yang telah banyak digunakan sepanjang pagi ini. Dan mungkin akan digunakan lagi tidak lama lagi. Aku sudah dapat mengagaknya. Selepas makan bukan saja Shafik yang sudah mula mengantuk, tetapi aku juga. Sudah bertalu-talu aku menguap.

"Mai, jom kita pi tidur dalam bilik. Sedap sikit."

"Jom. Afik pun dah lena ni."

Aku yang mengangkat Shafik dari pangkuannya dan bawa ke bilik aku yang airconnya sentiasa terpasang. Dan aku rebahkan diriku di sebelahnya.

"Abang suka budak-budak?" Mai juga sudah berbaring di sebelah aku.

Aku mengangguk.

"Memang tugas Abang kalau anak-anak tertidur di bawah. Kena dukung naik ke atas."

"Selalu bawak anak-anak jalan?"

"Selalu jugak. Tapi tak boleh lama-lama. Tok rindu dekat cucu, cucu rindu dekat Tok. Sekali tu kami ikut rombongan pergi China, seminggu. Tok demam di Malaysia, cucu demam di sana. Hehehhh..."

"Mak Abang duduk sekali ke?"

"Mak mentua. Tak jauh. Kami buat macam taman perumahan jugak, ada lebih kurang 20 rumah, semua adik beradik sebelah orang pompuan duduk situ."

"Seronok le kalau macam tu."

"Kalau masa ok, takpa la. Tapi kalau kita bergaduh dengan bini, satu kampung tau."

"Kakak dari keluarga berada le?" Mai terus bertanya.

"Tok nenek dia pun dah kaya raya. Tak la jenis memilih bulu pulak. Kucing kurap macam Abang pun boleh kawin dengan dia. Tapi kalau hal pelajaran memang depa ambil berat, paling lekeh pun ada diploma. Semua kerja hebat-hebat, tidak pun kerja sendiri."

"Macam kakak?"

Aku mengangguk.

"Kita tidur kejap Mai. Abang ngantuk ni." Kataku sambil menyondol ke dadanya, menyelak baju dan colinya.

"Hihihi..." Dia mengelak sedikit, mungkin kegelian.

"Nak tidur apa macam ni."

"Nak nenen." Dan mulutku melekap di buah dadanya. Sebelah tanganku memeluk tubuhnya.

Mai tidak membantah, malah melepaskan cangkuk colinya biar sama-sama lebih selesa. Rambutku dibelainya dengan lembut. Aku terus menghisap putingnya perlahan-lahan sambil memejamkan mata, menghirup bau yang mengasyikkan.

Aku terjaga bila Shafik menolak mukaku dari celah buah dada ibunya.

"Ini Shafik punya." Aku memberitahu.

Shafik terus menghisap buah dada sebelah kanan yang aku tunjukkan. Mai yang juga baru terjaga dari tidur tertawa kecil tetapi tidak juga menghalang. Aku pula mula menghisap kembali buah dada di sebelah kiri, tanpa bantahan dari Shafik dan dengan penuh rela dari Mai.

Tangannya memelukku dengan selesa. Dia juga ada memberitahu aku yang sekali sekala Shafik masih menyusu di buah dadanya bila aku bangkitkan pasal susu yang aku hisap tengah hari tadi.

"Mai, sekejap lagi kita pergi tengok kereta nak?"

"Ok. Mai pun nak ambil beg pakaian."

Aku mengangguk.

"Tapi Abang nak bagitau satu awal-awal ni. Abang pantang tengok panties."

"Kenapa? Steam?" Tanyanya sambil tersenyum.

"Tak. Memang tak suka. Jadi, Mai jangan pakai tau."

"Aduhhh..."

"Dengar tak?"

Dia mengangguk dan senyum. Aku juga tersenyum. Seronok. Ini pantang aku, khas untuknya sahaja.

Semangat Cikgu Mai Part 5

Lembut bibirnya mencecap bibirku, menjulur lidah membuka mulutku. Lidah kami bersapa mesra. Perlahan-lahan aku memeluknya. Yang terasa hanyalah tali coli bersilang di belakangnya. Namun mataku masih terpejam rapat.

Sekejap saja cangkuk colinya sudah terlepas dan tanganku mula mengusap seluruh belakangnya. Bila tanganku sampai ke pinggang, baru ku tahu dia hanya memakai panties saja.

Mudah tanganku menyelinap masuk dan meramas kemas punggungnya yang pejal itu. Tidak berpuas hati, aku lurutkan panties itu turun ke bawah. Mai kini sudah duduk tegak di atas aku. Kedua kakinya sudah melipat di kiri kananku. Dia pula sibuk menanggalkan pakaianku satu persatu.

Bila baju polo aku terlepas dari tubuh, tanganku mencapai kedua buah dadanya yang aku geram sejak pagi tadi. Bila tiada lagi halangan, kami sama-sama berpandangan. Tahu sama-sama sudah sedia untuk menjamu selera buat kali kedua.

Aku lepaskan buah dadanya, biar sama-sama dapat memberi tumpuan kepada pertembungan yang akan berlaku seketika nanti. Tetapi kali ini aku biar Mai saja melaksanakan tugas itu.

Mai tidak menyentuh batang butuhku. Dia mencondongkan tubuhnya ke depan, mencecahkan dahinya dengan dahiku, melihat ruang antara kedua tubuh kami. Dan perlahan-lahan dia turunkan punggungnya, biar pintu buritnya mencecap kepala butuhku. Diulanginya beberapa kali, menelan sedikit demi sedikit butuhku ke dalam burit panasnya.

"Hmmmmm..." Dia mengeluh puas dapat benamkan seluruh butuh aku ke dalam tubuhnya.

"Sedappp... dapat rasa sekali lagi." Dia membisik.

"Ehmmm... Ehmmm..." Dia merengek sambil menghayunkan punggungnya naik turun beberapa kali lagi. Diluahkan hingga kepala butuhku hanya mencecah sedikit di pintu syahwatnya saja sebelum menelan semula. Matanya masih terpaku ke situ. Kedua tanganku turut membantu, mengampu di punggungnya.

"Air burit you banyak Mai. Sedappp..."

"Ermmmmm..." Dia mengeluh panjang. Melepaskan nafasnya yang tertahan- tahan.

"Lencun butuh Abang..."

"Emhhh..." Dikemutkan buritnya ketika mengangkat perlahan-lahan punggung sebelum menghentak kuat ketika turun.

“Sedap burit Mai..."

"Sedap butuh Abang..." Suaranya tersekat-sekat. Mungkin letih setelah menghenjut berulang kali.

Aku menariknya menggolek turun dan aku pula naik ke atas. Sekali lagi aku menghunjam batang butuh aku yang sudah lencun dan berkilat itu ke dalam kawah panasnya. Mencabut hingga hujung butuhku saja mencecah pintu buritnya sebelum menusuk jitu hingga ke pangkal.

"Uhhhhh..." Dia merengek setiap kali menyambut tikamanku. Dia pasti dapat melihat dengan jelas setiap pergerakan butuhku menancap ke dalam buritnya. Kedua kakinya sudah tersangkut di bahuku, mengangkat tinggi punggungnya. Kelopak-kelopak buritnya yang merah kehitaman itu bergegar-gegar menerima hentakan demi hentakanku.

"Ergghhhhh..." Dia menderam panjang.

Aku tahu dia sudah tidak berupaya bertahan lama. Kakinya akan mengejang dan mungkin akan mengganggu imbangan aku. Lutut aku mencecah semula ke tilam, sambil melepaskan kedua kakinya, tanganku menyusup ke bawah bahunya. Aku menghentak selaju mungkin, mahu sampai ke puncak nikmat bersama- samanya. Terhinggut-hinggut tubuhnya menerima asakan.

"Ugghhh... Ugghhh... Ugghhh..." Dia meraung kuat, memeluk tubuhku sekuat mungkin sambil melambung-lambungkan punggungnya

"Ugghhh... Ugghhh... Ugghhh..." Aku juga mendengus kuat sambil menghentak dan memancutkan air nikmatku.

"Ergghhhhhh..." Tubuhnya mengelinjang liar, meraung bersama tarikan nafas yang laju. Tangannya mencengkam kukuh di punggungku.

