Thursday 19 May 2011

new

Adventure N - Nyonya Teoh

Kedai Ah Leong yang letaknya di depan pagar luar berek kami, adalah tempat yang selalu aku kunjungi. Tauke Tionghua itu sudah lama berniaga di situ. Kedai inilah tempat para isteri dan anggota-anggota polis membeli barangan makan kering masing-masing setiap hari dan setiap bulan.

Ah Leong (35 tahun), gemuk, pendek dengan perut gendut baru sahaja menikah dengan isterinya, Nyonya Teoh (23 tahun). Putih melepak orangnya, tinggi sekitar 156cm, potongan kira-kira 35-29-36.

Aku suka melihat dia memakai seluar pendek dan kemeja T, sebab aku dapat melihat bonjolan teteknya dan pehanya yang putih itu. Aku menjadi terangsang bila melihat betisnya yang bunting padi serta belakang tumitnya yang kemerah-merahan itu.

Malam itu tepat jam 12.00 malam, aku memanjat pohon jambu batu yang ada dekat dengan bilik Ah Leong. Dari atas sebatang cabang pokok jambu yang merimbun itu aku menunggu. Memerhatikan keadaan sekitar bilik Ah Leong yang kecil itu agaikan burung hantu. Aku mematikan diri sebab aku tidak mahu mereka mengetahui aku berada di atas pokok jambu itu.

Nyonya Teoh sedang berbaring di atas katilnya. Lampu bilik itu memang malap sebab mereka menggunakan bal lampu watt rendah. Namun aku dapat melihat tubuh putih melepak itu sedang bogel.

Aku lihat pepetnya yang berumput segar. Bulunya tercacak halus. Buah dadanya segar dan keras menonjol dengan puting warna cokelatan. Tauke Leong sedang mengomoli isterinya Nyonya Teoh. Mereka berkucupan. Aku dapat melihat dengan jelas Nyonya Teoh mengocok batang Tauke Leong. Batangnya pendek tidak panjang dan kulup. Hanya takat itu sahaja pikirku.

Sebaik kote pendek tu terasa tegang, Tauke Leong sudah berada di atas tubuh isterinya. Aku melihat dia menghenjut sambil mencium dan meramas payudara isterinya. Nyonya Teoh mengangkangkan pehanya. Tidak lama kemudian aku lihat tauke Leong kewalahan. Dia membalikkan dirinya dan jauh terbaring di sisinya. penisnya menjadi kecil dan masuk ke dalam seolah-olah hilang di bawah perutnya yang boroi itu. Itu yang aku lihat.

"Apalahh.. Tak puas.." kata Nyonya Teoh sambil memukul-mukul tubuh Tauke Leong yang malas itu.

Nyonya Teoh marah. Mukanya masam. Dia mengambil bantal dan memukul tubuh suaminya. Geram sambil dia macam budak kecil menghentak-hentakkan kakinya. Dia benar-benar hampa dan rasa tidak puas dengan persetubuhan yang baru dilakukan dengan suaminya.

Tauke Leong tidak ambil peduli dengan perlakuan isterinya itu. Dia sengih sambil mencubit muka Nyonya Teoh. Kemudian dia memalingkan tubuhnya dan berdengkur. Nyonya Teoh terkebil-kebil dalam samar lampu malap itu. Dia masih bogel sambil mengelap pepetnya yang basah. Dia bangun selepas mengelap dan mengambil tuala lalu memakainya.

Pantas aku segera turun dari pohon jambu itu dan menunggu di daun pintu bilik mandi mereka. Kejap lagi pintu bilik dibuka dan Nyonya Teoh datang menghampiri bilik mandinya.

Sebaik dia masuk ke bilik mandi itu, aku segera menguntit tanpa disedarinya. Aku berasa gusar dan hatiku berdebar tapi penisku sudah tegang dan mencanak. Aku sendiri menutup bilik mandi itu dan Nyonya Teoh terpempan. Dia hendak menjerit aku menutup mulutnya..

Pantas aku mengarahkan dia menonggeng selepas tuala mandinya aku tangalkan. Aku memegang teteknya dan meramas dari belakang. Nyonya Teoh tak jadi menjerit tetapi mendesah. Dari arah belakang aku memainkan bibir vagina dan analnya dengan penisku. Sempat aku jilat lubang anusnya dan liang vaginanya. Aku segera menyiapkan kepala penisku dengan mengkuak bibir vaginanya.

Kusorong penisku ke depan dan terasa becak pepetnya masih ada. Ku rodok.. Nyonya Teoh mengelus dan menjerit kecil.. Aku mula menghenjut sorong ke depan arik ke belakang dengan irama yang sedikit keras.

"Urghh.. Lu bagus.. Lagii.." kata Nyonya Teoh kepadaku.

Dia menongeng kemas membiarkan batang penisku menyerbu masuk ke liang pepetnya. Aku dapat merasakan kerapatan vaginanya.. Kemutan yang mengelilingi penisku..

"Ahhahh.. Lu bagus.. Lu pandai budak.." pujinya sambil menahan hentakan aku ke lubang pukinya.

Aku meneruskan kerjaku.

"Lu puasnya.. Lu suka nyonya.." Aku berkata dalam sedapku.

"Uwoo.. Saya mahu mari lah. Saya mahu kuar.." desah Nyonya Teoh mengelinjangkan tubuh dan punggungnya sambil memalingkan mukanya memandang kepada aku.

Aku memacu penisku ke dalam lubang farajnya cara doggie. Hentakanku kuat dan Nyonya Teoh mengikut hentakan itu. Tak lama kemudian dia menjerit halus menikmati orgasme dan aku juga melepaskan spermaku ke dalam rahimnya.

Setelah selesai mengongkeknya, dia meminta aku datang ke situ esok malam. Aku happy sebab Nyonya Teoh mahukan aku. Aku mampu menghilangkan kedahagaannya.


Isteri Ustaz

Ustaz Halim meminta anaknya yang berusia enam tahun itu menjengok di luar rumah untuk melihat sama-ada sesiapa yang datang ke rumahnya. Bunyi deruan engin lori yang agak kuat diluar seolah ada orang datang ke rumahnya. Setahunya tidak ada pun dia menempah atau meminta sesiapa menghantar barang untuknya. Setelah dia sendiri menjengoknya, barulah dia tahu ada orang yang akan duduk atau sewa rumah kosong disebelahnya.

"Dah ada orang sewa rumah sebelah tu. Nampaknya benggali pula yang sewa rumah Che Ibrahim tu," kata ustaz Halim bila ditanya oleh isterinya.

Kesal juga ustaz Halim kerana sepanjang dia menyewa dirumah itu, belum ada lagi jiran-jiran terdekatnya orang Melayu. Kesemuanya berbangsa asing. Didepan dan disebelahnya kesemuanya bangsa Cina.

"Apa khabar Ustaz?"

Ustaz Halim menjengok keluar bila terdengar namanya dipanggil. Seorang lelaki yang lebih kurang sebaya dengannya telah tercegat dan tersenyum ke arahnya di muka pintu. Rupa-rupanya penghuni baru yang akan menyewa di sebelah rumahnya yang datang. Terkejut juga Ustaz Halim kerana sebelum ini jiran-jirannya yang lain yang berbangsa asing itu tidak pernah datang ke rumahnya.

Setelah lelaki tersebut memperkenalkan diri barulah Ustaz Halim tahu bahawa yang menyewa rumah itu adalah sepasang suami isteri berbangsa benggali. Walaupun lelaki tersebut tidak memakai sarban, Ustaz Halim tahu yang dia adalah berbangsa benggali, kerana beberapa orang keluarganya yang datang sama adalah memakai sarban di atas kepalanya. Hanya lelaki yang ingin menyewa rumah itu saja yang tak memakai sarban.

Setelah beberapa hari benggali itu tinggal di situ, barulah Ustaz Halim merasa lega. Didapatinya Jagjit Singh baik orangnya dan tahu menghormati dia sekeluarga yang berbangsa Melayu. Isterinya Susmita Kaur juga ramah orangnya, walaupun cakapnya agak pelat, tidak seperti suaminya yang begitu fasih berbahasa Melayu.

Jagjit juga tidak memelihara anjing seperti jiran Cinanya yang lain. Jadi bila Jangjit mengajak mereka sekeluarga bertandang ke rumahnya, tidaklah menjadi masaalah bagi Ustaz Halim sekeluarga.

"Milah, pergilah bertandang ke rumah sebelah tu. Tak ada salahnya kita berbuat baik kepada jiran walaupun dia berbangsa asing dan beragama lain. Kebaikan kita adalah mencerminkan kebaikan agama kita," kata Ustaz Halim menasihati isterinya.

Setelah beberapa bulan berjiran, hubungan Milah dan Susmita begitu baik sekali. Oleh kerana mereka sama-sama tidak bekerja dan saling hormat-menghormati antara satu sama lain, hubungan mereka berjalan dengan baik.

Malah mereka juga saling menghulurkan apa saja makanan. Susmita juga selalu memberitahu kepada Milah bahawa dia tidak makan makanan yang diharamkan oleh Islam. Dia juga tidak makan babi. Begitu juga dengan suaminya, Jagjit. Susmita juga lebih suka dengan masakan Melayu, jadi dia selalu meminta Milah mengajarnya.

Pendekkata, bila saja ada masa terluang atau ketika anaknya ke tadika, Milah akan berkunjung ke rumah Susmita. Apatah lagi sekarang ini Susmita telah mengandung, kadang-kadang dia banyak bertanya dan meminta nasihat dari Milah.

Milah sendiri bukannya tahu sangat, tapi pengalamannya ketika mengandungkan anaknya itu dapat dikongsinya dengan Susmita. Walaupun ketika Jagjit ada dirumah, Milah tak rasa kekok untuk berbual-bual dengan Susmita. Tambah-tambah lagi Jagjit pandai mengusiknya dan agak kelakar juga. Tapi yang Milah terpesona ialah dengan ketampanan Jagjit. Rupa paras Jagjit tak ubah seperti D.J. Dave, penyanyi pujaannya semasa anak dara dulu.

Bukan saja Milah yang selalu berkunjung ke rumah Susmita, malah Ustaz Halim juga suka berbual-bual dengan Jagjit. Tambah lagi Jagjit cukup pandai berbual. Pasal agama Islam pun dia banyak tahu, maklumlah dia dulunya bersekolah Melayu dan berkawan dengan budak Melayu.

Jagjit sendiri pula tidak ada amalan agama, tapi keluarganya beragama Kristian. Jagjit tu nampaknya tertarik juga dengan Islam. Semasa saya berbual-bual dengannya, banyak yang dia tahu tentang Islam.

“Kalau kita pandai dan berbuat baik dengannya, mungkin kita dapat tariknya menganut Islam," kata Ustaz Halim ketika berehat dan berbual-bual dengan isterinya.

Sejak akhir-akhir ini Milah rasa satu kelainan ketika dia berada di rumah Susmita, terutama ketika suaminya Jagjit ada bersama. Jagjit yang selalu berseluar pendek dan tak berbaju itu kadang-kadang membuatkan dia geli melihatnya. Tubuhnya yang sasa dan dadanya yang bidang serta ditumbuhi bulu-bulu itu agak menyeramkannya. Tambahan pula Jagjit sekarang sering memerhatikannya.

Dalam kekerapan Jagjit memerhatikan dirinya begitu, perasaan bangga Milah datang juga dalam dirinya. Dia yang sudah beranak satu itu, dapat juga menarik perhatian lelaki setampan Jagjit, fikir Milah dalam hati.

Pernah pada suatu hari Milah sedang mangajar Susmita membuat kueh karipap. Jagjit yang kebetulan ada dirumah telah ikut sama memerhatikan cara-cara membuat kueh karipap. Dan dalam berbual sambil membuat kueh ketika itu, Milah telah bertanya kepada Jagjit, kueh apakah yang disukainya. Lalu dengan selamba sambil tersenyum Jagjit menjawab yang dia sangat suka makan "apam Melayu."

Milah berubah mukanya tiba-tiba bila mendengar jawapan tersebut kerana Milah faham sangat bila disebut "apam". Tapi Milah tak tahu sama ada Susmita faham atau tidak maksud "apam" yang dikatakan oleh suaminya itu. Tapi Milah pasti maksud "apam" yang dikatakan oleh Jagjit itu adalah kemaluan perempuan. Yang lebih tak sedap lagi dihati Milah ialah bila Jagjit kata "apam Melayu".

Mungkinkah Jagjit maksudkan yang dia suka pada kemaluannya, fikir Milah dalam hatinya. Bulu romanya mula berdiri.

Bukan itu saja yang membuatkan Milah seram, malah pada suatu malam, ketika Susmita mengajak keluarganya makan malam bersama-sama. Kebetulan pula malam itu suaminya tidak dapat bersama kerana ada kelas tambahan, jadi hanya dia dan anaknya saja ke rumah Susmita.

Semasa makan Milah duduk di hadapan Jagjit. Anaknya duduk disebelahnya dan Susmita pula duduk di sebelah Jagjit. Ketika Susmita bangkit menuju ke dapur untuk tambah makanan, Milah terasa kakinya disentuh-sentuh. Dia ingatkan ada kucing atau lain-lain binatang peliharaan, tapi bila dia menjengok ke bawah meja, didapatinya kaki Jagjit yang menyentuh-nyentuh kaki dan betisnya. Lalu dia mengalih kakinya ke belakang. Tapi selepas itu, walaupun Susmita ada bersama, Milah terasa kaki dan betisnya disentuh lagi walaupun sudah dijauhkannya.