Lama sekali kami menyepi, sama-sama terkapar dan terkangkang sebelah menyebelah. Masing-masing cuba meredakan degup jantung yang kencang menggila, deras menghirup udara mencari tenaga. Mai yang bergerak dulu, mengiringkan tubuhnya dan memeluk aku. Buritnya yang lencun itu memekap di pehaku. Dia mencium pipiku kuat sekali.

"Tak pernah rasa lagi macam tu. Entah berapa kali klimaks pun tak tau dah."

Dan Aku kucup hidungnya.

"Shafik." Cepat saja dia mencapai tuala aku dan meluru keluar. Sekejap saja dia sudah masuk semula dengan Shafik dan mainan yang baru aku beli tadi.

"Afik main elok-elok ya. Ibu nak rehat kejap." Dia masuk semula ke dalam selimut yang sudah aku tarik untuk menutup tubuhku sekejap tadi dan melepaskan tuala yang membalut tubuhnya.

"Kalau dapat hari-hari macam tu, nak turun katil pun malas. Hihihi..." Dia ketawa, mengucup bibir aku seketika.

"Ooops... Lupa." Dia hulurkan susu kotak kepadaku.

Sekali lagi kami berkongsi air yang sedikit sebanyak menyegarkan semula tubuh yang keras membanting tulang seketika tadi.

"Shafik tak kacau ka kita duduk macam ni?"

"Tak. Selagi dia ada permainan, dia tak peduli siapa."

Penghawa dingin terus berjalan menyejuk dan menyegarkan bilik dan juga tubuh kami. Belum sempat aku mencumbui buah dadanya, Mai yang dahulu bergerak naik ke atas aku.

Perlahan-lahan butuh aku yang sudah keras semula itu terbenam lagi dalam tubuhnya. Tetapi kali ini dia memberi peluang kepada aku, meninggikan sedikit kedudukannya supaya mulut aku dapat hinggap di buah dadanya. Aku tidak melepaskan peluang untuk meramas dan menghisap kedua buah dada yang bulat berisi dan keras gebu itu. Putingnya sudah keras dan menggerutu. Tubuhnya tersentap beberapa kali bila aku menghisapnya. Terasa susu di mulutku.

"Buuu..." Shafik bersuara.

"Naik sayang. Duduk diam-diam. Ibu nak tidur kejap." Dia tidak pun membetulkan selimut yang hanya menutup separuh saja tubuhnya. Kedua tangannya memeluk di kepalaku.

Melihatkan dia tidak peduli dengan keadaan kami, aku menyambung tugasku. Mai juga sudah mula menghenjut. Sesekali dia merengek perlahan bila tubuhnya tersentap kesedapan. Tangan aku turut meramas punggungnya, sementara yang sebelah lagi menggentel permatanya.

"Abanggg..." Dia membisik panjang, menggeselkan kelentitnya ke jari- jariku yang bermain di situ dengan lebih hebat lagi.

"Ugghhh... Ugghhh... Ugghhh..." Kali ini dengusannya perlahan saja sebelum bernafas deras melepaskan lelah.

"Mai meniarap di bawah." Aku membisik.

Perlahan-lahan dia merangkak turun dari atas aku, dan aku pula perlahan-lahan naik ke atas tubuhnya. Butuh aku menujah perlahan-lahan di celah punggungnya.

"Ermmm..." Dia merengeh perlahan setiap kali kepala butuh aku.

"Mai tak biasa. Laki mintak pun tak bagi."

"Kalau Abang mintak?" Aku menguji.

Dia mengangguk.

"Kita cuba. Kalau sakit Mai bagitau, Abang stop."

Dia mengangguk lagi.

Aku basahkan batang butuh aku dan juga lubang juburnya dengan air liurku yang banyak, melindung dari Shafik dengan belakangku. Aku rapatkan kembali tubuhku ke atas Mai, kepala butuhku menekan semula di pintu belakangnya, sebelah tanganku melingkar di bawah dadanya. Ketika ini kedua kepala kami yang bertindih itu terlalu rapat dengan Shafik yang leka dengan huruf-huruf ABC plastik yang sudah berselerak di atas katil.

"Ini apa?" Aku bertanya kepada Shafik sambil terus menghenyak dipunggung ibunya perlahan-lahan.

"Ini S." Aku sendiri yang menjawab.

"Orang putih kata ASS tu punggung."

"Hihihi..." Mai ketawa. Dia juga sudah membuka luas kakinya.

"Kalau macam Pak Njang buat ni, namanya ASSFUCK..." Kataku sambil mula menghenjut perlahan-lahan.

"Abanggg..." Mai ketawa lagi.

"Pak Njang kena buat SLOW-SLOW. Kalau SAKIT ibu kena cakap STOP. Kalau tidak Pak Njang boleh cakap SEDAP."

"Hihihi... Abang ni..."

Aku dapat rasa kepala butuhku sudah terbenam di dalam juburnya, tetapi Mai tidak berkata apa-apa. Hanya nafasnya saja tertahan-tahan. Tetapi dia sudah tidak kemutkan juburnya seperti mula-mula tadi. Aku menekan lagi hingga separuh butuhku terbenam di dalam tubuhnya.

"Ok. Stop."

"Dah masuk habis?"

"Tak setengah saja. Mai sakit?"

"Sakit jugak. Butuh Abang besar sangat."

"Dapat jubur virgin, sakit le mula-mula ni. Kita stop sini saja, ok?"

Dia mengangguk. Dan aku terus memeluknya dari belakang

Saturday, March 26, 2011

Semangat Cikgu Mai Part 4

"Oops... Ingatkan tak ada orang."

"Masuk Mai, kalau tak malu." Aku mengacah sambil memberus gigi.

Sengaja aku biarkan pintu itu tidak tertutup rapat. Sekejap lagi aku hendak keluar semula untuk menghisap rokok, baru lawas jambanku nanti.

"Bang, boleh pinjamkan berus nanti." Malu-malu dia bersuara.

Sekali lagi aku terlupa yang dia hanya sehelai sepinggang saja sejak semalam. Jika lambat juga askar itu menghubungi aku, terpaksa aku belikan satu persalinan untuknya sebentar nanti.

"Berus atas atau bawah?" Aku mengusik.

"Mana-manalah." Dia sudah berkemban dengan tuala.

Aku menghulurkan berus gigiku kepadanya. Kenapa harus aku merasa ragu bila awal-awal lagi aku sudah melulur lidahnya, meneguk air liurnya berpuluh kali.

"Abang nak telaah, telaah le. Mai tak kisah."

"Nak kena merokok dulu. Baru sedap."

"Abang merokok?" Dia merenung aku di dalam cermin.

Aku tahu dia tidak pernah tengok aku merokok. Walaupun selepas makan semalam.

"Sebatang dua saja. Pagi-pagi. Kalau melengung sorang- sorang."

Aku juga melihatnya di dalam cermin. Ini kali pertama aku meneliti raut wajahnya, bentuk tubuhnya. Anggapan aku semalam dia hanya cantik saja. Dan sebentar tadi, buah dadanya bulat dan mengkal. Masih pejal. Aku lihat dia bukan saja cantik, tetapi menawan juga. Mudah memikat sesiapa saja jika ditambah lagi dengan senyuman manis dan jelingan matanya.

Tetapi semalam dia kelihatan serius saja, atau lebih tepat tertekan. Tidak aku salahkannya. Masalah yang sedang dipikulnya bukanlah sesuatu yang ringan. Masalah yang akan menukar corak hidupnya, dan juga anaknya. Dia tersenyum memandang aku sebelum berkumur.

Aku rapat ke belakangnya dan memeluk di bawah dadanya. Spontan saja tubuhnya lembut menyandar di tubuhku.

"Terima kasih Bang, tolong Mai dan Syafik."

"Rasa macam biasa dengar ayat tu. Di mana ya?"

Dia tersenyum.

"Macam tu la. Senyum banyak-banyak sikit. Jiwa tenang, hati senang, fikiran pun terang. Masalah kecil besar ada di mana-mana. Tapi kalau otak kita serabut, perkara yang kecik-kecil pun boleh jadi besar."

"Abang yang buat Mai rasa tenang." Dia mengangkat tanganku dan mengucupnya. Ingin saja aku merungkai tualanya itu, meramas buah dadanya satu persatu.

"Mai mandi dulu. Abang nak keluar sekejap."

Dia mengangguk.

"Syafik..." Aku menjenguk ke dalam bilik Mai bila mendengar Syafik memanggil-manggil nama ibunya.

"Ibu mandi. Mari dekat Pak Njang."

Di hujung katil itu berlonggok pakaian Mai. Pantiesnya warna merah jambu, halus saja getah dipinggang. Dan isinya sudah aku nikmati awal pagi tadi. Aku pasti coli yang tersorok di bawah timbunan itu juga berwarna sama. Aku hulurkan kedua tanganku.

"Jom kita tengok burung." Memang terdengar kicauan burung ketika ini. Kami berdua keluar mencari burung, dan melihat pemandangan yang indah di pagi ini. Tasik, bukit dan pulau, serta udara yang nyaman.

"Assalamualaikum Encik. Sarapan pagi."

"Masuk, masuk."

Dua pekerja membawa dua dulang makanan untuk sarapan kami. Di letakkan mereka di atas meja makan dan mengutip segala pinggan dan mangkuk makan malam semalam.

"Butik tu pukul berapa buka?"

"Kalau Encik nak, bagitau saja dekat kaunter."

"Ok. Terima kasih."

Mai memakai semula t-shirt aku dan kain ketatnya semasa kami bertiga bersarapan. Syafik selesa di pangkuan aku, puas dengan sebatang hod dog di tangannya.

"Mai tunggu sini. Abang nak naik atas, cuba contact koperal tu."

Kali kedua baru aku dapat hubunginya.

"Saya tak pasti lagi Datuk, tapi rasanya kes berat. Air dah masuk dalam enjin.Silap-silap kena grembal."

"Macam ni la Che Halim. Kalau perlu panggil fomen, Che Halim panggil, mintak dia buat estimate, berapa kena bayar, bila boleh siap. Pakai dulu duit yang saya bagi tu untuk tambang dan telefon. Dah tau estimate nanti, bagitau saya. Saya bayar siap-siap."

"Pagi ni saya on duty Datuk. Ada di Bukit Bunga sekarang ni."

"Takpa la. Bila senang. Saya pun tau kereta tu tak boleh siap sehari dua ni. Agak-agak boleh dapat estimate tu esok?"

"Insyaallah, saya cuba."

Sekarang aku sudah tahu kedudukan kereta Mai. Terpaksa ditinggalkan sekurang-kurangnya seminggu. Dan kosnya lebih kurang lima ratus ringgit, itu anggaran aku. Kini, untuk keperluan dia pula. Dan juga keperluan aku.

"Mana Abang tau saiz apa Mai pakai?" Senyumnya meleret sambil membelek coli yang aku belikan untuknya.

"Abang tunjuk dengan tangan saja. Ha, besar ni..." Sambil aku kembangkan jari-jariku.

"Dia pun bagi la yang besar tu..."

"Hihihi..." Mai ketawa panjang.

"Jahat tau Abang ni." Dia menjeling padaku.

"Memang Mai asyik menyusahkan Abang saja."

"Abang yang buat Mai susah lagi. Masa bercakap dengan askar tu tadi, lupa nak cakap pasal beg Mai. Nak call lagi sekali, dah tak dapat. Jadi terpaksa la Abang beli ganti. Masam nanti susu tu, bukan saja Abang tak suka, Syafik pun tak nak." Dia tersenyum lebar sambil gelengkan kepala.

Membeli pakaian dalam bukanlah asing bagiku. Sudah terlatih sejak muda lagi. Malah untuk Rahimah pun, aku yang mendesak biar aku yang belikan.

"Panties tu kalau tak fit jangan pakai. Nanti susah nak tanggalkan."

Sekali lagi dia gelengkan kepala, menjeling kepadaku. Kami bertiga mendapat pakaian baru pagi ini.

"So Mai macam mana? Nak balik ke Lenggong ka? Abang boleh tolong hantarkan."

"Tak payah kot. Tengoklah hujung bulan ni ke baru balik. Kalau kereta tak meragam lagi."

"Tapi kan sekarang ni cuti sekolah?"

Dia menggeleng saja. Aku sudah faham benar perangai geleng dan angguknya tanpa berkata ini walaupun baru sehari aku mengenalnya. Pendiriannya tak akan berubah.

"Nak Abang hantarkan ke Pasir Mas?"

Dia gelengkan kepalanya lagi.

"Ok. Kita tunggu besok, dapatkan estimate. Lepas tu Abang bawa ke Gerik. Mai dengan Syafik balik dengan teksi, Abang terus balik Alor Star. Boleh?"

Kali ini dia mengangguk. Masih tidak bersuara. Kami keluar sebentar jalan-jalan sekeliling kawasan itu, ke taman permainan kanak-kanak dan pulang semula mengikut pintu besar dan lobi. Aku membuat pesanan untuk makan tengah hari kami. Kereta aku masih di situ dan siapa tidak meminta aku mengubahnya. Jika aku membawa kunci, memang sudah aku letakkan di petak yang disediakan.

"Syafik tidur." Mai membisik kepadaku.

Aku mengangguk saja. Memang dia sudah tidak bergerak dalam dukunganku sejak kami di lobi lagi. Perlahan-lahan aku baringkan di atas katil sementara Mai pula menghidupkan penghawa dingin. Aku tinggalkan dia untuk menidurkan Syafik yang bergerak-gerak.

Di atas katil, aku memejamkan mata. Sedikit mengantuk dan sedikit letih dengan aktiviti awal pagi tadi. Ditambah pula dengan tiada sebarang kerja yang perlu aku lakukan ketika ini. Sepatutnya di hari cuti begini aku membawa keluargaku bersiar-siar. Tetapi hari ini aku membawa keluar.

Semangat Cikgu Mai Part 3

Perlahan-lahan aku mengiringkan tubuhku menghadapnya.

"Mai, takpa ka tinggal Syafik sorang-sorang?"

"Takpe. Dia selalu bangun lewat."

Aku merenung jam di tangan. Itu saja yang ada di tubuhku ketika ini. Baru pukul 7.30. Sarapan akan sampai pukul 9.00 nanti. Lama lagi. Aku menarik selimut untuk menutup kedua tubuh kami. Mai mengucup bibirku.

"Terima kasih Che Man."

"Saya rasa elok Mai panggil saya Abang Man. Semalam saya bagitau depa Mai ni adik saudara saya."

Dia mengangguk, meronotkan mukanya ke bawah daguku.

"Mai tak pernah buat macam ni. Tak biasa dengan siapa-siapa kecuali suami."

"Sudah la Mai. Dah terjadi. Saya pun faham keadaan Mai. Tapi Mai selamat ka?"

"Mai ada bawak pil. Dah empat bulan kami tak bersama. Kalau dia paksa pun, Mai tak mau mengandung lagi anak dia."

Aku tidak tahu berkata apa. Cuma aku lega dia ada pil. Aku juga tidak mahu dia mengandungkan anak aku. Tidak mahu menanggung beban yang datang tanpa diduga. Tangan aku mengusap-usap di belakangnya. Biar dia tenang.

"Nanti Abang Man bagi alamat ya. Nanti balik Mai bayar balik semua belanja ni."

"Shhh... Tak payah dok fikir semua tu. Yang mustahaknya, kereta Mai cepat siap dan boleh teruskan perjalanan. Saya pun rasa lega sama."

"Abang Man nak tunggu sampai kereta siap jugak?"

"Nak suruh saya tinggalkan Mai dengan Syafik sini?" Aku balas soalan dengan soalan.

"Kita tengok dulu macam mana."

Dia mengangguk di bawah dagu aku. Tangannya mengurut lembut batang butuh aku yang mula mengeras semula, menyentuh di perutnya.

"Lapar lagi ka?" Dia tidak menjawab atau mengangguk. Hanya tangannya saja genggam dan lepas butuh aku berulang kali, seperti kemutannya tadi.

"Kejap, rasa dahaga pulak."

"Biar Mai ambil. Air kotak?"