Milah begitu serba salah. Nak bangkit dan bertukar tempat dengan anaknya, takut Susmita perasan atau bertanya kenapa dia tukar tempat. Bagi Milah, dia tidak ingin Susmita mengetahui akan perkara ini. Ia bimbang akan terjadi perkelahian pula di antara mereka suami isteri. Dia memang menghormati Susmita selama ini. Jadi nak tak nak Milah terpaksa bertahan dan membiarkan saja kaki Jagjit menyentuh-yentuh betisnya.

Tapi rupanya tidak betis saja yang disentuhnya, malah kaki Jagjit semakin ke atas dan sudah menyentuh pada pahanya pula. Dari rasa geli menjadi bertambah geli lagi. Dan dari bertambah geli, Milah mula terasa lain macam pula. Naluri wanitanya mula datang, maklumlah bila betis dan pahanya disentuh-sentuh begitu.

Suaminya Ustaz Halim tidak pernah pun mengusik-usik di betis dan pahanya begitu. Yang suaminya sentiasa sentuh ialah pada buah dadanya dan terus pada kemaluannya. Milah pun tidak tahu bahawa betis dan pahanya itu akan memberikan rasa nikmat bila diusik-usik dan disentuh begitu. Milah semakin serba salah. Dan akhirnya dia cepat-cepat menghabiskan makanannya, lalu bangkit dari kerusi dan menuju ke dapur.

"Eh.. tambah lagi. Makanan banyak lagi kat dapur tu," kata Susmita pada Milah.

Tapi Milah segera menjawab bahawa dia sudah kenyang. Walhal kalau dikirakan dia masih ingin menambah lagi.

Semenjak malam itu Milah agak takut untuk ke rumah Susmita ketika Jagjit ada. Tapi Susmita pula yang selalu sangat mengajaknya, tak kira suaminya ada di rumah ataupun tidak. Kerana memikirkan pada Susmita, Milah pergi juga. Dia tidak ingin mengecilkan hati Susmita yang sangat baik kepadanya itu. Dia juga tidak ingin Susmita mengesyaki apa-apa dan tak ingin menunjukkan perubahan pada dirinya.

Milah tahu yang Susmita tidak mengentahui akan kegatalan suaminya itu. Dan bila mereka sama-sama berada di meja makan, Milah cuba mengelak untuk duduk berhadapan dengan Jagjit lagi. Kalau Jagjit hendak perhati dan renung dirinya, biarkanlah. Bukannya mendatangkan kerugian apa-apa pada dirinya.

Ustaz Halim terpaksa menghadiri kursus kaunseling yang dianjurkan oleh Kementerian Pendidikan. Kursus yang akan diadakan di Pantai Timur itu memakan masa selama sebulan. Ustaz Halim menyedari bahawa dengan ketiadaannya dir umah, agak susah sikit bagi isterinya jika memerlukan apa-apa keperluan rumah. Kalau sekadar lauk dan sayur tu memang ada yang datang menjaja dihadapan rumahnya, tapi kalau lain-lain keperluan terpaksalah ke bandar.

Walau bagaimana pun Ustaz Halim meminta isterinya menumpang Susmita jirannya itu jika kebetulan dia dan suaminya hendak ke bandar. Ataupun kirim saja kepada mereka. Bagi Milah, kalau tidak kerana anaknya bersekolah tadika, lebih baik dia balik kampung selama sebulan itu. Tapi kerana anaknya terpaksalah dia tinggal di rumah sewanya ini.

Setelah dua minggu Ustaz Halim menghadiri kursus, baru kali ini Milah akan ke bandar. Susmita yang mengajaknya menemani beliau. Kata Susmita, dia ingin membeli pakaian bayi yang bakal dilahirkan itu. Lagipun pada minggu depan Susmita akan balik ke kampungnya. Dia akan melahirkan anak sulongnya itu di rumah keluarganya di kampung. Walaupun jangkaan doktor lebih kurang dua minggu lagi, tapi doktor menasihatkan supaya balik awal kerana kebiasaannya kelahiran berlaku lebih awal dari yang dijangkakan.

Susmita yang akan balik kampung besok pagi telah bersungguh-sungguh meminta Milah menemaninya. Kata Susmita, kalau berlaku apa-apa di tengah jalan nanti, bolehlah juga dia meminta tolong Milah. Nak harapkan suaminya, memang mereka berdua tak tahu apa-apa. Maklumlah mereka baru kali ini menempuh keadaan begini. Baru anak pertama.

Kata Susmita, kalau Milah tak nak bermalam pun tak apa, Milah boleh terus balik pada petangnya kerana memang suaminya akan balik pada petang itu juga disebabkan dia tak dapat cuti. Milah agak serba salah juga. Tapi tak sampai hati juga dia untuk menghampakan Susmita. Dan setelah Milah menalipon suaminya untuk meminta izin, dan suaminya membenarkannya, Milah telah memberikan kesanggupan.

Pukul 9.00 pagi Milah dan anaknya bertolak bersama-sama Susmita dan suaminya untuk menghantar Susmita. Tengahari baru mereka sampai di rumah keluarga Susmita. Milah merasa terharu dengan penerimaan keluarga Susmita. Patutlah Susmita peramah dan baik, kerana keluarganya juga memang begitu. Keluarga Susmita membeli makanan di kedai untuk dijamu kepadanya kerana bimbang dia tidak memakan masakan mereka. Milah juga agak kembang hidungnya bila dipuji oleh Susmita didepan keluarganya.

Pada sebelah petang Susmita telah meminta keluarganya memasak kueh-kueh makanan orang benggali. Dia ingin agar Milah mencuba bagaimana rasanya kueh tradisional mereka. Dam bila Milah cuba didapatinya sedap juga kueh tradisional mereka.

"Orang Melayu pun, kalau dah rasa kueh benggali, pasti nak lagi," kata Jagjit suami Susmita ketika mereka semua sedang makan.

Dan sekali lagi Milah berdegup jantungnya bila mendengar kata-kata Jagjit itu. Dalam hati Milah berkata bahawa Jagjit ni tak habis-habis dengan gatalnya. Milah tahu sangat yang Jagjit tujukan kata-kata tersebut ditujukan kepadanya. Dari air muka dan senyumannya pun Milah sudah dapat membacanya.

Pukul 8.00 malam Milah bertolak balik ke rumahnya. Susmita beberapa kali telah meminta Milah datang lagi ke rumahnya. Dan Milah memberi jaminan bahawa dia akan datang lagi bila Susmita melahirkan anaknya nanti.

Milah duduk ditempat duduk belakang. Dia telah meminta anaknya duduk di kerusi hadapan di sebelah Jagjit. Bukannya apa-apa kerana ada juga perasaan bimbangnya, manalah tahu Jagjit mengambil kesempatan menghulurkan tangannya untuk merabanya nanti. Semasa isterinya ada bersama pun Jagjit boleh mengambil kesempatan menghulurkan kakinya di bawah meja, inikan pula hanya dia dua beranak saja.

Setelah sampai di pertengahan jalan, anak Milah telah mula mengantuk. Kepalanya terhoyong-hayang kekiri ke kanan. Seringkali kepalanya terhantuk pada pintu kereta.

Jagjit memberhentikan kereta. Dia mencadangkan agar anak Milah dibaringkan ditempat duduk belakang. Tempat duduk hadapan sememangnya tidak dapat direbahkan kerana rosak. Kata Jagjit dia bimbang anak Milah akan terlintuk kearahnya dan terkena stering dan tentu akan membahayakan.

Dan Jagjit sendiri yang menolong mengangkat anak Milah yang lena itu. Dan oleh kerana anaknya telah baring ditempat duduk belakang, maka terpaksalah Milah duduk dikerusi hadapan. Yang ditakuti dan dibimbangkan oleh Milah memang benar terjadi.

Setelah beberapa lama perjalanan Milah terkejut, bila tiba-tiba sebelah tangan Jagjit berada di atas pahanya. Milah cuba menepis dan mengalihkan tangan yang dipenuhi bulu-bulu itu, tapi Jagjit lebih kuat darinya. Untuk ditepis dengan lebih kuat lagi, Milah bimbang kerana Jagjit hanya memandu dengan sebelah tangan saja. Manalah tahu steringnya akan terbabas pula nanti.

Milah cuba untuk menjerit, tapi tak jadi bila teringatkan anaknya yang sedang lena dibelakang. Milah bimbang bila anaknya terjaga dan melihat tangan Jagjit di atas pahanya, pasti anaknya akan beritahu pada suaminya dan sudah tentulah akan kecoh keseluruhannya. Mungkin juga suaminya nanti menganggap yang dia sendiri sememangnya gatal. Atau pun mungkin berlaku pergaduhan bahkan mungkin hingga ke mahkamah dan sebagainya. Dan bagi Milah yang pastinya dia yang akan mendapat malu nanti.

Jadi nak tak nak, Milah cuba bertahan dan menenangkan keadaan. Tangan Jagjit dipegangnya supaya hanya berada setakat diatas pahanya saja, tidak bergerak ke bahagian-bahagian lain. Walaupun tangan Jagjit tidak bergerak dan hanya terpekap di pahanya saja, tapi jari-jari Jagjit bergerak juga. Kulit paha Milah digaru-garunya perlahan-lahan. Dan cara Jagjit mengaru-garu inilah yang membuatkan Milah terasa geli.

Walaupun pahanya ditutupi kain baju kurung tapi kegeliannya terasa juga. Dan tanpa Milah sedari kegelian itu telah membuatkan bulu romanya mula berdiri dan naluri nafsunya mula datang. Milah yang sudah beberapa minggu tidak menikmati hubungan seks itu agak cepat terangsang.

Tangannya yang mengawal tangan Jagjit tadi sudah mula semakin longgar menyebabkan tangan dan jari-jari Jagjit semakin bebas bergerak. Milah bertambah geli bila tangan Jagjit menyentuh pada celah kangkangnya. Apa lagi Jagjit telah mengusap-usap perlahan celah kangkangnya itu. Dia dengan sendirinya mula semakin tersandar pada kerusi dan membiarkan saja tangan Jagjit untuk terus mengusap-usap di celah tersebut.

Bukan setakat itu saja, malah Milah juga sudah membiarkan saja walaupun dirasanya tangan Jagjit mula menyingkat kainnya ke atas. Dan selepas itu Milah terasa tangan Jagjit menyelinap masuk ke bawah kainnya pula.

Milah bertambah khayal bila bersentuh dengan tidak berlapikkan lagi itu. Apa lagi jari-jari Jagjit mula menyelinap masuk ke bawah seluar dalamnya pula. Dan tanpa disedarinya juga yang dia sendiri sudah membuka kangkangnya. Milah terkejut bila kereta Jagjit terhenti. Rupa-rupanya mereka sudah sampai ke rumah. Kereta Jagjit sudah sudah pun berhenti di bawah porch rumah Jagjit.

Ketika ini hanya dua tiga buah rumah yang masih cerah. Yang lainnya sudah gelap, mungkin telah tidur. Maklumlah jam sudah menunjukkan pukul 12.00 tengah malam.

Milah yang tengah syok tadi membetulkan kain baju kurungnya yang disingkat oleh Jagjit lalu turun dari kereka. Dia sebenarnya masih khayal lagi dengan kenikmatan sebentar tadi. Dan Milah seakan-akan menyesal kenapa begitu cepat sampai ke rumah.

Milah cuba mengejutkan anaknya yang masih lena dengan nyenyaknya untuk balik ke rumahnya, tapi Jagjit mengatakan tak apalah, biar dia tolong dukung dan angkatkan anaknya itu untuk hantar ke rumahnya.

Milah hanya mencapai bag yang dibawanya dan keluar dari perkarangan rumah Jagjit untuk masuk ke rumahnya. Jagjit yang mendukung anaknya mengekori dari belakang. Anaknya yang mungkin keletihan itu masih terus lena. Milah telah meminta Jagjit meletakkan anaknya di dalam bilik tidurnya.

Memang ada satu katil kecil dibilik itu yang khusus untuk anaknya. Dan dikatil itulah Jagjit membaringkan anaknya. Setelah Jagjit membaringkan anaknya, Milah membongkok mengambil selimut untuk diselimut anaknya itu. Tapi sekali lagi Milah terkejut bila Jagjit telah meraba punggongnya.

Tapi Milah sudah tidak lagi menepis tangan itu. Dia yang tidak puas merasa syok tadi, seakan-akan ingin merasanya lagi. Semakin punggongnya diraba-raba begitu, semakin syok dan nikmat lagi. Dan di dalam keadaan nikmat begitu Milah tidak sedar yang dia hanya menurut saja bila Jagjit meminpinnya menuju ke katilnya.

Milah merasa begitu cepat Jagjit menerkam kepadanya. Telinga dan tengkoknya terus dicium oleh Jagjit. Tangan Jagjit pula merayap-rayap pada dadanya dengan sesekali buah dadanya diramas-ramas olehnya.