Aku pula mengangguk. Dia bangun dan terus menuju pintu, mencapai tuala yang aku sangkut di kerusi untuk menutup tubuhnya.

"Syafik tidur lagi?" Aku bertanya bila air kotak yang sudah ditikam straw itu berada di tanganku.

Dia mengangguk sambil meronot semula ke bawah selimut, meletakkan kepalanya di lenganku yang mendepang panjang. Aku menarik tubuhnya naik ke atasku.

Selepas meneguk beberapa kali, aku berikan semula kepadanya. Terus saja dia meneguknya hingga habis dan letakkan di lantai. Dengan kedua kakinya sudah tercelapak di kiri kananku, Mai menurunkan tubuhnya ke dadaku. Meletakkan kepalanya di bahuku.

"Isteri Abang Man tak bising kalau Abang Man balik lewat?"

"Tak."

"Dia tak peduli Abang Man pergi mana? Buat apa?"

"Bukan tak peduli. Dia percaya kat Abang." Aku hela nafas panjang.

"Ini pertama kali pun Abang tidur dengan orang lain sejak kahwin dengan dia."

"Mai mintak maaf..."

"Sudah la Mai. Dah terjadi. Harap cerita ni tak berpanjangan."

Dia mengangguk di bahuku.

"Mai pun tak mau susahkan Abang lagi. Dah banyak sangat Mai termakan budi."

"Pasal tu nak bayar body?"

"Tak. Bukan sebab budi. Sebab Mai sendiri. Memang Mai nak bayar balik duit Abang bila balik nanti."

"Sudahlah." Aku mengusap belakangnya.

"Ini masa Mai. Kalau orang lain pun Abang buat macam tu jugak. Tak payah nak bayar-bayar."

"Abang Man kerja apa?"

"Ada buat kontrak sikit-sikit."

"Tak sikit le kalau boleh pakai Kompressor tu."

"Hehehhh... Cikgu pun ada pakai Kompressor."

"Cikgu ni saja pakai kereta buruk."

"Sabar la. Kalau nak seribu daya. Dah single balik ni, tangkap la Datuk ka, taukeh balak ka."

Dia gelengkan kepala.

"Nak tenangkan otak dulu."

"Jangan tunggu lama-lama. Nanti lapar pulak."

"Hihihi..." Pertama kali dia ketawa.

"Harap-harap ada kontraktor lalu depan Mai masa tu."

"Kalau dia tak pakai Kompressor pun, tangkap Mai."

Dia gelengkan kepala.

"Tak berani nak cekup tak tentu hala. Mai bukan jenis tu."

"Abang tau." Tetapi aku sendiri tidak tahu apa yang aku katakan aku tahu itu. Aku baru saja kenali dia.

"Dengan Abang pun tiba-tiba saja terjadi. Bukan sebab Abang baik, tolong Mai. Bukan sebab lapar. Kalau tiga bulan boleh tahan, kenapa empat bulan tak boleh. Tapi mungkin juga kesemua tu."

"Jadi sekarang tak lapar la?"

"Kita duduk macam ni saja boleh? Tenang sikit otak Mai bila ada orang nak cakap, nak dengar."

"Boleh. Tak ada masalah. Elok jugak luahkan perasaan yang terpendam tu. Lebih-lebih lagi dengan orang asing macam Abang."

"Abang bukan orang Malaysia?" Cepat saja dia bertanya.

"Hehehhh..." Dari getaran tubuhnya aku tahu dia juga ketawa, cuma tidak kedengaran saja.

Sekurang-kurang aku lega melihat dia begini. Tenang, boleh ketawa, boleh mengusik. Dan tidak memikirkan sangat tentang lapar nafsunya walaupun sudah tertiarap di atas aku tanpa seurat benang pun.

"Mai, jangan ralit ya. Nanti pukul sembilan depa hantar breakfast."

Dia mengangguk.

"Kejap saja lagi. Abang, isteri Abang kerja?"

"Buka kedai runcit."

"Tipulah..."

"Betul..."

"Mana ada laki-laki bawak Kompressor biar bini dia berniaga kedai runcit."

"Tak percaya nanti Mai cakap dengan dia. Tanya harga cabai kering berapa, kopi cap kapal api berapa, bihun cap gajah berapa. Semua dia tau."

"Mai pun tau..."

"Ok. Kopi Che Nah, berapa gram berat saiz kecil, berapa harga?"

Terdiam dia.

"Abang tau sebab Abang baru terima barang tu sebelum Abang ke KT hari tu. Abang pun tolong-tolong dia jugak masa free."

"Hishhh... Tak percayalah." Dia sudah memanggung kepala.

"Ok...." Aku sebut harga beberapa jenis barangan yang aku ingat.

"Hihihi... Barang-barang tu jarang orang jual di kedai runcit. Dalam supermarket ada le."

"Ya ka? So dia tak berniaga kedai runcit la?" Dia mencubit kedua belah pipiku sambil ketawa.

"Tipu punya orang. Buka supermarket, cakap kedai runcit." Dia masih tersenyum, memandang tepat kepadaku di pagi yang cukup cerah ini. Dan perlahan-lahan dia tunduk mengucup bibirku, mencari dan mengulum lidahku. Dan memberi lidahnya untuk aku kulum pula.

"Terima kasih, Bang." Katanya sambil menegakkan tubuhnya, masih di atas aku.

Aku paut tubuhnya biar membongkok semula dan buat pertama kali aku mengucup buah dadanya yang bulat mengkal itu. Kedua tanganku juga sempat meramas seketika. Dia kucup ubun-ubunku.

"Kalau ada masa, kita buat lagi."

Aku mengangguk. Dan dia bangun dari atas aku, membalut tubuhnya dengan tuala dan mengutip pakaiannya. Dia keluar dari bilikku, melambai aku seketika sambil tersenyum.

Keluarga Razlan Part 2

"Kenapa abang tak bagi tahu Azizah tentang perkara ni?"

"Abang takut nanti Azizah marah."

"Ooooo... tau takut. Dah lama abang buat benda ni?"

"Tak juga, baru sahaja."

Azizah terpandang balak suami Tini yang separuh mengeras, agak panjang dan besar juga. Puki Azizah kembali berair. Diusapnya perlahan-lahan. Azizah meminta kebenaran kepada suaminya untuk duduk di sebelah suami Tini. Suaminya hanya tersenyum.

"Hai saya Azizah."

"Saya Kamal... cantik buah dada kamu, boleh saya rasa?"

"Rasa saja? Kalau nak dibuat harta untuk malam ni, Kamal tak sudi?"

"Kamu meminta, saya menerima sahaja."

"Gagah pisang ni, boleh saya makan?"

"Pisang ni kegemaran semua, silalah kalau kamu sudi."

Sepantas Azizah memegang balak Kamal, Tini muncul dibelakangnnya. Tini hanya tersenyum melihat suaminya. Bagi Azizah, dia agak malu pada Tini kerana balak yang sedang dipegangnya adalah milik Tini.

"Takpe Azizah, teruskan sahaja, saya merelakannya."

"Kamu tak kisah Tini?"

"Apa yang nak kisah kan, kita sama sahaja."

Langsung Azizah mengulum balak Kamal di hadapan Tini. Baginya tiada malu antara mereka lagi. Tini hanya tersenyum.

Kini diruang tamu itu dipenuhi oleh David, Razlan, Kamal, Lim dan juga Eugene. Mereka hanya memerhati Azizah dari belakang. Azizah begitu asyik mengulum balak Kamal.

Tini pula diapit oleh David dan Lim. Tini hanya tersenyum memperlihat telatah mereka. Kini Tini membelai balak kedua-dua pasangan Cina yang menghampirinya. Tini hanya tersenyum dan mula mengulum balak kedua pasangan Cina tersebut.

Sementara di rumah Azizah….

"Hai Diana baru pulang?"

"Iyer makcik, baru pulang dari bercuti."

"Ramai juga ke yang pergi Diana?"

"Oohhh taklah… saya dengan Wani dan Farah je makcik."

"Mana Wani dengan Farah?"

"Ada… mereka ada di dalam. Penatlah tu."

"Mak dengan ayah kamu mana?"

"Mak dengan ayah keluar, besok petang baru mereka balik. Makcik nak ke mana pulak?"

"Oooohhh makcik nak balik ke kampung. Hati-hati Diana, rumah sebelah pun tiada orang."

"Eeemmpphh baiklah makcik, saya masuk dulu nak rehat. Tadi terlupa angkat barang tertinggal dekat luar."

"Takpelah… kamu rehatlah, makcik pun nak bergerak dah ni!"

Sebaik Diana menutup daun pintu rumahnya, dilihatnya jam di dinding masih awal lagi, pukul 8 malam. Diana ke ruang tamu ingin melihat kawan-kawannya, apa yang mereka sedang lakukan.

Sampai sahaja Diana ke ruang tamu, Diana hanya tersenyum melihat kawan-kawannya yang sedang asyik dilamun nafsu. Farah kini terkangkang sambil di celah pehanya Ah Chong sibuk membersihkan puki Farah, sementara Wani pula di celah pehanya kelihatan Encik Raju membersihkan puki Wani dan Wani pula sibuk membersihkan balak Kumar. Masing-masing tidak sempat membuka baju. Wani dan Farah kelihatan ayu sekali memakai baju kurung dan tudung melayan nafsu serakah masing-masing.

Sedang leka Diana melihat rakan-rakannya melayan nafsu, dia didatangi dari belakang, Zul memeluk Diana dari belakang sambil tangan kirinya meramas payudara Diana.

"Encik Zul ni… tak sempat-sempat macam mereka ke?"

"Tak payah la berencik-encik dengan saya sayang…"

"Iyerla sayang tapi make sure kita orang punya keputusan bagus nanti ye!"

"Itu kamu jangan risau, tahulah saya dengan Encik Raju menyelesaikannya nanti."

Encik Zul dan Raju adalah pensyarah kepada Diana, Wani dan juga Farah di kolej. Sedang leka Raju membersihkan puki Wani, Wani bingkas bangun dan menolak Raju ke lantai. Bagi Wani lubang keramatnya sudah terlalu gatal dan dia tidak dapat bertahan lama lagi. Raju mengosok-gosok batangnya yang gagah seperti burung gagak hitam yang bersiap sedia untuk masuk ke sarang.

Wani membuka seluas kakinya. Kini dia membuka hook baju dalamnya dan melepaskan baju kurungnya. Wani telah sedia berbogel. Raju menghalang Wani membuka tudungnya. Raju inginkan wanita Melayu sejati menunggang gagak hitamnya.

Kini Wani memegang balak Raju, dia mencangkung betul-betul di bahagian tengah badan Raju, dihunusnya balak Raju ke telaga keramatnya. Wani menahan senak, balak Raju kini meluncur perlahan ke telaganya. Raju pula sibuk meramas-ramas buah yang sedia terhidang didepannya. Wani sudah sedia sepenuhnya dia mula acara menungang Raju.

"Emphhh... ahhhh.. emmpphh... "

"Wannii suka.. Wani suka balak India..."

"Emphhh suka sangat... suka batang India yang gatal macam you iishh… ahhh..."

Raju sudah bagai naik gila, dia mengunakan Wani semahu-mahunya seperti Wani bukan lagi anak muridnya lagi. Bagi Raju, Wani kini adalah anak jalang yang bertudung melayan nafsu serakahnya. Raju melipat kakinya ke atas, Wani terdorong ke depan kerana lipatan kaki Raju kini berada di punggungnya. Raju melajukan hentakkan, buah dada Wani bergoyang deras. Raju tidak melepaskan kesempatan mengigit manja ke atas puting susu Wani.

Kini Wani pula telah hilang arah, balak Raju tertanam bagai besi terpacak di dalam lubang keramatnya. Bagi Wani, dia hanya mahu lulus dalam apa jua mata pelajarannya, sementara itu Farah kini tengah melayan Ah Chong dan Kumar.

Kumar agak marah dengan Raju kerana Raju telah memiliki Wani sekarang. Bagi Kumar tiada masalah kerana dia sedang asyik meratah dubur Farah. Kemutan demi kemutan dia terima dari dubur Farah.

Ah Chong pula berada di bawah membalun puki Farah. Mereka betul-betul bekerja sama menikmati puki anak gadis Melayu ini.

"Aahhhh... emmpphh.. ahhh... ahhh Chong... masukkan dalam lagi ahhh Chong…"

"Uuhhh ahhh Farah. Isshhh ahhh... puki Melayu memang sedap ahhhh.. ishhh.. "

"Puki Melayu memang sedap tapppiii balak Cina tak sedaapp ahhh uhhh... pendeeekk ahh…"

Farah memaki hamun Ah Chong, manakala Kumar hanya tersenyum. Farah memaki Ah Chong, Ah Chong menarik balaknya keluar. Kumar megambil alih puki Farah dengan style doggy. Kini Ah Chong berada di depan Farah, muka Ah Chong begitu marah, sudahlah di dalam kelas mulut Farah sememangnya laser, kini Ah Chong memang ingin membalas dendam kepada Farah.

"Oooohhh kau cabar konek Cina pendek ya! Sekarang kau kulum konek Cina ni!"

"Uurgghhh... ahhh...empppphh... ahh Chong kau memang sengajakan ahhh uhhh…"

"Aarggghhh mulut kau memang sedap Farah, macam tuannya!"

Mereka semua tergelak sesama sendiri melihat telatah Ah Chong dan Farah. Ah Chong tak habis di situ, dia memuntahkan air nikmatnya ke dalam mulut Farah, ditekan balaknya ke dasar rongga mulut Farah sambil tangannya menutup hidung Farah. Farah tidak boleh berbuat apa-apa kecuali menelan kesemua air nikmat Ah Chong.

"Aahhhhh uuuuhhhh Farah kau memang nakal, habis semua air aku kau telan. Sedap tak air konek Cina? Hahaha!"

"Ahhhh uuuhhh Kumar aku juga mau air kau dalam mulut aku uuhh ahhh…"

"Kumar kau tengok perempuan Melayu ni, tak cukup lagi hahaha."

"Aahhhh uuuhh issshhh ah Chong aku akan tunaikan hajat dia aarrrggggggghhh!!!"

Terperanjat Farah dengan kehadiran air mani Kumar seperti air paip yang pecah menghamburi mukanya. Farah pantas bangun membuka tudungnya dan berlari ke bilik air membersihkan mukanya.

Wani pula sekarang sedang disula dari belakang sambil diperhatikan oleh Ah Chong dan Kumar. Asyik Raju meratah tubuh anak gadis ini, balak Ah Chong kembali keras. Dia sebenarnya geram juga pada Wani kerana di dalam kelas Wani adalah salah seorang gadis Melayu paling cantik yang ingin dia rasa pukinya. Kumar juga melihatkan tanda-tanda balaknya kembali keras.

Ah Chong berada di depan Wani sekarang, mula memegang kepala Wani, dihunuskan koneknya ke mulut Wani. Wani tidak membantah terus dikulumnya dengan cermat. Ah Chong merasakan sensasi luar biasa, aktiviti Raju terbantut seketika.

Kumar menyuruh Raju baring di bawah menghenjut puki Wani. Raju kembali ke posisinya. Raju menusuk kembali balaknya yang keras. Wani begitu senak menerima balak Raju, manakala Kumar sudah bersiap sedia dengan minyak pelincir di kepala balaknya, disapukan sedikit ke jubur Wani.

Wani yang asyik mengulum balak Ah Chong tidak menyedari kehadiran minyak di juburnya, sementara sensasi buritnya dihentak oleh Raju menyebabkan dia lupa arah.

Kini Kumar telah sedia sepenuhnya, balaknya betul-betul berada di muka jubur Wani. Sekali tusukkan merobos jubur Wani. Raju memberhentikan henjutan. Ah Chong pula mengeluarkan balaknya, serentak Wani mendongak ke atas menahan keperitan juburnya yang dara dirobos Kumar.

Meraung Wani. Mujurlah jiran tetangga tiada di kiri kanan rumah tersebut. 25 tahun tiada siapa yang meneroka lubang juburnya, kini Kumar merasmikan pemecahan dara jubur Wani.