Milah yang semakin nikmat ini telah membiarkan saja Jagjit membuka baju kurungnya. Tudung yang dipakainya telah lama tercampak entah kemana. Dan sekejap saja tubuhnya sebelah atas telah terdedah kesemuanya. Inilah pertama kali tubuh Milah terdedah begitu. Suaminya tidak pernah mendedahkan begitu, sebaliknya ditutupnya dengan kain selimut. Malah ketika melakukan hubungan seks dengan suaminya, Milah tidak pernah dalam keadaan bogel. Suaminya mengatakan tidak boleh berbogel kerana iblis akan melihatnya sama. Jadi mereka melakukannya dalam kain selimut.

Milah semakin kelemasan bila Jagjit telah mengucup dan mencium pada dadanya. Dan dia seakan-akan meraung kenikmatan bila kedua buah dadanya dihisap bergilir-gilir oleh Jagjit. Putting buah dadanya seringkali digigit-gigit perlahan. Dan inilah pertama kali dirasanya yang buah dadanya dihisap begitu. Suaminya hanya meramas-ramasnya sahaja.

Barulah Milah tahu betapa nikmatnya dia bila kedua-dua buah dadanya dihisap begitu. Selain dari itu Milah juga terasa geli bila dadanya tersentuh dengan dada Jagjit yang berbulu itu. Entah bila Jagjit membuka bajunya, Milah tidak perasan. Tahu-tahu dada mereka sama-sama terdedah.

Milah tidak menyangka yangJagjit terus mencium dan mengucupnya semakin kebawah lagi. Dari buah dadanya, mulut dan lidah Jagjit terus mencium dan menjilat-jilat pada perutnya. Kemudian turun lagi hingga ke pusatnya dan akhirnya Jagjit mengucup dan mencium pada seluar dalamnya. Milah seakan-akan ingin bertempek kenikmatan bila seluar dalamnya dikucup dan dicium oleh
Jagjit.

Dan dalam keadaan dia tengah khayal begitulah, dia merasa Jagjit telah menanggalkan kain baju kurungnya. Kemudian Jagjit telah menanggalkan pula seluar dalamnya. Milah yang dalam keadaan nikmat begitu sudah tidak kisah lagi walaupun dirinya telah bogel kesemuanya. Suara Milah semakin kuat merengek bila Jagjit mula mencium dan menjilat pada kemaluannya.

Milah sudah tidak malu lagi untuk membuka kangkangnya. Milah sudah lupa segalanya. Dan Milah akhirnya mendengus dengan kuat bila Jagjit mengulum kelentitnya. Dia mengelepar mencapai kepuasannya yang pertama.

Jagjit masih menjilat-jilat kemaluan Milah. Lidahnya sentiasa berlegar-legar pada sekeliling bibir kemaluan dengan sesekali dijelirnya masuk ke dalam lubang kemaluan Milah. Kelentit Milah menjadi kemerahan dikucup dan dikulum olehnya membuatkan Milah yang telah mencapai kepuasan pertama tadi datang ghairah semula.

Bagi Milah tidak ada tandingnya kenikmatan yang dirasainya bila kelentitnya itu dikulum oleh Jagjit. Lalu Milah memegang kepala Jagjit agar kelentitnya itu terus dikulum-kulum begitu. Milah yang telah ghairah kali kedua seakan-akan tidak sabar untuk merasa nikmat yang seterusnya.

Dia memerhatikan ke arah seluar dalam Jagjit. Dia begitu ingin supaya benda yang ada di dalam seluar dalam itu menerjah masuk kedalam kemaluannya. Dan bila Jagjit melurutkan seluar dalamnya kebawah, Milah dapat melihat betapa besar dan panjangnya konek Jagjit. Dan Milah cuba membayangkan betapa nikmatnya bila konek itu menerjah masuk ke dalam kemaluannya.

Milah mengangkangkan kakinya lebar-lebar supaya Jagjit terus memasukkan koneknya. Tapi Jagjit masih lagi mengesel-geselkan kepala koneknya dicelah kemaluannya saja. Milah begitu tidak sabar untuk merasa konek yang besar dan panjang itu. Tapi tidak lama kemudian Milah mula merasa yang kemaluannya mula dimasuki oleh konek Jagjit. Seakan ingin terkoyak rasanya lubang kemaluannya untuk menerima kemasukan konek tersebut. Dan tanpa disedari Milah terbeliak matanya bila Jagjit terus menjunamkannya.

Milah dapat merasa yang kepala konek Jagjit telah sampai kedasarnya. Milah sudah tidak menghiraukan keadaan sekeliling. Dia terus meraung dan merengek-rengek bila Jagjit menghenjutkan punggongnya. Konek Jagjit yang besar dan panjang itu keluar masuk seolah-oleh mengorek-ngorek lubang kemaluannya. Milah terasa dirinya seperti diawang-awangan.

Jagjit juga sudah tidak menghiraukan rengetan Milah lagi. Dia terus menghenjutnya semakin aju, dan laju . Dan laju . Dan akhirnya Jagjit mencabut koneknya lalu dilepaskan air maninya dan terpancut pada pusat, perut dan dada Milah. Jagjit juga sudah mendengus-dengus dan berdesis-desis mulutnya seperti orang kepedasan. Mungkin dia begitu nikmat ketika air maninya terpancut itu.

Jagjit memakai semula pakaiannya. Dia ingin segera balik ke rumahnya. Kalau anak Milah terjaga nanti buruk padahnya. Milah yang masih terkangkang dan terlentang dikatil diperhatikannya sekali lagi.

Tercapai sudah hajatnya untuk merasa apam Melayu. Dan memang Jagjit cukup puas hati dengan kemaluan Milah. Dia dapat merasa betapa kuatnya kemutan dan cengkaman kemaluan Milah.


Kisah Afzan #1

Apa khabar semua pembaca ruangan ini. Nama aku Afzan. Aku telah berkahwin selama 3 tahun. Aku belum mempunyai anak. Suami aku bekerja sebagai operator pengeluaran di sebuah kilang di sini. Aku pula bekerja di sebuah syarikat swasta sebagai eksekutif.

Sepanjang aku berkahwin dengan suami aku, dia selalu mengabaikan tanggung jawabnya sebagai suami. Di waktu dia off, dia selalu bermain judi dengan kawan-kawannya.

Aku merasa agak bosan bila ditinggalkan sendirian di rumah. Untuk menghilangkan rasa bosan, aku mula berjinak-jinak dengan ruangan chatting di internet. Tetapi di dalam ruangan itu, aku tidak mencari lelaki, sebaliknya aku lebih suka berchatting dengan kaum wanita. Aku luahkan apa yang aku alami pada mereka.

Dalam ramai-ramai yang chatting bersama dengan aku, Nurul la yang paling rapat. Aku sering meluahkan apa yang terbuku di hati padanya. Aku dan Nurul mengambil keputusan untuk berjumpa.

Selepas beberapa kali berjumpa, timbul satu perasaan yang aneh pada diriku. Aku ingin melepaskan nafsuku bersama Nurul. Aku tahu Nurul tak kan setuju sebab dia normal, aku pun bukan lesbian. Setiap kali lepas berjumpa, aku akan bercium pipi.

Satu hari, suami aku berkerja shif malam, aku rasa begitu bosan, aku ajak Nurul keluar. Selepas hampir pagi aku balik, aku dah berjanji dengan Nurul, malam esok aku aku tidur di rumah Nurul.

Esoknya, seperti yang dijanjikan aku ke rumah Nurul, sebuah apartmen di sini. Nurul menjemput aku masuk. Tiada orang di rumah, aku bertanya pada Nurul.

”Mana yang lain?”

Nurul menjawab mereka semua balik kampung. Dia tinggal sorang je malam tu. Nurul suruh aku tukar baju tidur.

Lepas makan, Nurul mengajak aku masuk bilik. Nurul membuka baju tidurnya dan suruh aku berbogel sama.

Bisik hati aku, “Nurul ni semacam tahu niat aku.”

Semasa di katil, aku bersama Nurul melihat badan masing-masing sambil tersenyum.

“Nurul, cepat la korek cipap I”.

Nurul menjawab, “okay… mmmmm... cantik cipap kau Afzan… untung laki kau.”

Aku merasa betul-betul nikmat bila Nurul memainkan cipapku. Nurul memasukkan tangannya ke dalam lurah dendam milik aku. Nurul minta aku turut memainkan peranan. Jadi aku membetul posisi, mulut aku mejilat lubang pantat Nurul, mulut Nurul aku menjilat lubang pantat aku. Aku rasa tak tahan sangat, aku perlukan sesuatu untuk ditusuk ke lubang pantatku.

“Nurul, please fuck me,” aku berkata.

“Nak fuck dengan apa?” dia membalas.

“Apa-apa saja la, asalkan pantat aku dapat dihenjut.”

“Mmmmm... umah ni takde timun, kalau terung panjang ok tak?” Nurul bertanya.

“Apa-apa je la Nurul, please cepat..” aku menjawab.

“Ok. Kejap aku ambil.”

Sekembali dari dapur, Nurul mebawa sebiji terung.

Nurul berkata, ”Afzan, aku nak jolok terung dalam pantat kau, kau dah sedia ke?”

“Cepatlah Nurul, aku dah tak tahan,” aku berkata.

Nurul menjolok terung tersebut ke dalam lubang pantat aku. Mula mula dia buat perlahan-lahan, lama makin laju. Lepas tu makin dalam.

“Aaargghhhhhh sedapnya Nurul...” aku bersuara.

“Mmmm... Afzan, aku nak masukkan semuanya, kau tahan ye...”

Aku menjawab, “ok, cepatlah!”

Nurul menjolok keseluruhan terung tu ke dalam lubang pantat aku.

“Aaarggghhhhhh, come on baby...”

Agak lama Nurul mebiarkan terung tu dalam lubang pantat aku.

“Afzan, kau nak aku cabut kan sekarang ke?” Nurul bertanya.

“Biar la dulu, kau sorong tarik macam tadi,” aku menjawab.

“Ok!”

Tiba-tiba aku rasa ada kelainan kerana rasa terung tadi sudah bertukar, tapi aku tak tahu apa yang berlaku.

Akhirnya Nurul berkata, “Afzan, kau rasa lain tak?”

Aku menjawab, “A’aaa... ada lain sikit, apasal terung ni ada lembut sikit, tadi keras?”

“Mmmmm... ni terung tadi, sebenarnya yang kau rasa tu batang kawan aku,” Nurul menjawab.

“Sapa ni Nurul? Apa kau buat ni? Please jangan….” aku menjawab.

“Mmm... ni kawan aku, Khairil, dia memang dah lama nak fuck kau”.

“Hi Afzan, saya Khairil,” Khairil bersuara.

”Hhhhhiiiii…” aku hanya bersuara.

“Khairil, apa lagi fuck dia cukup-cukup, pancut kat dalam, kasi dia bunting,” Nurul tiba-tiba bersuara agak keras.

“Please, jangan I tak nak… Tolongg… Nurullll,” aku meronta.

“Afzan, dengar sini, kau kan kehausan, so ini peluang kau, kita buat sama ye,” Nurul berkata.

“Afzan, sedap tak?” Khairil berkata sambil melakukan kerjanya mengongkek pantatku.

“Tolong... I tak rela, Khairil please...” aku merintih.

“Khairil pedulikan dia, lakukan jer,” Murul bersuara.

Nurul memainkan tetek aku. Tiba-tiba Nurul mencium bibir aku, time tu jugak, Khairil menghenjut dengan kuat batangnya ke lurah dendam aku.

“Aaargghhhhh.... Mmmmmm….hissshhhshshshhshs...” aku mengerang.

“Mmmmm.... Khairil, please, fuck me harder,” aku mula bersuara.

“Ok dear, sedap tak Afzan?” Khairil bertanya.

“Sedap, mmmm… Nurul, mmmm… cium lagi Nurul, I nak ramas tetek you pulak.”

Aku mula merasa khayal, khayal dengan kesedapan yang telah tercipta.

“Ok, Afzan… mmmmmmuuuaaahhh!” Nurul berkata lantas menicum aku.

“Khairil, you pandai main bontot tak?” Aku bertanya.

“Mmmmm pandai, kejap lagi I masukkan bontot you, I nak henjut kat sini dulu,” Khairl bersuara.

”Aaarghhhhhh…” aku merasa benar-benar nikmat bila batang Khairil membenam seluruh lubang aku.

“Mmm… Afzan, I’m coming, I nak pancut”

“Ohhh… Khairil please, pancut luar…” aku merayu.

“Khairil, pancut dalam, biar dia bunting,” Nurul menjawab sambil meramas tetek aku.

Khairil akhir memancutkan air hikmatnya ke dalam pantatku.

Mmmmm sedap suka aku rasa, walaupun aku terpaksa sebenarnya…

Akhirnya Khairil mengeluarkan batangnya masih ada sisa air mani pada batang terebut.

Tiba Khairil bersuara, “Nurul, buka mulut Afzan, aku nak dia jilat air pada batang aku ni!”

Aku cuba melawan tapi Nurul telah berjaya membuka mulut ku, Khairil menghulurkan batangnya. Aku dalam keadaan terpaksa, menjilat semua sisa-sisa air mani tersebut. Agak payau rasanya.

“Nurul, I nak korek cipap you,” aku berkata meminta Nurul memberi cipapnya.

”Nanti dulu Afzan, aku nak ambil gambar kau dengan Khairil bercium.”

“Ye Afzan, kita bercium mulut. Nurul, ambil gambar kita orang,” Khairil bersuara.

“Apa korang nak buat ni? Tolonglah…” aku merayu.

Akhirnya aku mengalah juga, gambar aku bercium dengan Khairil diambil oleh Nurul. Aku juga dipaksa bergambar sambil mengulum lidah Khairil. Dalam hati aku berasa sedih.

Selepas tu, Nurul meniarap di atas katil untuk aku mengorek cipapnya, Khairil menyuruh aku menonggeng supaya senang dia memainkan bontot aku, sambil aku main cipap Nurul. Khairil memulakan aksi meliwat aku.

Aku dah tak berdaya nak menghalang, nak tak nak aku kena turutkan juga. Khairil menghenjut dengan kuat, hampir l5 minit, Khairil memancutkan air mani sekali lagi.

Sekali lagi aku kena menjilat air tersebut. Kali ini Nurul merakam gambar aku menjilat batang Kharil. Aku juga dipaksa oleh Khairil untuk memberi pose yang istimewa dlm keadaan bogel.

Akhirnya sesi bergambar selesai, aku ditinggalkan keseoarangan dalam bilik tersebut. Aku hanya memakai tuala, sebab semua baju aku Nurul bawa ke bilik sebelah, dia tak kasi aku pakai baju. Aku menangis mengenang nasib aku.

Dalam 30 minit kemudian, Khairil masuk.

“Mana Nurul, Khairil?” aku tanya dia.

“Nurul dah tidur,” jawab dia.

“You tak tidur ke?” Aku tanya lagi.

“I nak tidur dengan you,” Khairl menjawab.

Belum sempat aku menjawab, Khairl sudah pun mencium bibir aku. Tuala aku diliucutkan. Akhir aku berasmara lagi dengan Khairil, tapi kali ni lebih nikmat, sebab aku dapat puaskan hati aku. Rupa-rupa Nurul mengambil gambar aku beraksi dengan Khairil.

Selepas semua selesai, Khairil meminta aku menongeng, dia masuk batang dia, dan suruh aku berjalan keliling bilik sambil Nurul merakam gambar tersebut. Aku diperlakukan seperti kuda.

Akhirnya, semua selesai.

“Afzan, aku nak lagi aksi ini,” Khairil berkata.

“Please, aku dah tak nak ini semua,” aku menjawab.

“Afzan, kalau kau tak nak aku hantar gambar ni ke suami kau, kau ikut cakap aku ngan Khairil,” Nurul berkata.

Aku balik ke rumah pagi tu, dengan beribu persoalan. Aku tak tahu apa rancangan Nurul seterusnya. Aku menangis sepanjang hari. Sambil seluruh badan aku rasa sakit akibat kejadian semalam.


Kisah Afzan #2

Selepas apa yang berlaku pada malam tu, aku cuba menjauhkan diri dari Nurul. Aku takut aku akan dirogol lagi. Tapi memang dah takdir aku agaknya, Nurul berjaya menghubungi aku, aku tak mampu nak buat apa apa. Aku takut rahsia aku dibocorkan oleh Nurul dan gambar-gambar bogel aku diedarkan. Yang paling aku takut, suami aku dapat tahu.

Nurul menghubungi aku pagi tadi di pejabat, dia tahu suami aku bekerja syif malam minggu ni. Nurul suruh aku datang rumahnya malam ni. Aku telah diugut oleh Nurul supaya mengikut kehendaknya, kalau tidak dia akan membocorkan rahsia aku.

Aku terpaksa menurut. Aku tak tahu apa rancangan Nurul sebenarnya. Nurul suruh aku pakai kebarung atau kebaya malam tu, dia kata atas permintaan Khairil.

Malam tersebut seperti yang telah dijanjikan aku ke rumah Nurul. Aku memakai kebaya warna hijau dan kainnya adalah kain batik. Baju ni agak ketat. Aku mengetuk pintu, lebih kurang 5 minit, Khairil membuka pintu. Khairil tersenyum.

”Hi, baru sampai, lama I tunggu,” dia bersuara.

”Mana Nurul?” aku bertanya.

”Nurul tak kasi tau ke? Dia kan kerja malam, syif malam minggu ni,” Khairil berkata.

”Dia tak kasi tahu I,” aku menjawab.

Rupanya Nurul tak memberitahu aku yang dia bekerja malam minggu tu. Aku
dapat merasakan yang Khairil aku menyetubuhi aku malam ni tanpa Nurul.

”Apalah nasib aku malam ni,” hati kecil aku berbisik.

”Mmmm, Afzan, kenapa berdiri lagi, duduk la, I nak mandi dulu, you buat la macam umah sendiri. Cantik baju kebaya you,” Khairil bersuara.

”Thanks, you yang mintak I pakai kebaya kan?” aku menjawab.

”Iye, I tahu, tapi tak sangka, you ada kebaya secantik ni. Ok I masuk mandi dulu.”

Aku ditinggalkan Khairil di ruang tamu. Aku membuka tv, melihat berita di TV3. Aku dengar bunyi desiran air, aku tahu Khairil sedang mandi. Aku cuba menenangkan diri aku, walaupun aku rasa takut sebenarnya.

Tak lama kemudian, Khairil keluar dari bilik, dia hanya memakai kain pelikat dan tidak memakai baju. Khairil duduk sebelah aku.

”Afzan, hari tu you puas tak?” Khairil bertanya pada aku.

”Mmmm, aahhhhhh errrrrrr...” aku tak mampu nak menjawab.

”Kenapa ni you malu ke?” Khairil bertanya lagi.

”Iye Khairil, I malu.

”Mmmmm, Afzan, I betul-betul puas malam tu, you tengok ni,” Khairil menunjukkan gambar-gambar aku sedang berasmara dengannya dan juga gambar-gambar bogel aku.

Aku tertunduk malu. Khairil mengangkat dagu aku.

”Lihat ni Afzan, you ni cantik, kenapa mesti you malu dengan natural beauty yang you ade, senyumlah sayang…”

”I, malu Khairil, malu sangat,” aku menjawab dengan nada agak sebak.

”Don’t worry, takde orang yang tahu, kita bertiga je yang tahu,” Khairil bersuara, tangan dia memeluk bahuku.

Aku cuba menolak, tapi aku mengalah juga selepas beberapa kali dia mencuba.

”Selesa tak Afzan,” Khairil bertanya.

”Ssselesa...” aku menjawab.

Tangan Khairil mula berani memegang tetek aku. Aku hanya mampu membiarkannya sahaja. Apalah kudrat yang aku ada untuk melawan dia.

”Mampatnya Afzan punya,” Khairil bersuara.

”Khairil please jangan kuat sangat, sakit...” aku mengeluh.

”Sakit tapi sedap kan?” Khairil tersenyum bangga.

Aku hanya menganggukkan kepala tanda setuju.

Aku semakin lemas, Khairil mula meneroka ke lurah aku. Walaupun hanya di balik kain, tapi aku rasa nikmatnya.

”Afzan, berapa kali you main ngan laki you dalam 1 minggu?” dia bertanya.

”Sekali pun payah, sebulan hanya 2 kali je,” aku menjawab.

”Oooo patutlah you gersang sangat...”

Aku hanya terdiam.

Khairil, mula menjilat leher aku. Aku rasa geli.

”Geli la...” aku bersungut.

”Afzan, I nak cium mulut you boleh?” dia meminta.

Aku hanya mengangguk.

Kami bercium mulut. Khairil agak rakus mencium aku, sampai aku sesak nafas Bunyi bibir bertemu bibir sering kali kedengaran sewaktu aku bercium dengan Khairil, aku hanya mampu membiarkan diri aku begini, apa nasib aku.

"Mmmmmmmmm…. Puas tak Afzan?"

Aku hanya mengangguk, sudah tak berdaya untuk berkata. Tiba tiba khairil menarik tangan aku untuk aku berdiri. Sebaik aku berdiri, Khairil mendakap erat tubuh aku. Breast aku menekan dada nya yang tak berbaju itu.

"Afzan, aku dah tak tahan, jom masuk bilik. Afzan nak bilik mana?" dia bertanya.

"Mana-mana yang you suka," aku menjawab, airmata aku mula mengalir.

"Kenapa you nangis, jangan nangis. I tahu you pun nak Afzan…." Khairil mula bermain kata.

"Jom masuk bilik, I pilih bilik yang takde katil, senang kita buat atas tilam je, luas sikit, tak jatuh katil nanti, aku nak buat ganas-ganas ni" Khairil berkata.

"Please, Khairil jangan ganas sangat, sakit I nanti, you pancut luar ye!"

"Mmm mana boleh, you kena ikut cakap I, I bos you kuli, hehehehee, I nak pancut dalam, nak you bunting…." Khairil berkata.

Serentak dia mendukung aku ke dalam bilik….

Khairil membaringkan aku dia atas tilam, rupanya bilik ni, tak mempunyai katil, bilik yang aku main hari tu ade katil, bilik sebelah. Khairil kata itu bilik Nurul, yang ni bilik dia. Aku hanya menanti serangan dari Khairil, tangan Khairil mula meraba tetek aku, aku hanya membiarkan saja.

"Aaarghhhhh sakit…." Aku mendengus bila Khairil memicit tetek aku terlalu kuat.

Khairil mencium mulut ku sambil memicit tetek ku dari balik baju. Bila aku leka dengan mainan lidahnya dia memicit dengan kuat.

"Aaaauwwwwww, please jangan kuat sangat…" aku merayu.

"Afzan, luahkan apa yang ade di hati… sakit tapi sedap kan?"

Aku hanya mengangguk. Tangan Khairil akhir memainkan cipapku yang masih berbungkus. Khairil menyelak kain aku. Dia memegang panties aku, lalu meramas cipap aku di balik panties.

"Dah basah dahh, mmmmm banyak jugak air you… you pakai panties putih, nampak la" Khairil bersuara.

"Aarghhhhhh, please, I tak tahan, sedappppppppp" aku berkata-kata.

"Mmmm I nak simpan panties ni dengan bra you pakai, boleh kan Afzan?" dia bertanya.

Aku mengangguk saja.

"Bra you warna apa?" Khairil bertanya.

"You akan tahu jugak nanti kan, mmmmm please… slow-slow" aku merintih, aku merasakan yang Khairil mencari seuatu di bahagian pinggang aku.

Mmmmm dia dah buka kancing kain aku.

"Afzan, angkat skit punggung you, I nak tarik kain you ni…"

Aku mengikut saja, aku angkat punggung aku agar senang dia menarik kain aku. Mmmm dia menrik kain aku, dan akhir dia turut melurutkan panties aku. Khairil mula menjilat pantat aku.

"Aaarghhh, Khairil sedappppp" aku berkata.

"Macam tu la Afzan, bagi respon, mmm so, please call me abang… manja sikit" Khairil memberi cadangan.

"Mmmmmmm abang, jangan sakit…." Aku mengeluhhh.

"Sabar Afzan, I suka panggil you Afzan, I tak nak panggil lain… Afzan… you ok ker? "

Aku mengangguk. Mmmm tangan khairil melilau menyeluk dalam baju aku, dia dah dapat berada diantara dua buah dada aku. Mmmmm sedapnya rasa masa tu. Khairil cuba membuka butang baju kebaya aku. Tapi gagal, sebab baju ni aku guna butang stail lama.

"Afzan, tolong bukakan butang baju ni, I tak reti la," Khairil meminta aku menolongnya.

Aku membuka butang baju aku. Selesai semua butang aku buka, Khairil terus melurutkan baju aku, hanya tinggal bra ku saja.

"Ooooo you pakai warna putih juga, you suka full cup ye," Khairil berkata.

Aku hanya terdiam.

Zas!!!! Bunyi tali bra aku dibuka. Khairil terus membuka bra aku. Mmmmmm aku dah berbogel.

Khairil membuka kain pelikatnya. Khairil terus dengan aktiviti menghisap tetek aku. Selepas puas dia menghisap tetek aku, Khairil mula memainkan alur pantat aku dengan lidahnya.

"Aaarfggggghhhh sedap abang….. mmmmm I tak tahan"

Khairil meneruskan aktivitinya. Aku melayannya dengan baik.

Akhirnya, Khairil menghulurkan batangnya pada aku, aku menjilat serta menghisap batang Khairil.

"Afzan, sedapnya you hisap, abang rasa sedap….."

"Ini Afzan buat khas untuk abang" aku membalas.

Selepas hampir 15 minit, batang khairil memuntahkan air di dalam mulut aku, aku menelan semuanya.

"Afzan, baring, tiba masanya I henjut cipap you"

Aku menurut kata-kata Khairil. Khairil mencium pipi aku, dengan rakusnya kami bercium mulut terlebih dahulu.

"Afzan, sedia ye!"

Aku hanya mengangguk.

Akhir Khaiirl membenamkan batangnya ke dalam pantat aku.

"Aargghhhh abang, sedap bang……mmmmm auwwwww," aku tak tahu macam mana aku boleh bersuara macam tu.

"Afzan, abang pun rasa sedap jugakkk, hhuuhhhhhh, ketat pulak, hari tu longgar…." Khairil tersenyum

Akhirnya, Khairil menghenjut pantat aku kuat-kuat.