Farah berlari ke depan melihat keadaan. Setibanya di depan Farah hanya tersenyum lalu menghampiri kawan baiknya.

"Emmppphhh Waniii macam mana kena sondol di belakang?"

"Eerjjjkk...Farah tolong aku... aku rasa koyak dekat belakang aku uuhh ahhh…"

"Kau jangan tahan nafas Wani, kau buat nafas seperti biasa ok. Lama-lama nanti dia ok."

Farah memberikan kata-kata semangat pada Wani. Kini Farah berbogel duduk di sebelah Ah Chong, yang mana balaknya kemas dikulum Wani. Kumar sudah tidak dapat bertahan lagi, begitu juga Raju. Serentak Kumar dan Raju melepaskan balak masing-masing. Wani dan Farah seperti pelakon lucah barat menanti hemburan air nikmat Kumar dan Raju. Sekali keluar memenuhi muka mereka berdua, bertaburan ada yang memasuki mulut mereka, ada juga berhamburan di muka dan juga rambut Farah.

Ah Chong juga tidak ketinggalan dendamnya pada Farah, belum reda disumbatnya balak ke dalam mulut Farah kesekian kalinya. Farah dinner air mani Ah Chong. Mereka keletihan. Farah dan Wani membersihkan diri mandi bersama.

Selesai mereka mandi, jam menunjukkan 12 tengah malam. Farah dan Wani kehairanan ke mana Raju, Ah Chong dan Kumar. Mereka berkemban mencari mereka bertiga.

Wani agak terkejut hampir terlepas gelas ditangannya melihat aksi seterusnya. Farah hanya tersenyum. Wani dan Farah melihat kawan baik mereka sedang dilanyak oleh 4 orang jantan!

Farah membuka ikatan kembannya meluru ke arah Diana yang sedang dilanyak. Dia begitu terangsang melihat Diana dilanyak sedemikian rupa. Wani masih di muka pintu melihat kawan-kawannya dilanyak oleh jantan-jantan buas kelaparan nafsu.

Bila diamati betul-betul, Encik Zul tiada di situ. Wani agak kehairanan d imana Encik Zul berada. Sedang asyik dia mencarik Encik Zul, tangannya direntap oleh seseorang.

Rupanya Encik Zul merentap tangannya. Encik Zul begitu ganas sekali. Wani tekejut dengan rentapan kasar tersebut. Bila mana Wani melihat di celah peha Encik Zul, tebeliak mata Wani melihat saiz balak Encik Zul.

Wani ketakutan. Di tangan Encik Zul kelihatan vibrator berpusing-pusing mengikut irama mesin. Pantas Encik Zul memeluk Wani dari belakang, ikatan kemban Wani ditanggalkanya. Encik Zul mula menggomol Wani di bahagian lehernya. Wani lemas.

Encik Zul tidak menunggu lama, dicapainya tangan Wani lalu diikat dengan kain. Wani agak terkejut dengan tindakkan Encik Zul, di sudut bilik terdapat sebuah kerusi kayu paras pinggang. Encik Zul membawa Wani ke situ.

"Tolong Encik Zul, jangan lakukan pada saya."

"Kamu juga perlu ikut jejak langkah mereka."

"Saya akan turutkan apa sahaja yang Encik Zul mahukan tapi bukan dengan
cara begini."

Encik Zul tidak mempedulikan Wani, vibrator ditangannya mula menyumbat ke puki Wani. Wani tidak bermaya seolah vibrator mengerudi setiap pelusuk pukinya. Dia mula khayal dengan vibrator. Wani tertonggeng di kerusi, buah dadanya terjuntai di hujung kerusi.

Wani mula menunjukkkan aksi ghairah. Encik Zul mula megambil minyak pelincir dari Kumar, dicurahnya ke jubur Wani. Wani tidak menyangka juburnya akan di sula oleh kepala tomato Encik Zul.

"Jangan Encik Zul, saya merayu jangan lakukan di situ."

"Kalau kamu bagi saya, saya akan pastikan kamu akan lulus hingga akhir pengajian awak."

"Tolong lahhh Encik Zul, saya tak biasa."

"Tak sakit, sikit sahaja, ok Wani."

"Erkkkk mmmaaaakkk saaakkiitttt... arrggghhh uhhhh... Encik Zul tolong, koyak saya punya!"

"Sabar… sikit sahaja lagi."

"Tolong Encik Zul, tooolonnggg uuhhh emmppphhhh…"

Diana dan Farah hanya tersenyum melihat Wani pertama kali disula oleh Encik Zul. Kini mereka bertiga dara pingitan yang ayu lagi alim di luar menjadi habuan para jantan laparkan seks. Wani diliwat di atas kerusi manakala Farah dan Diana berkubang di atas katil. Wanita cantik kini dilanyak sehingga mereka tidak dapat berbuat apa-apa, padahal mereka tidak tahu mereka hanya dipergunakan oleh Encik Zul dan rakan rakan kelas mereka.

Pagi menjelang tiba. Diana mengemaskan bilik bersama rakan-rakannya. Kesemua jantan jalang juga sudah balik, si anak dara bertiga pula berjalan agak mengengkang sedikit.

Tepat jam 12 tengah hari, ibu bapa Diana balik. Mereka kesemua berlakon seperti biasa. Si ayah ke dapur lalu berbisik pada Diana.

"Macam mana malam tadi? Dah langsaikan hutang ayah pada Zul?"

"Sudah ayah… Diana dah gunakan budak dua orang tu sekali."

"Bagus… pandai anak ayah."

"Tapi anak ayah apa habuannya?"

"Nantilah… tunggu mak kamu tidur ya!"

"Ayah… Diana nak sekarang yang ini!"

Razlan tersenyum melihat anaknya mengengam balaknya.....

Friday, March 25, 2011

Semangat Cikgu Mai Part 2

Tidak pernah terbayang untuk aku terdampar begini, hanyut dalam gelora ghairah bersama seorang wanita yang baru separuh hari aku kenal. Aku akui aku bukanlah seorang lelaki yang baik, alim dan setia dengan isteri. Tetapi segala kejahatan dan kebuasan aku itu telah sedaya upaya aku kikis bila bertemu dengan Rahimah.

Malah pertemuan kami juga adalah disebabkan kenakalan aku. Memang hobi aku mencari dan mendampingi budak-budak IPT yang inginkan sedikit hiburan, sedikit keseronokan. Itu aktiviti malamku setiap kali aku sampai di Kuala Lumpur, baik untuk menghadiri mesyuarat, atau pun sekadar mahu lari dari rumah di hujung minggu.

Rumahtanggaku yang pertama juga hancur kerana aktivitiku itu. Tetapi aku tidak ambil pusing, malah merasa lebih senang bila tiada sebarang ikatan yang membelenggu hidupku. Tetapi jika serakahku kali ini menjejaskan walau sekelumit pun hubunganku dengan Rahimah, mengoncangkan walau seinci rumahtangga kami, aku akan lakukan apa saja untuk pertahankannya. Dia adalah pelita hidupku, nyawaku. Tetapi bagai kata pepatah, bagai anjing mengulangi bangkai, bukan mudah untukku menolak rezeki yang terhidang walaupun bukan aku mencarinya.

Tiada apa yang terfikir di dalam benakku ketika meninggalkan Kuala Terengganu selain mahu pulang secepat mungkin ke pangkuan dan ke celah kangkang isteriku tersayang. Namun di sudut hatiku juga ada rasa kasihan, rasa ingin membantu. Sebab itulah aku menghentikan keretaku di hadapan sebuah kereta yang asap berkepul keluar dari bahagian enjinnya. Cepat sekali aku mengheret pemandunya, seorang wanita dan mencempung anak yang tidur di belakang keluar dan jauh dari kereta itu.

"Baru repair saja tadi. Pomen tu pun dah cakap, bila sampai nanti suruh tukarkan hose baru." Muka wanita itu pucat lesi, mendukung anaknya yang sudah bangun.

"Takpalah. Jangan risau sangat. Kita tengok dulu macam mana. Puan duduk sini dulu." Aku membuka pintu belakang kereta itu. Baru saja aku menghampiri kereta Toyota LE itu semula, sebuah jip tentera berhenti di belakang kereta.

"Apa masalah Encik?"

Aku menceritakan apa yang berlaku setakat yang aku tahu. Pemandu itu, berpangkat koperal, dan seorang lagi rakannya membuka bonet dan memeriksa.

"Ada nampak asap di ekzos tak tadi?"

"Tak tau pulak. Bila saya sampai, dia dah berhenti." Aku membelek jam tanganku. Dia pula memerhati aku.

"Encik, sekarang ni dah dekat pukul tujuh. Nak buat apa pun tak boleh. Nak tinggal kereta di sini pun saya rasa tak selamat."

"Macam mana yang terbaik?"

"Banding pun tak jauh dah. Kita tarik saja kereta ni ke sana. Boleh tumpang letak di stesyen Petronas. Besok cari fomen."

"Kem Encik berdua dekat mana?"

"Kalau dari sini selepas jambatan kedua."

Aku mengangguk, aku tahu.

"Di sebelah kanan. Biar saya bincang dengan tuan kereta ni dulu. Dia tidurkan anak kot." Memang wanita itu sedang meribakan anaknya, menepuk-nepuk pehanya biar lena.

"Saya Azman, nama Puan?" Aku memperlahankan suara.

"Maisara. Panggil Mai saja."

"Ok. Macam ni... Askar tu kata tak boleh buat apa dah malam ni. Depa cadang nak tarik kereta tu ke Banding, besok kita boleh cari fomen."

Dia bernafas panjang.

"Nak buat macam mana lagi dah."

"Puan jangan susah hati. Saya akan tolong." Memang aku tidak sampai hati pun untuk tinggalkan dia dan anaknya ketika ini.

"So saya akan mintak tolong askar tu tarik ke Banding."

"Che Man, tolong bawak bakul di belakang kereta. Ada susu dia."

Aku mengangguk. Akhirnya dapat juga aku pujuk kedua anggota tentera itu untuk bukan saja menarik kereta itu tetapi membaikinya, mencari fomen lain jika perlu. Aku hulurkan seratus ringgit sekiranya perlu membeli barang gantian baru. Aku sedar aku sendiri pasti kelam kabut, tidak tahu ke mana hendak di tuju. Bisnes kad aku juga aku beri untuk mudah berhubung.

"Mintak maaf Encik, semua bilik sudah penuh. Kami tengah buat renovation. Yang ada cuma hostel dan banglo. Mungkin dekat chalet terapung ada kosong lagi." Pelayan yang bertugas di kaunter pendaftaran memberitahu.

Aku tahu di mana chalet terapung itu. Hotel baru itu pun mungkin ada kekosongan, tetapi aku rasa mudah di sini. Askar tadi pun sudah tahu kami akan menginap di sini.

"Banglo tu ada berapa bilik?"

"Dua, ada hall, dapur, tapi kena share bilik air."

"Ok. Saya cadang nak ambil. Nak tanya adik saudara saya dulu." Aku pergi semula ke kereta aku di porch.

"Puan..."

"Mai." Sekali lagi dia menyuruh aku memanggilnya Mai.

"Hmmm. Bilik semua penuh. Cuma tinggal satu banglo saja. Ada dua bilik tidur, tapi share bilik air. Kalau Mai tak mau, kita cari chalet."

"Ikut Che Man sajalah. Yang mana mudah."

"Kalau macam tu. Sini sajalah. Senang askar tu nak cari kita esok."

Bila aku berpusing untuk ke kaunter semula, pelayan tadi sudah berada di muka pintu.

"Kami ambil."

Mai pun sudah keluar mengendong anaknya yang tidur.

"Encik tinggal kereta di sini pun takpa. Biar saya bawa barang." Yang ada pun hanya beg pakaian aku dan bakul makanan anak itu. Baru aku sedar, pasti beg pakaian Mai ada di bonet keretanya lagi.

"Tak payah daftar ka?" Aku tanya bila pelayan itu terus saja mengusung barang-barang kami keluar ke koridor.

"Sekejap lagi saya bawa borang. Kesian anak tu tidur." Aku mengikut saja. Sekurang-kurangnya dia prihatin.

"Oiii... Jauhnya." Kataku sambil menuruni tangga di depan Mai.

Sebelah tangannya memegang bahuku. Tidaklah sejauh mana, cuma terasing sedikit. Terasa sunyi juga tetapi lampu terang benderang di hadapan rumah. Sukar dan malas untuk berulang alik ke Restoren di bangunan utama itu aku terus membuat pesanan makanan untuk malam ini dan juga pagi besok. Mai sudah memberitahu tiada apa yang perlu untuk anaknya. Semua mencukupi. Tetapi aku pesan juga enam kotak susu perisa coklat.

"Berapa umur Syafik?" Aku bertanya bila Mai datang duduk di sebelah aku di kerusi panjang di hadapan banglo itu.

"Seminggu lagi setahun."

"Kesian. Baru nak belajar kenal ayah."

"Entah le Che Man. Kesian pun ada, lega pun ada. Rasanya lebih baik dia tak kenal ayah dia kalau dok tunjuk perangai macam tu."

"You tak repot ka?" Dia gelengkan kepala.

"Bukan selalu. Dia balik pun sebulan sekali. Mai pulak duduk dengan mak bapak dia. Tak sampai hati pulak. Tapi dia yang nak macam tu. Kuasa atas tangan dia." Suaranya perlahan saja.

Bahu kami mula bersentuhan. Aku depakan tangan dan memeluk ringan di bahunya. Dan dia tidak membantah.

"Sabar le Mai. Dah tersurat jodoh kita setakat tu. Mungkin ada hikmah di sebaliknya. Macam you kata tadi, ada jugak perasaan lega."

"Hmmm... Che Man dah bagitau isteri ke?"

"Dah. Awal tadi. Takut juga dia susah hati tak sampai-sampai balik. Maklumlah lebuhraya Timur-Barat ni bukan ada orang sangat kalau jadi apa-apa."

"Sebelum ni memang Mai tak ingat langsung pasal tu. Tiap-tiap bulan pun balik dengan Syafik saja."

"Itu masa tak jadi apa-apa. Pasal tu orang suruh beringat. Orang tua tau ka Mai nak balik ni?"

"Tak. Selalunya hujung bulan. Nasib baik ada Che Man. Kalau tidak terkapa-kapa Mai tak tau nak buat macam mana." Terasa dia menyandar di bahuku.

"Mintak maaf le Mai menyusahkan Che Man."

Aku percaya dia mahu pulang untuk mengadu nasibnya yang baru menjadi janda.

"Saya pun nak mintak maaf jugak, menyusahkan Mai. Tinggalkan beg pakaian sampai tak bersalin malam ni. Saya rasa ada satu t-shirt lagi yang elok. Nanti saya pinjamkan."

"Takpe. Besok boleh mintak depa hantar. Tak jauh mana pun."

Semangat Cikgu Mai Part 1

Memang nyaman sekali bila merasa tubuh panas menyentuhku dari belakang di pagi yang sejuk ini. Bila merasa tangannya di pinggang, aku menarik tangan itu ke dada, biar dia memeluk dengan lebih erat lagi. Biar pehanya juga rapat di belakang pehaku.

Dan seperti biasa, dia tidak menghampakan, memeluk aku dengan lebih erat lagi. Dari kepala hingga ke kaki tubuh kami bersentuhan. Jari-jariku berselang-seli dengan jarinya di dadaku. Tetapi tidak lama tangannya mengusap-usap dadaku. Kini tangan dengan sentuhan lembut itu turun pula mengusap perutku seketika sebelum menyentuh batang aku yang memang sudah keras di subuh pagi ini. Sekejap saja tangan itu sudah menyusup masuk dan meramas mesra batang aku.

Biasanya memang aku tidur berseluar dalam saja. Aku lentangkan sedikit tubuhku, menyandar di tubuhnya, membiar dia membelai adik yang juga merindui sentuhannya. Sudah tiga hari rindu merindu bila aku terpaksa menghadiri seminar di Kuala Terengganu dan dia pula tidak dapat meluangkan masa untuk bersamaku. Dia menurunkan sedikit seluar dalamku dan melepaskan adik manja itu dari kurungan. Tangan lembutnya melurut sepanjang batang aku perlahan- lahan.