"Aauwww, arghhhhhhh mmmmmm sedapppppp" aku bersuara.

”Mmmmmm abang, kuat lagi"

"OK, Afzan tunggu okie……mmmmmmm.”

Aku mula merasa nikmat. Badan aku bergegar tiap kali Khairil menghentak batangnya dengan kuat, aku mengerang dengan kuat, Khairil pun begitu. Akhir setelah hampir 30 minit...

"Afzan, I coming… nak pancut ni" Khairil bersuara.

"Aarrgghhhh, abg, mmmmm sedapnyaa…" aku membalas.

Akhirnya Khairil memuntahkan air hikmatnya, aku sekali menjilat bekas air yang tinggal pada batangnya. Khairil mencium mulut aku.

Aku disuruh menonggeng, Khairil memasukkan batangnya ke dalam bontot aku, aku disuruh merangkak ke sekeliling bilik dengan batang nya melekat pada bontot aku, sambil dia menepuk 2 punggung aku seperti org menunggang kuda.

Akhirnya aku tertiarap atas tilam bila tiba-tiba Khairil menghenjut dengan kuat batangnya.

"Aargghhhhhh, abang perlahan-lahan sikit," aku merintih.

Dalam 15 minit Khairil memuntahkan airnya lagi, kali ni sisa-sisa air itu disapu oleh Khairil ke muka aku.

"Ini ubat utk cantikkan muka" dia tergelak…

Aku rasa penat sangat, aku terbaring atas tilam, Khairil berbaring di sebelah aku, kami berciuman bibir, berkulum lidah.

Kami tidur sebentar, sehingga waktu subuh kami dah berjaya membuat sebanyak 4 round, aku betul-betul puas, Khairil masih belum puas, tapi aku dah tak larat.

Akhirnya kami stop, kami tidur berpelukan. Awal pagi aku balik tanpa memakai bra dengan panties, Khairil dah ambil kedua-duanya.


Batang Dr Benggali

Pada mulanya Man nak pukul isterinya, bila Miah ceritakan bagaimana dia disetubuhi doktor Benggali, tapi tak sampai hati hendak menceraikan Miah, isterinya sebab dia tahu isterinya tak puas bermain dengannya. Batang yang kecil, cuma 5" dan dia sendiri tak tahu bagaimana hendak memuaskan nafsu isterinya yang memuncak liar.

Bila Miah mendedahkan rahsia hatinya dan membogelkan dirinya memperlihatkan juburnya yang merah ditojak batang Benggali panjang 8" itu, dan gigitan dari Benggali pada teteknya yang besar 36"D serta gigitan pada nonok bininya, Man tiba-tiba menjadi ghairah dan syok mendengar kisah isterinya.

"Dortor tu gigit Miah. Miah rasa macam mana?" tanya Man ingin tau.

"Sakit-sakit sedap bang. Bang tak pernah buat Miah macam tu. Dia jilat, lulur kelentit Miah, kulum, hisap tetek dan lepas tu dia suruh Miah hisap batangnya yang besar panjang. Mula-mula Miah rasa geli tapi bila kelentit Miah dijilat dan dikulumnya Miah lupa daratan bang. Miah hisap batangnya walau pun tak habis masuk dalam mulut. Besar sungguh... sakit tapi sedap bang..." Miah cerita dengan penuh nafsu.

Man terkebil-kebil matanya mendengar kisah isterinya disondol Dr Benggali. Butuhnya tegang dan dengan penuh nafsu dia memeluk Miah dan terus memacunya, dia menjilat sedikit nonok isterinya. Miah terkejut melihat gelagat suaminya yang tak pernah dia lakukan seperti itu dulu.

"Miah abang naik syok dengar cerita Miah. Abang nak buat macam Dr Benggali tu Miah. Abang nak rasa jubur Miah pula."

Isterinya menonggeng dan dia terus menekan batangnya yang keras tapi kecil itu. Tak masuk. Dia tekan lagi. tak masuk juga.

"Susah nak masuk Miah. Macam mana Benggali tu buat?"

"Dia pakai minyak bang, sebagai pelicin. Abang pakai air liurlah, nanti abang cari minyak tu di kedai."

Dia terus meludah pada butuhnya dan sapu sedikit pada jubur isterinya yang menonggeng tu. Nampak lubang jubur terkatup rapat, berwarna lebam kemerahan dibaham Benggali.

Lantas Man terus menolak masuk batangnya yang keras itu.

“Owww bang, sakit bang.. pelan-pelan bang... lubang jubur Miah masih rasa pedih dibalon Benggali tu bang... ahhhhh.... tekan pelan bang... tarik sikit.. biar Miah ayak bontot Miah dan bang tekan dan tarik pelan-[elan..." isterinya membimbing suaminya cara-cara main jubur yang dia gemari.

Mata Man terkebil-kebil menahan kemutan isterinya yang kuat. Aduh, tak pernah dia menikmati lubang jubur isterinya sebelum ini. Rupa-rupanya Dr Benggali itu yang mengambil dara jubur isterinya. Dajal betul. Tapi tak apa, aku boleh belajar dari Dr Benggali tu nanti dan aku mau runding dengan Benggali itu dulu.

Malam itu dua kali Man balon isterinya. Dia bayangkan Benggali itu menyetubui nonok dan jubur Miah. Sambil balon isterinya dia minta Miah bayangkan batang Benggali itu.

“Miah bayangkan abang ni seperti Benggali itu.. bayangkan butuh baik yang 8" tu Miah dan abang ni macam Bai itu... ohh... sedap Miah.. sedap tak bai balon Miah..."

"Sedap bang... sedap Bai.. tekan harder Bai.. ahhhhh.... bangg... Bai... bang... bang.... Bai.. Bai... I’m comingggggggg.....” Miah kemut semau-maunya dan mengerang menjerit kegelian dan kesedapan bila dia mengingatkan batang Benggali yang terhunus 8" panjangnya.

Man juga menjerit terkapai-kapai bila mendengar isterinya menyebut, Bai.. sedap Bai berkali-kali.

Lalu dia merancang sesuatu untuk kepuasan bininya dan dia juga. Dia mau belajar sesuatu yang baru dari Dr Benggali itu. Dia mau jumpa dan bincang supaya Benggali itu tau kemahuannya dan juga bininya.

Dia tak mau beritau Miah dulu. Biar dia yang merancang dan bila sampai masanya Miah juga mesti diberitau...

Telefon berdering. Satu tangan berbulu lebat mengangkatnya. Bibir tebalnya yang ditutupi misai dan janggut yang ditrim baik berkata," Hello, siapa sana?"

Suara itu berat dan serius sekali. Terketar-ketar suara di hujung sana. Dia jadi tenggelam punca. Macam mana nak dia luahkan perasaannya. Terketar-ketar bibirnya.

"Dr Singh saya Man, suami Miah," dia meluahkan perasaannya.

Diam seketika Benggali itu. Dia punya laki mau pukul sama aku ka! Aku sudah pukul dia punya bini punya burit sekarang dia mau blackmail aku ka. Dr Benggali itu berpikir cepat.

"Ada apa hal mau cakap sama saya," dia pura-pura buat berani.

"Begini Dr, saya mau jumpa sama Dr sikit mau cakaplah," Man berkata mernahan gelora dalam dadanya.

"Apa hal mau cakap. Saya 24 bikin kerja saja ini klinik. Tarak masa mau cakap-cakap," dia jual mahal.

"Dr mau main saya punya bini punya puki lagi tak?"

Tersentak Benggali bila mendengar puki Miah yang berkali-kali dia benam batang 8"nya. Dia teringat bagaimana Miah menjerit bila mula-mula dia nak benamkan dalam jubur Miah yang ketat itu. Dia juga menjadi keras batang bila mengingatkan selepas konkek Miah dua kali Miah merengek-rengek minta dia dibalon lagi - puki dan jubur setiap kali. Ah, itu Miah, saya tarak boleh lupa punya!

"Miah ada cakap sama you ka saya main dia punya puki," tanya Dr Benggali itu sambil tangannya mengurut-urut batang di atas seluar.

"Semua dia cerita sama saya. Saya jadi excited Dr dan sekarang saya mau Dr balon bini saya lagi. Tapi ada satu syarat?”

"Apa you punya syarat. Jangan minta wang sama saya cukup. Batang saya boleh kasi sama Miah. Itu batang free saja," kata Dr yang kedekut itu.

"Saya tak mau wang Dr. Saya mau Dr fuck my wife depan saya. Kasi dia syok dan saya pun syok juga," Man buka rahsia peribadinya.

Mata dr Benggali bersinar. Dia menarik nafase lega. Nafsunya membara.

"Itu macam ka. Ok. saya boleh mari sekarang juga. Saya ada apartmen nanti you bawa bini you pukul lima. Sana saya tunggu ok," doktor itu menarik nafas panjang.

Petang itu Man bawa isterinya Miah untuk dikerjakan Benggali butuh panjang. Man sangat excited kerana nak melihat bininya disula dan digomol dan dikerjakan oleh Benggali.

Miah senyum-senyum saja. dia sudah bersedia untuk disondol Bai itu bila-bila masa saja. Ketagih batang Benggali bukan main. Miang sungguh. Bila suaminya letih dan tak demah pukinya yang miang vibrator 8" hadiah Dr Benggali itu yang ditojak dalam nonoknya hingga dia tercungap-cungap, menjerit dan mencapai puncak berahi berkali-kali.

Dr Singh sudah menunggu ketibaan Man dan Miah. Kondonya yang berhawa dingin menjadikan keadaan semakin segar. Bila Man dan Miah masuk ke dalam Dr Benggali terus memeluk isteri Man dan mencium bibirnya dengan rakus sambil tangannya meramas-ramas buahdada Miah yang besar pejal di atas baju kurungnya.

Ternganga Man melihat bininya diperlakukan begitu. Dia tergamam tapi membiarkan Miah dipeluk, dicium dan diramas buah dadanya oleh doktor tersebut.

Miah terus membalas ciuman Benggali itu. Dia memeluk erat sambil mengerang kegeliaan bila bibir tebal Benggali dengan misainya menjamah lehernya yang terdedah. Tangan Miah sudah meraba batang Benggali itu. Ah, kedua-duanya sudah tak tahan lagi untuk memuaskan nafsu masing-masing.

Tanpa banyak bicara Benggali itu terus menarik baju kurung Miah. Terdedah bra unggunya yang membalut dua gununbg pejal yang putih melepak. Dengan cepat dia tarik zip kain Miah ke bawah. Miah cuma punya bra dan seluar dalam merah yang menutup tundunnya yang tembam.

Man menelan air liur. Butuhnya sudah mula membesar, tapi butuhnya tak panjang macam butuh Benggali yang akan balon bininya.

Miah juga tak tahan dielus dengan rakus oleh Benggali itu. Terus dia membuka baju Bai itu dan dengan rakus buka zip seluar. Bai telanjang bulat. Butuhnya tercacak megah. 8" semuanya.

Miah melutut depan Bai dan mengurut butuh yang panjang dengan kepala yang merah bersinar. Dengan lahapnya dia mengulum butuh Benggali itu, menjilat dan mengelus telurnya yang lanjut. Benggali itu memejam mata dan menarik nafas sambil, “ahhhhhh... sedap Miah.. hisap saya punya butuh.. saya suka ini macam...”

Man terbeliak mata melihat butuh Bai yang panjang dielus dan dijilat serta dihisap bininya. Mak oi, patutlah Miah teringat selalu pada Benggali dajal ini. Butuhnya besar panjang pula! Dia meraba butuhnya yang masih dalam seluar. Terasa kecil bila dibandingkan dengan kepunyaan doktor ini.

Perlahan-lahan Benggali itu membuka bra dan seluar dalam Miah. Berbogel keduanya. Benggali itu mengangkat Miah dan meletakkan di atas sofa yang lembut. Dengan rakus dia mengangkangkan Miah, terdedah nonoknnya yang sudah basah. Lidah Benggali terus meneroka ke dalam lubang nonok Miah. Miah mengerang.

“Aahhhhh... abang Bai.... sedapnya... lagi Bai... lagi.....”

Kelentit Miah menjadi sasaran bibir yang tebal itu. Dihisap perlahan dan digentil dengan lidahnya hingga Miah terangkat bontot menjerit halus dan menekan kepala bai ke nonoknya. Berkali-kali dia sampai puncak berahi.

Miah lupa suaminya yang menjadi penonton pasif di samping sofa itu. Lepas itu mereka buayt 69 dan Man ternganga mulut melihat betapa gelojoh dan seronoknya bininya mengulum, menjilat dan menggigit manja butuh Benggali yang berminyak dan berulas batangnya itu.

Mereka lupa suami Miah di samping. Hanya memuaskan nafsu yang diingati mereka. Bila Miah berkali-kali mencapai puncak berahi Bai itu terus menekan batangnya ke dalam lubang nonok Miah.

“Aahhh... Bai be slow a bit.. painful tau.. batang Bai besar dan panjang.. ok...yes.. tekan lagi... yes.. ohhh sedap bai... sedap.... ahhhhhh.. phhhhh... yes benam semua Bai. Hmmm ohhhh fuck me harder. harder... harder Bai... pohhhhhh..” Miah mengangkat bontotnya memeluk Benggali erat dan kakinya dipautkan pada belakang Bai yang sedang menarik dan membenam butuhnya. Miah menjerit geli dan sedap.