"Hmmm..." Aku tegangkan urat-urat kakiku agar batangku tegang dan kembang habis. Itu yang disukainya.

"Lapar ya?"

Dapat aku rasakan dia mengangguk di belakangku. Merasa nafas panas menghembus di tengkukku. Dia pun tahu bukan mudah untuk memancutkan air nikmatku dengan cara begini. Hanya mulut atau buritnya saja menjadi penawar. Dan dia memang ahli dalam arena ini, tahu bagaimana memberi yang terbaik untuk aku, untuk kami. Selama sepuluh tahun kami menikah, hidupku sungguh bahagia. Semuanya berjalan dengan cukup licin dan teratur sekali.

Bukan saja aku memiliki isteri yang cantik, berbudi pekerti tinggi, dan dari keluarga yang baik-baik, tetapi rezeki kami juga melimpah-limpah. Perniagaan aku berjalan dengan cukup lancar sekali, melepasi rancangan dan jangkaan aku sendiri. Dua taman perumahan yang aku bina mendapat sambutan di luar dugaan, dan kini masing-masing sudah masuk ke fasa tiga dan dua. Satu taman perumahan baru sedang rancak di bina, dan sambutannya begitu juga. Itu baru projek kesayangan aku.

Rahimah sendiri kini sudah bergelar usahawanita yang berjaya. Dua pasaraya yang dikendalinya cukup berjaya sehingga kami merasa tidak gentar walaupun dengan adanya beberapa hypermarket di bandar-bandar berkenaan. Dia bukan saja ada pelanggan dan pengikutnya sendiri, tetapi juga berupaya bersaing dari segi harga dan kepelbagaian barangan. Dan kami juga dianugerahkan dengan sepasang cahayamata sebagai penyeri rumahtangga. Dan tidak lama lagi, seorang lagi akan menyusul.

Tiba-tiba saja aku tersentak dari lamunanku. Jari-jariku meraba jari- jari yang berada di celah kangkangku. Dan aku memusingkan tubuhku.

"Mai... Apa you buat ni?"

"Lapar..." Dia membisik. Tangannya masih tidak lepaskan batang aku.Bila sudah berdepan begini, bibir aku pula menjadi sasarannya.

"Saya lapar Che Man." Dan dia rapatkan semula kakinya dengan kakiku, biar
batang aku yang masih keras di tangannya menyentuh di pertemuan antara kedua kakinya itu.

Bila sekali lagi dia sentuhkan bibirnya ke bibirku, aku tidak membiarkannya begitu saja. Aku balas dengan kucupan yang hangat. Lidahku menjulur ke dalam mulutnya, bersalam perkenalan dengan lidahnya. Memang aku juga lapar, dan teruja dengan sentuhan dan belaiannya tadi.

Mai melepaskan batang aku, memaut pula di tengkukku sambil perlahan-lahan membaringkan tubuhnya. Tubuhku mengikut pergerakannya, menindih pula separuh tubuhnya. Memang tidak adil bila aku sudah hampir-hampir bogel manakala dia pula masih lengkap berpakaian. Suatu yang anih dalam usaha untuk memuaskan lapar masing-masing. Mai cepat membantu bila tanganku mencari cangkuk kain ketatnya. Kami berenggang seketika bila dia menarik turun kainnya itu. Tiada apa lagi di bawah kain itu. Hanya taman nirwananya saja berbalam.

"Uhhh..." Kuat juga dia mengeluh bila butuh kekar aku menerobos buritnya. Mungkin terkejut dengan tindakan aku itu.

"Uhhh..." Dia mengeluh lagi, tetapi kali ini panjang sekali, bagaikan lega bila liang panasnya akhirnya terisi. Dia mengemut berulang kali sebelum memeluk kuat di punggungku. Mahu menelan baki butuhku, jika ada. Kedua kakinya memang terkangkang luas. Dapat aku dengar dia menghembus nafas dari mulutnya yang separuh ternganga. Matanya terpejam rapat. Sememangnya dia lapar. Itu yang dapat aku simpulkan dari apa yang aku lihat, dengar dan rasa. Buritnya masih terkemut-kemut walaupun kedua tubuh kami tidak bergerak walau sedikitpun. Perlahan-lahan aku turunkan badanku.

"Kejap." Lancar saja pergerakannya melepaskan baju aku dari tubuhnya. Baru dia menarik dan mendakap tubuhku.

"You memang lapar ya?" Dia mengangguk. Tanpa suara. Pelukannya masih erat walaupun nafasnya sudah tenang sedikit. Tubuhnya panas sekali, tetapi aku rasa buritnya lebih lagi, membalut rapi butuh aku. Kedua kakinya juga melingkar kemas di kaki aku sambil kedua pehanya terbuka luas.

Mai mengemut sekali lagi sebelum melenggangkan punggungnya perlahan-lahan. Tumit kakinya juga sudah menginjak di punggungku, mahu pelayaran dimulakan setelah berlabuh sekian lama.

Aku menurut saja. Jika mula tadi aku merasa terangsang untuk puaskan laparku, tetapi sekarang aku mahu lakukan untuknya. Tahu dia lebih lapar dariku. Dan aku tahu habuan untukku beriring sama.

Gerakku perlahan saja meninggalkan pelabuhan. Terasa becak bila butuhku keluar pertama kali meninggalkan liang syahwatnya. Bercelup-celap bila aku menyorong tarik dua tiga kali lagi. Licin saja menjulur masuk mengikut rentak tumitnya yang terus menginjak di belakangku. Laju dan santak ke pangkal bila menikam dan perlahan saja bila mencabut. Jika itu kemahuannya, itu juga rentak tikamanku.

"Ermmm... Ermmm..." Dia mengeluh setiap kali kepala butuhku mencecah ke dasar periginya.

Terhinggut juga tubuhnya sedikit-sedikit. Kedua tangannya memegang di lenganku. Matanya terus terpejam, cuba menghayati dan menikmati jamuan yang aku hidangkan untuknya.

Aku pula terus memerhati wajahnya dalam suasana bilik yang semakin cerah. Sedikit demi sedikit dia mula lajukan tempo injakannya dan aku terus mengikut, menghentak kuat sedikit.

"Uhhh... Uhhh... Uhhh..." Dia menyambut dengan keluhan puas.

Di kali ini, di awal pagi ini, aku tidak mahu mengubah gaya. Cukup sekadar dia terlentang dan terkangkang di bawah aku, menghayati setiap tujahanku.

"Erhhh... Erhhh... Erhhh..." Erangan keras keluar dari kerongkong Mai. Kedua kakinya sudah lurus terangkat di udara, terkangkang seluas- luasnya.

Aku juga luruskan kakiku dan mula menghunjam sepenuh hati. Berahiku sudah tidak terkawal mendengar rintihan-rintihan berahinya, mendengar kedua tubuh kami berdepap-depup berhentakan, mendengar kedua anggota kelamin kami berdecap-decup bergesel hebat.

"Ugghhh... Ugghhhh... Ugghhhhh..." Dia mendengus keras sambil menghayunkan punggungnya sekuat hati.

Batang butuh aku juga semakin sedap, merasa lahar syahwat aku berdenyut mengalir mencari liang untuk membuak keluar.

"Ugghhh... Ugghhh... Ugghhh..." Aku mendengus sambil menujah sedalam mungkin pada setiap pancutan.

Mai sudah sedia membantu, mencekam kuat di punggungku setiap kali aku menghayun masuk.

"Emhhh... Emhhh..." Kami sama-sama merintih setiap kali tubuh kami menyentap kepuasan ketika menuruni puncak nikmat yang agung itu. Balas membalas dan bersahut-sahutan sambil bernafas deras.

Akhirnya aku menggolek turun terlentang di sebelahnya. Batang butuh aku yang lencun itu masih terpacak dan berdenyut-denyut puas sebelum perlahan-lahan melintuk dan terbaring di perut. Yang terdengar kini hanyalah deru nafas kami, sesekali dihiasi bunyi motor dan kereta jauh di atas sana. Mai mencari tanganku, menggenggam erat dengan jari-jari berselang.

No comments:

Post a Comment