“Yes...yes... I’m coming again Bai.. oohhhhhh sedapppppppnyeeeee!”

Kedua badan berpeluh tapi Bai itu masih bernafsu lagi. Dia suruh Miah meniarap.. Angkat bontot sikit. Lepas itu dia mengambil tube KY, dipatit sedikit pada lubang jubur Miah dan sedikit pada kepala butuhnya yang basah tapi merlit. Miah tau apa yang akan berlaku nanti.

“Ahh..... slow Bai... jubur I pedih tau... be slow.. yes I like it slow at first.. yes.. some more Bai.. hmmm... i can accept it.... ohhh i can feel it.. so big in my tight anus.... ohhhhhh... yes.... ram it hard dear.. yes.. the whole 8" inside my ass now...” Miah memberi arahan kepada Benggali itu.

Benggali terus memaut tubuh isteri Man dan terus menekan dan menarik. Mula-mula perlahan, lepas iti semakin laju dan laju dan laju.

“Aahhhh.. Bai.. you hurt my anus hmm you rape me Bai. Aahhhh.. sedap Bai... butuh you besar dan panjang Bai.. i love it.. Yes i love your big cock in my tight ass... ahhhhh..” Miah terus menggoyang bontotnya yang dibenam dengan butuh Benggali.

Benggali dan Miah seperti penari purba yang kemasukan hantu. Mereka menjerit, mengerang, dan bergerak-gerak dengan penuh erotik dan buas. Seperti kuda jantan dan kuda betina sedang fucking mereka terus memburu kenikmatan seks tanpa memikirkan suami Miah yang melopong melihat bininya dipaku Benggali.

Akhirnya kedua mereka mencapai puncak berahi. Dengan rakus sekali, kasar dan buas mereka melepaskan kemiangan dalam tubuh masing-masing. Benggali itu memancut panas air maninya ke dalam jubur Miah. Miah merasai kehangartan mani Benggali itu menguasai ruang juburnya di dalam.

Benggali dan Miah terkulai di atas sofa. Terkangkang puas.

Man menghampiri isterinya yang terkangkang. Puki bininya nampak lebam, basah dengan bulunya yang melekat. Benggali tersadai sambil memejamkan matanya. Letih tapi paling puas.

Man meraba lembut nonok bininya. Dia berasa excited sekali. Rupa-rupanya dia juga terpancut bila melihat isterinya dibalon Benggali itu. Tak disedarinya seluar dalamnya basah. Maninya terbuang. Panas rasanya.

Perlahan-lahan dia membuka bibir nonok bininya. Masih basah. Lalu dia membenamkan kepalanya. Dia menjilat dan melulur kelentit Miah. Miah mengeliat geli.

Miah buka matanya. Suaminya sedang menjilat. Dia senyuman sendirian lalu membuka luas pahanya. Man terus membaham nonok bininya. Dia berasa excited sekali.

“Sedap bang... jilat puas-puas bang... yes.. Miah suka kena jilat bang....” bininya mengerang sambil mengangkat bontotnya ke atas.

Man terus menanggalkan pakaianya. Butuhnya yang berukuran 4” setengah keras mencacak. Tanpa banyak fikir dia membenamkan butuhnya dalam nonok isterinya yang terdedah itu. Terus dia ayok dengan cepat. Matanya terpejam menikmati kemutan bininya. Miah mengerang.

“Aahhhhh sedap ban0gggg... fuck me harder...harder bang.. ohhhhhhh I’m coming again....”

Man tercungap-cungap dan mengerang.

“Aahhhhhhh... dah sampai yanggg.....”

Tak sampai pun lima minit dia sudah tersadai di tepi sofa.

Miah senyum sendirian. Dia pura-[ura sampai puncak untuk menipu suaminya yang punya butuh kecil.

Sekarang dia boleh bebas disodok Benggali itu any time sebab Man, suaminya, sudah memberi izin untuk melihat dia didemah jantan lain.

Pada suatu hari nanti dia akan minta suaminya mencari jantan lain untuk memuaskan nafsunya dengan disaksikan Man yang naik syok bininya dibalon lelaki lain.


Ketagihan Seorang Isteri

Kisah in terjadi kira-kira setahun setengah lalu. Nama saya Habsah, usia 38 tahun, isteri kepada Abang Samad, peniaga perabot kecil-kecilan. Kawan-kawan panggil saya Kak Cha saja. Kami tinggal di sebuah rumah teres kat Rawang. Ketika kisah ini berlaku saya berusia 36 tahun. Semoga menjadi teladan kepada semua.

Hari tu Sabtu. Kak Chah sudah siap memasak makan tengah hari. Nasi dan lauk-pauk Melayu biasa. Kak Chah juga buat sikit persediaan untuk masak sup untuk makan malam nanti. Kak Chah nak masak sup dan belikan roti sikit untuk makan malam sebab kawan Abang Samad, Mr. Pitt melawat kami. Kami dah janji siangnya makan nasi dan malam nanti makan sup dengan roti, mungkin nasi goreng sikit.

Mr. Pitt adalah Jurutera Kimia kat sebuah kilang di Kuantan. Abang Samad kenal dia semasa nak jual perabot pejabat kat kilang dia tu langsung jadi kawan. Dua tiga bulan sekali Mr. Pitt datang ke KL dan setiap kali dia akan singgah di rumah kami. Kadang-kala dia akan bermalam, ada juga dia singgah sejam dua.

Mr. Pitt (ohh ya, saya tak pasti ejaan sebenar nama dia, dia cuma mintak panggil dia Pitt saja) agak besar dan sasa orangnya berbanding dengan Abang Samad yang dahlah orang Timur bersaiz kecil pula. Kata Mr. Pitt dia asal Australia Barat tapi dah lama di Malaysia. Dia kata dah banyak ronda negeri-negeri di Malaysia. Kebanyakan tempat rekreasi dia dah lawati. Dia juga pernah cadangkan kami sekeluarga join dia outing sekali-sekala.

Mr. Pitt dengan Abang Samad ni kamcing betul. Setiap kali Mr. Pitt ada di rumah, mereka selalu bergelak ketawa. Anak saya yang dua orang tu pun suka kat Mr. Pitt sebab setiap kali dia datang ada toy untuk mereka. Anak-anak saya selalu memuji Uncle Pitt!

Abang Samad juga suka belek enjin kereta kami dengan Mr. Pitt, kadang kala seharian mereka belek enjin kereta kami tu dan entah apa yang mereka bualkan…

Saya ingat lagi hari tu. Lepas makan tengah hari Abang Samad dengan Mr. Pitt nak keluar ke KL. Malam baru balik, sebab tu saya sediakan rencah sup tu siang-siang.

Selepas makan tengah hari, Abang Samad dan Mr. Pitt pun bersiap-siap nak ke KL. Tiba-tiba…

Ringgg!!!

Abang Samad menjawab, “Hello…”

“Bila tu?…hah petang ni? Ah hah yer lah, hah ahh baik saya datang?”

“Apasal Bang, sapa tu?” tanya kak Chah sebaik-baik saja Abang Samad meletak telefon.

“Chah, boleh tolong tak. Boleh tak Chah bawak si Pitt tu pegi KL. Kak Yam telefon, katanya Ayah dengan Mak ada kat rumah dia nak balik ke JB petang ni jugak. Mereka tak sempat nak ke sini. Ayah mintak Abang ke sana se kejap, ada hal mustahak!”

Ke sana tu maksudnya Banting, rumah Kak Yam kakak kepada Abang Samad. Dia orang ni selalu macam tu selalu cakap apa-apa last minute. Kadang-kadang saya kecik hati juga, emak dengan ayah Abang Samad agak liat nak datang ke rumah kami di Rawang. Saya tau jugak yang dia orang cakap hal penting tu ialah pasal tanah dusun emak dan ayah mereka. Agaknya nak settle lah tu.

Kak Chah cakap kat Abang Samad, Kak Chah malu lagi pulak tak biasa jalan dengan lelaki lain. Abang Samad kata Mr. Pitt tu cuma nak pergi tiga tempat ajer kat KL. Muzium UTM, Muzium Telekom dan akhir sekali nak beli sikit barang kat Petaling Street. Kata Abang Samad lagi Mr. Pitt dah kenal semua tu cuma nak ke Rawang dia tak berapa confident.

“Alah Chah ikut aje dia nak ke mana lepas tu naik bas baliklah. Kalau dah lewat sikit ambil teksi suruhlah dia bayar, Chah tolonglah… Abang dah janji nak bawak Pitt tu hari ni, ni Kak Yam pulak cakap ayah dengan emak nak settle pasal tanah. Dah takder masa sebab ayah dengan mak nak balik ke Johor petang ni jugak… nanti Abang cakap kat Pitt tu!”

Kak Chah tak kuasa nak bertekak dengan Abang Samad. Lagipun dia dah cakap Mr. Pitt tu kenal tempat nak dituju. Kak Chah sanggup ajelah.

Pendek cerita kira-kira jam 3.00 petang, Abang Samad hantar Mr. Pitt dan Kak Chah kat stesen bas Rawang. Ana dengan Hafiz ikut Abang Samad ke Banting. Segan ada malu pun ada berjalan dengan Mat Salleh. Kak Chah ni pulak isteri orang.

Dalam bas ke KL, tak banyak kami berbual. Tapi Mr. Pitt tanya jugak saya kerja apa, saya jawab suri rumah, macam mana boleh kenal Abang Samad (saya ceritalah sikit macam mana Abang Samad mengorat saya). Dia cakap Abang Samad baik dan periang orangnya, mudah menolong dan tak sombong. Kak Chah pun cakap itulah sebab Kak Chah terpikat kat Abang Samad.

Saya tanya Mr. Pitt dah berkeluarga ke belum. Dia kata belum. Saya tanya dia dah masuk 33 tahun mengapa belum kahwin. Dia kata dia belum ready. Entah apa yang dia tak ready tak saya tanya. Gaji Jurutera takkan belum ready lagi…

Saya tanya apa hobi dia. Dia cakap tangkap ikan. Saya cuba buat lawak sikit… tangkap ikan takper, jangan tangkap orang. Dia gelak sambil beri komen, dia nak cuba tangkap orang pulak sebab ikan kat laut dah habis. Kami sama-sama gelak…

Tup tup kami turun di Jalan Silang, KL. Mula-mula kami pergi ke Muzium Telekom, tapi tutup sebab dia bukak ikut office hours. Kami jalan balik ke Jalan Silang terus ke Pasar Seni.

Sesak betul dengan remaja pada petang Sabtu gitu. Kami berlegar-legar sambil Mr. Pitt meninjau-ninjau beberapa kedai cenderamata. Sampai kat kedai jual anak ikan, Mr. Pitt cakap, “kesian ikan tu emas tu yer. Kena tangkap dan terkurung…Kalau Chah jadi ikan emas tu macam mana rasanya”.

Saya cakap, “entahlah sebab saya bukan ikan emas.”

Mr. Pitt kata Chah memang emas bagi Samad. Lepas tu kami beredar ke Petaling Street sebab Mr. Pitt kata Muzium UTM pun mungkin tutup jugak, jadi kensellah.

Sampai kat pintu keluar Pasar Seni, keadaan berasak-asak sikit sebab orang yang masuk dengan yang nak keluar bertembung. Hampir terpisah saya dengan Mr. Pitt. Nasib baik Mr. Pitt sempat tarik tangan Kak Chah. Dengan badan dia yang besar dan tinggi tu dapatlah kami keluar ke Petaling Street. Mr. Pitt tak melepaskan tangan Kak Chah sehingga sampai ke Petaling Street.

Entah kenapa Kak Chah tak pulak tarik tangan Kak Chah. Terasa pelik jugak tapi rasa seram pun ada sebab tangan Mr. Pitt besar dan kuat sekali. Kami beransur-ansur meninjau jualan di Petaling Street hinggalah jam dah hampir 6.15 petang.

Mr. Pitt pelawa Kak Chah minum sekejap sebelum balik. Mr. Pitt dah belikan satu tali pinggang dan dua glob macam pewter gitu. Dia belikan juga toy untuk Ana dan Hafiz. Kak Chah ikut dia masuk kedai makan kat Pasar Seni. Walaupun dah petang Kak Chah order roti canai dengan the tarik jugak.

Masa makan tu Mr. Pitt tak henti-henti bercerita tentang keindahan Malaysia. Dia kata seronok tinggal kat Malaysia, kalau boleh tak nak balik. Kak Chah tanya dia nanti kalau kena bertukar balik macam mana? Dia kata terpaksalah dan dia akan bawak balik souvenir dari Malaysia sebagai kenangan.

Saya tanya apa yang paling menarik hati dia kat Malaysia, dia kata orang Malaysia tak sombong dan cantik-cantik. Dia tambah lagi, “paling cantik Chah…”

Kembang kempis saya kena puji gitu.

Lebih kurang 6.45 petang. Kami pun beredar dari Pasar Seni ke Jalan Silang nak naik bas Rawang. Bas Rawang meninggalkan KL kira-kira jam 7.15 petang. Walaupun bas sesak, kami bernasib baik dapat tempat duduk. Kak Chah duduk tepi tingkap. Mr. Pitt tu badan besar, bas pulak sesak jadi terpaksalah kami berhimpit sikit.

Kak Chah berasa pelik sikit bila bersentuh dengan badan Mr. Pitt tu. Setiap kali bas membelok, badan Kak chah bergesel dengan badan Mr. Pitt, setiap kali jugaklah Kak Chah rasa geli-geli…

Sampai kat Selayang hujan turun dengan lebatnya. Kak Chah tak risau sebab memang bawak payung kecil yang Kak Chah selalu guna tu. Tapi itu payung untuk lindung panas saja, kecil sangat.

Sampai di Rawang, hujan belum reda. Terpaksalah Kak Chah berkongsi payung dengan Mr. Pitt. Dek keciknya payung tu, Mr. Pitt pegang payung dan dia rangkul bahu Kak Chah. Kami berdua jalan ke tempat teksi. Nasib baik dapat satu teksi.

Sebaik saja turun dari teksi, rumah Kak Chah masih gelap. Abang Samad belum balik agaknya. Kami berjalan masuk rumah. Mr. Pitt paut pinggang Kak Chah waktu ke dalam rumah sebab hujan belum reda.

Sampai dalam rumah, Kak Chah telefon rumah Kak Yam. Abang Samad jawab dia baru nak bertolak sebab hujan baru reda. Kak Chah cakap baru sampai dan hujan masih lebat. Kak Chah pesan supaya Abang Samad memandu berhati-hati…

Kak Chah buatkan kopi dan taruh dua tiga keping roti letak atas meja depan tv di ruang tamu untuk Mr. Pitt. Kak Chah cakap Mr. Pitt rehat dulu sebab Kak Chah nak mandi. Mr. Pitt pun tengoklah tv entah apa ceritanya.

Lepas mandi Kak Chah pakai baju kaftan terus ke dapur panaskan rencah sup. Sementara menunggu rencah sup panas, Kak Chah bawak biskut ke depan. Selepas meletakkan biskut tu dala piring, Kak Chah terpijak kereta mainan Ana lalu…

“Oopps…!!!” Kak Chah terjatuh, dahi terkena penjuru meja kecil. Nampak bintang sekejap. Tiba-tiba Kak Chah terdengar..

“Oh my God!”

Mr. Pitt terus selak rambut Kak Chah rupanya ada benjol kat dahi. Mr. Pitt cakap, “it’s OK..easy…easy..” entah apa lagi.

Mr. Pitt lihat benjol lalu dia ambil sikit ais kat peti sejuk lalu dia sapukan pada dahi Kak Chah. Sakit taklah seberapa tapi Kak Chah terkejut dan pening sikit. Mr. Pitt bangunkan Kak Chah lalu dia dudukkan kat sofa. Mr. Pitt tuamkan dahi Kak Chah guna ais. Entah kerana letih ataupun terkejut. Kak Chah terlelap seketika.

Kak Chah terjaga dan mendapati dikucup. Kak Chah bukak mata rupa-rupanya Mr. Pitt yang kucup Kak Chah. Kami masih atas sofa. Baju kaftan Kak Chah terselak sampai paras peha.

Tangan Mr. Pitt yang kanannya meramas-ramas punggung Kak Chah. Tangan kiri Mr. Pitt memaut leher Kak Chah. Kak Chah cuba menolak tapi Mr. Pitt tu kuat sangat.

Mr. Pitt kemudian menjilat leher Kak Chah sambil tangannya mengusap punggung Kak Chah. Kak Chah berasa geli-geli bila Mr. Pitt meramas lembut buah dada Kak Chah. Malu ada takut pun ada.

Kemudian Kak Chah rasa tangan Mr. Pitt mengusap-ngusap cipap Kak Chah. Kak Chah rasa stim kata orang muda-muda. Cipap Kak Chah terasa basah dah.

Lepas tu Mr. Pitt menyingkap kaftan Kak Chah sampai paras dada. Malu jugak kak Chah tapi macam ada tarikan pelik pada tubuh Kak Chah.

Mr. Pitt kemudiannya meletakkan mukanya ke celah kelangkang kak Chah. Terasa benda lembut menjilat-jilat cipap Kak Chah. Geli-geli bertambah liar. Kak Chah kangkang luas sikit dan Mr. Pitt nampaknya makin ganas di celah kelangkang Kak Chah…

Aduhhh syoknya. Kak Chah tak pernah rasa begitu syok. Mr. Pitt jilat cipap Kak Chah…rupanya kalau dibuat begitu syok sekali…

Lepas tu Mr. Pitt bangun. Kak Chah rasa macam tak sudah. Mr. Pitt bukak seluar dia. Tersembullah senjata Mr. Pitt. Besar betul tapi ada kulup. Tak sunat rupanya. Kak Chah terasa nak cuba senjata yang tak sunat. Kembang macam ular tedung senjata Mr. Pitt…
Mr. Pitt menyuakan senjatanya pada Kak Chah. Kepala senjatanya macam kepala kura-kura menjenguk dari kulit. Kak Chah tak tahu apa nak buat.

Mr. Pitt pegang kepala Kak Chah lalu menyuakan senjata ke dalam mulut Kak Chah… Mula-mula Kak Chah kulum saja tak tau apa nak buat… nampaknya Mr. Pitt mendesah-desah…

Agaknya tak ada apa-apa, Mr. Pitt mengeluarkan senjatanya dari mulut Kak Chah. Mr. Pitt rebahkan Kak Chah, lalu dia menjilat-jilat dan meramas-ramas kak Chah. Kak Chah pun rangkul jugak badan Mr. Pitt. Kak Chah raba belakang badan Mr. Pitt.

Kak Chah syok sebab badan Mr. Pitt besar dan senjatanya besar. Kak Chah terpikir kalaulah senjatanya masuk cipap Kak Chah, alangkah sedapnya. Senjata Abang Samad kecil walaupun agak panjang…

Kak Chah pegang senjata Mr. Pitt dengan tangan kanan. Memang besar, segenggam rasanya. Cipap Kak Chah dah lenjun agaknya. Mr. Pitt masih lagi meramas-ramas, dan menjilat serta mencium ke seluruh badan Kak Chah.

Lepas tu Kak Chah rasa ada benda menusuk cipap Kak Chah. Sikit demi sikit senjata Mr. Pitt memasuki cipap Kak Chah. Kira-kira sebahagiannya masuk, Mr. Pitt berhenti kemudian menarik keluar senjatanya. Kak Chah kata, “Pitt.. Pitt cepatlah…”

Mr. Pitt tusuk balik separuh pelan-pelan kemudian tarik keluar. Kak Chah pegang punggung Mr. Pitt dan tarik ke bawah.

“Pitt…Pitt…Pitt hendakkkk…”

Kemudian Mr. Pitt terus menusuk cipap Kak Chah perlahan-lahan sehingga santak. Mr. Pitt berhenti sekejap merendamkan senjatanya sambil meramas buah dada Kak Chah. Kak Chah paut punggung Mr. Pitt kuat-kuat. Kemudian Mr. Pitt menarik keluar senjatanya sehingga separuh jalan lalu menusuknya kembali. Dua tiga kali diulang-ulang/ Kak Chah macam orang mabuk. Kak Chah goyang-goyangkan punggung…

Lepas tu Mr. Pitt keluarkan terus senjatanya dan bangun. Terkapai-kapai Kak Chah sebab belum puas. Kak Chah cakap, “Pitt…Pitt…Pitt tolonglah…”

Mr. Pitt membalikkan badan Kak Chah. Kak Chah dah tertiarap atas sofa tu. Kemudian Mr. Pitt meniarap atas belakang Kak Chah. Terasa senjata Mr. Pitt merayap-rayap kat punggung Kak Chah. Kedua-kedua tangan Mr. Pitt merasa-ramas buah dada Kak Chah dengan agak kuat. Sekali-sekali jarinya menggentel putting Kak Chah. Mulut Mr. Pitt pulak menjilat-jilat belakang tengkuk Kak Chah. Kak Chah rasa macam nak pitam rasanya.

Lepas tu Mr. Pitt memegang punngung Kak Chah sambil menarik ke atas. Menyebabkan Kak Chah tertonggeng. Lepas tu terasa senjata Mr. Pitt yang besar dan berkulup tu memasuki cipap Kak Chah dari arah belakang.

Sampai separuh senjatanya masuk, Kak Chah menyondolkan punggung Kak Chah ke belakang. Sampai ke celah kelangkangnya. Lepas tu Mr. Pitt menyorong tarik senjata sambil dia memegang penggung Kak Chah. Di selang-seli pulak dengan Mr. Pitt meramas-ramas buah dada Kak Chah. Adoii nikmat betul. Kak Chah tak pernah rasa begini seronok… tak teringat langsung kat Abang Samad masa tu..

Mr. Pitt melajukan lagi sorong tariknya. Mr. Pitt mula mengeluarkan bunyi macam kerbau nak kena sembelih. Kak Chah juga kemutkan cipap dengan kuat. Makin laju disorong-tarik Kak Chah makin seronok. Kak Chah gorangkan punggung sambil mengemut.

Lepas tu Mr. Pitt berhenti sorong tarik dan dia baringkan pulak Kak Chah telentang. Mr. Pitt ambil satu bantal sisi sofa dan meletakkannya di bawah punggung Kak Chah.

Kak Chah tengok senjata Mr. Pitt kebiru-biruan dan kembang macam batang kayu. Kulupnya tersingkap banyak. Kak Chah rasa bertuah kerana dapat rasa senjata berkulup dan mat salleh punya pulak tu…

Lalu Mr. Pitt menusuk cipap Kak Chah dan tanpa berlengah lagi menyorong tarik dengan lajunya. Dia cakap Chah.. Chah.. dan beberapa perkataan lain yang kak Chah tak tahu apa maknanya.

Kak Chah juga berpaut kuat pada punggung Mr. Pitt setiap kali Mr. Pitt tarik keluar senjatanya Kak Chah tarik punggung dia ke bawah. Kak Chah lonjakkan pulak punggung Kak Chah ke atas. Kak Chah kemut dan jugak gorang-goyangkan punggungnya.

Di luar masih hujan. Mr. Pitt sorong tarik makin laju. Kak Chah juga dah tak tahan rasanya sambil menjerit, “Pitt…Pitt…Pittt ndakk lagiii..lagiii..” sambil mengemut dan mengoyangkan punggung. Kak Chah rasa nak meletup.

Tiba Kak Chah terasa kejang. Kedua-dua kaki Kak Chah pautkan ke pinggang Mr. Pitt, tangan pulak Kak Chah paut pada bahu Mr. Pitt. Kak Chah tak sedar Kak Chah tergigit dada Mr. Pitt. Kak Chah tak boleh kawal langsung.

Hampir setengah minit kak Chah terasa meletup. Rupanya Mr. Pitt pun kejang jugak. Dia pun cakap macam merapu bunyinya. Dalam cipap terasa panas, agaknya benih Mr. Pitt sedang memancut-mancut.

Akhirnya tersadai kami di atas sofa tu. Bantal sisi basah betul. Selepas seminit, Kak Chah bangun. Kak Chah rasa puas betul. Handal sekali Mr. Pitt ni. Kak Chah terus-terang cakap, tak pernah Kak Chah rasa begitu nikmat kena setubuh. Kak Chah cakap kat Mr. Pitt, nak lagi lain kali…

Mr. Pitt kata no problem…

Memang Kak Chah buat dua kali lagi dengan Mr. Pitt tapi itu lain ceritalah.

Sejam kemudian barulah Abang Samad sampai dengan Ana dan Hafiz. Kak Chah dah berpakaian kemas balik dan Mr. Pitt pun macam biasa saja. Tak sangka Kak Chah dapat merasa senjata mat salleh yang berkulup tu.

Sebelum ini Kak Chah ceritakan peristiwa Mr. Pitt, rakan suami Kak Chah melakukan seks dengan Kak Chah. Kadang-kadang kita orang perempuan mudah cair dan menggeliat dengan usikan dan ayat orang lelaki. Kak Chah ingat Mr. Pitt cuma sekali tapi ternyata Mr. Pitt belum puas.

Kali ini Kak Chah nak cerita kali kedua Mr. Pitt mintak cipap Kak Chah…

Selepas peristiwa atas sofa malam hujan tu, Mr. Pitt ada dua kali singgah di rumah kami tapi tak ada apa-apa yang berlaku. Kak Chah rasa Abang Samad tidak tahu apa yang terjadi pada isterinya, syak pun tidak. Timbul jugak rasa bersalah kerana menduakan Abang Samad tapi cepat-cepat Kak Chah jauhkan perasaan tu.

Sejak kena dengan Mr. Pitt malam tu Kak Chah sering terbayang-bayang kehebatan Mr. Pitt. Terbayang-bayang jugak bagaimana agaknya merasa batang lelaki bangsa lain seperti Bai, Cina India dll. Kadang-kadang waktu bersama dengan Abang Samad pun Kak Chah cuba bayangkan batang lelaki-lelaki tu. Bukanlah Abang Samad tak handal diranjang tapi entahlah mungkin bila dah merasa yang dilarang ketagih pulak.

Satu lagi Kak Chah suka menumpukan pandangan ke celah kelangkang lelaki dan cuba membayangkan bentuk dan saiz malah kulup batang lelaki-lelaki tersebut.

Semasa singgah di rumah kami Mr. Pitt tidak menunjukkan keganjilan. Tak pulak dia mencuba mengambil kesempatan.. Mr. Pitt masih berborak macam biasa dengan Abang Samad dan membelek enjin kereta kami.

Pada bulan Julai tahun 1999, kami sekeluarga buat keputusan nak pergi outing ke Lumut. Lebih tepat lagi Teluk Batik. Kami bercadang untuk berada di sana selama empat hari tiga malam.

Kami bertolak pada hari Jumaat jam 10.00 pagi dari Rawang. Entah macam mana pagi Jumaat tu Mr. Pitt sampai di rumah kami. Dia datang dari Kuantan pada petang Khamis dan dan akan balik pada hari Rabu minggu berikutnya. Bila mendapat tahu kami nak ke Lumut, Mr. Pitt menyatakan hendak ikut.

“Tapi, Mr. Pitt tak bawak banyak pakaian…,” Kak Chah cakap.

“Takper, bawak banyak kain pelikat. T-shirt saya yang agak besar tu dia boleh pakai…” sambut Abang Samad pulak.

Kami serombongan sampai di Lumut jam 4.20 petang. Selepas check-in kami berehat sekejap hingga jam 6.30 petang.

Chalet yang kami dapat ialah jenis dua tingkat. Tingkat atas ada dua kati bujang, tingkat bawah ada satu katil kelamin dan satu katil bujang. Tempat masak air dan bilik air di tingkat bawah. Dari tingkat bawah ke tingkat atas kena gunakan tangga kayu. Chalet yang dibina dengan kayu tu cantik buatannya dengan awan larat dan ukiran tapi taklah mewah sangat. Chalet kami hampir dengan gigi pantai. Deburan ombak amat jelas.

Kak Chah dan anak-anak sempat jalan-jalan sekejap tepi pantai sehingga pukul 7.30 petang. Abang Samad dengan Mr. Pitt duduk-duduk di serambi sambil berbual-bual.

Kami bercadang makan di pekan Manjung (ataupun pekan Manjoi kurang pasti pulak Kak Chah). Lepas mandi kira-kira pukul 8.20 malam kami keluar makan di pekan.

Jam 10.00 kami balik ke chalet. Seperti biasa Kak Chah kemaskan sikit chalet tu dan menonton tv. Kira- kira jam 12.00 tgh malam Kak Chah masuk tidur di tingkat atas. Mr. Pitt dengan Abang Samad masih lagi menonton tv dan tengok vcd yang kami bawak. Sekali-sekala terdengar jugak Abang Samad dengan Mr. Pitt gelak-gelak tapi taklah kuat sangat.

Kak Chah tidur di katil tepi tingkat. Dua-dua anak Kak Chah berkongsi katil tepin dinding arah ke pantai. Entah pukul berapa Kak Chah terlelap di ulit dek deburan ombak…cheh cheh ceh.

Sedang asyik Kak Chah dibuai mimpi, tiba-tiba Kak Chah terjaga dan terdengar bunyi orang naik ke bilik dan berjalan perlahan-lahan. Pada mulanya Kak Chah sangkakan hantu tapi makin Kak Chah dengar betul-betul ada orang berjalan perlahan-lahan. Kemudian terasa ada orang duduk atas tilam tempat Kak Chah terbaring tu. Kak Chah masih mendiamkan diri buat-buat kaku sebab dalam keadaan gelap tu takut juga.

Tiba-tiba terasa tangan memegang lengan Kak Chah. Serta-merta Kak Chah tau itu tangan Mr. Pitt sebab tangan dia kasar dan besar sikit. Kak Chah mendiamkan diri sambil mencuba ambil rasa sama ada Abang Samad tidur bersama Kak Chah atau tidak.

Tangan sasa tu menjalar mengikut tubuh Kak Chah yang baring tu. Dari lengan merayap ke punggung, peha (sebelah luar), betis kemudian ke atas ke muka Kak Chah. Lepas tu tangan tu menyelinap ke dalam baju tidur Kak Chah cepat-cepat singgah di gunung Kak Chah.

Tangan tu mengusap-usap susu Kak Chah kemudian menggentel perlahan tetek Kak Chah. Terasa pulak badan yang sasa merapati belakang Kak Chah. Kak Chah tak dapat menahan diam lagi sebab geli sangat.

Kak Chah menggeliat sikit lalu mengeluh.

“Ehh Pitt, apa pas…”

“Chah, saya mau pelukan Chah…’

Sah itu Mr. Pitt. Peristiwa dulu terbayang kembali.

Kak Chah cakap Abang Samad ada bersama. Mr. Pitt kata Abang Samad tengah tidur kat bawah. Kak Chah cakap, saya isteri Abang Samad. Mr. Pitt kata dia nak rasa sekali saja lagi sebab dia kata body Kak Chah solid. Dia cakap dia tak dapat melupakan persembahan Kak Chah atas sofa hari tu. Sambil tu, tangan Mr. Pitt yang sebelah lagi masuk ke dalam kain sarung Kak Chah.

Kak Chah dah terlentang sekarang. Di mana lagi kalau tidak di celah kelangkang Kak Chah. Tangan Mr. Pitt mengusap-usap tetek dan cipap Kak Chah.
Kak Chah dah mula sedap masa tu. Lama-lama Kak Chah berasa tak tertahan, lalu Kak Chah mengiring mengadap Mr. Pitt lalu merangkul lehernya. Tangan Mr. Pitt makin buas nampaknya (ehh rasanya sebab dalam gelap mana nampak kan?).

Cipap Kak Chah dah basah-basah, terasa satu cari Mr. Pitt memasuki cipap Kak Chah, berlegar-legar sambil menjolok-jolok. Kak Chah bertambah geli, lalu tanpa dapat dikawal Kak Chah memaut dada Mr. Pitt lagi rapat. Punggung Kak Chah bergoyang-goyang kegelian.

Tanpa dapat dikawal jugak tangan kiri Kak Chah mencari batang Mr. Pitt. Yang kak Chah suka sangat batang Mr. Pitt tu ialah saiznya dan kulupnya. Kak Chah urut-urut batang Mr. Pitt sambil sekali-sekala menggulung-gulung ketayapnya. Mr. Pitt kegelian dan makin kuat merangkul dan meramas Kak Chah.

Mr. Pitt menolak Kak Chah kemudian meterbalikkan Kak Chah ke arah meniarap. Kemudian Mr. Pitt menarik punggung Kak Chah ke atas maka tertonggenglah Kak Chah. Kemudian Mr. Pitt mengusap-usap dan meramas-ramas punggung kak Chah. Kemudian terasa batang Mr. Pitt menjolok-jolok cipap Kak Chah. Sambil batangnya menjolok-jolok cipap Kak Chah, Mr. Pitt merangkul tubuh Kak Chah dari belakang dan diselang-seli dengan tangannya meramas tetek Kak Chah.

Tiba-tiba srrufff batang Mr. Pitt memenuhi cipap Kak Chah. Mr. Pitt mendayung-dayung dalam cipap Kak Chah. Setiap kali batangnya keluar, Mr. Pitt menarik Kak Chah ke belakang Kak Chah bertambah geli dan dengan kuatnya mengemut- ngemutkan cipap Kak Chah.

Biar terbeliak Mr. Pitt ni, fikir Kak Chah.

Kira-kira tak berapa lama Kak Chah dihinggot oleh Mr. Pitt tu sambil keluar bunyi pap.. pap.. pap. Tiba Kak Chah berasa nak kencing… terus Kak Chah menyondolkan punggung ke belakang dan kejang sekali. Rasa terkencing banyak sekali. Terkemut-kemut cipap Kak Chah.

Lepas tu batang Mr. Pitt keluar. Tertiarap Kak Chah termengah-mengah. Kemudian Mr. Pitt balikkan Kak Chah melentang pulak. Mr. Pitt menjilat-jilat badan Kak Chah. Mr. Pitt meniarap juga atas badan Kak Chah. Mr. Pitt lebih berat daripada Abang Samad. Batang Mr. Pitt terasa masih keras macam kayu. Mr. Pitt jilat-jilat tengkuk, dada dan badan Kak Chah. Timbul geli-geli dan cipap Kak Chah berdenyut-denyut kembali.

Mr. Pitt mulai kasar. Dia ramas tetek Kak Chah agak kuat. Sakit jugak rasanya. Lepas tu kak Chah bertambah basah. Kak Chah gerak-gerakkan badan Kak Chah ke kiri-kiri dan kanan. Mr. Pitt Kak Chah rasa macam kerbau naik syeikh. Dia gomol Kak Chah habis-habisan.

Kak Chah cakap, katil tu ada bunyi dan ajak Mr. Pitt turun le lantai. Kami turun ke lantai, Mr. Pitt tak buang masa terus menindih Kak Chah. Kerasnya lantai langsung tak Kak Chah rasa. Mr. Pitt meramas dan menguli Kak Chah. Dalam beberapa minit Kak Chah tercungap- cungap dan Kak Chah rasa cipap Kak Chah ternganga menunggu batang Mr. Pitt.

Mr. Pitt menusukkan batangnya perlahan-lahan (pulak tu) ke dalam cipap Kak Chah. Separuh jalan Mr. Pitt tarik balik, baru nak keluar Mr. Pitt berhenti sekejap lalu sorong balik ke dalam. Begitulah Mr. Pitt lakukan berulang-ulang. Kak Chah paut bahu Mr. Pitt dengan kuat. Kak Chah tolak kelangkang Kak Chah ke atas seolah-olah meminta batang berkulup Mr. Pitt.

Lepas tu Mr. Pitt mengangkat kedua-dua kaki Kak Chah dan disangkutkan ke bahunya. Batangnya masih lagi tersorong-sorong di dalam cipap Kak Chah. Punggung Kak Chah terangkat-angkat setiap kali Mr. Pitt menghentak batangnya yang berkulup dan keras macam kayu tu.

Mr. Pitt jugak mengangkang kedua-dua tangan Kak Chah ke lantai sehingga tak boleh bergerak. Macam orang kena sula sambil terlentang. Bibir Mr. Pitt menjilat dan menggigit leher dan dada Kak Chah.

Terus-terang Kak Chah cakap, Kak Chah rasa tak tau nak cakap. Kalau kali pertama dulu, syoknya no. 1, kali ni Kak Chah rasa macam nak meletup. Tak tahulah berapa lama sorong- sorong tu, Kak Chah sekali lagi rasa nak kencing.

Mr. Pitt pulak makin laju menyorong, menjilat dan menggigit. Makin lama makin laju sehingga tiba-tiba Mr. Pitt mendengus. Kak Chah mengerang dan hampir menjerit, nasib baik lekas-lekas Mr. Pitt menutup mulut kak Chah. Mr. Pitt menggelupur dan Kak Chah pulak menggeliat macam nak bengkok badan.

Selepas satu minit agaknya kami tersadai termengah-mengah. Tak pernah Kak Chah rasa begitu hebat bersetubuh walaupun Abang Samad tak kurang hebatnya di ranjang.

Lepas seketika Mr. Pitt mengucapkan terima kasih pada Kak Chah. Mr. Pitt beritahu dia puas dan dia cakap dia mahu lagi lain kali. Kak Chah cakap tak boleh sebab Kak Chah tetap isteri Abang Samad, kawan dia. Akhir sekali dia cakap dia hendak jugak sekali saja lagi. Kak Chah diam.

Apabila Mr.Pitt turun ke tingkat bawah, Kak Chah rasa menyesal kerana menduakan Abang Samad tetapi Kak Chah kata pada diri sendiri, pengalaman ini menyeronokkan.

Kak Chah sering berangan-angan sejak itu untuk merasa batang lelaki Cina, India, mamak, Bangladesh ke. Agaknya macam mana pulak persembahan mereka. Kak Chah masih ada penyakit tu sampai sekarang. Kepada wanita lain Kak Chah pesan jangan mencuba, sebab bila dah cuba macam ketagih pulak


Kak Esah Yang gebu

Aku tengok iklan Silkygirl kat tv tadi, watak seorang akak atau mungkin lebih sesuai dipanggil makcik yang bertugas di jabatan pendaftaran itu mengingatkan aku kat kak Esah, sewaktu aku bekerja di sebuah syarikat guaman dahulu. Orangnya yang berisi, atau mungkin paling sesuai dipanggil gemuk, bertudung, berkaca mata dan rambutnya yang ikal sesekali keluar sedikit di tepi tudung memang sebijik macam kak Esah yang bekerja sebagai kerani di syarikat tempat ku bertugas dahulu.

Kak Esah merupakan isteri orang dan mempunyai 4 orang anak. Ketika aku bekerja di sana, umurnya 40-an. Aku memang stim juga dengan kak Esah ni. Sebab orangnya bertubuh gebu, bontotnya bulat dan lebar, lengannya yang montok, perutnya yang buncit serta mukanya yang berkaca mata dan bertudung itu sungguh comel.

Aku selalu ambik peluang untuk bersentuhan tubuh dengannya. Terutamanya ketika kami berdua di pantry yang muat-muat untuk 2 orang dan ketika kami melalui ruang antara meja yang agak sempit. Selalunya aku ambik peluang memegang pinggang dan pinggulnya sekali.

Kak Esah nampak tak kisah, malah dia selalu buat bodoh je kalau aku minta laluan untuk melalui kawasan yang mana terpaksa berhimpit dengannya. Biasanya aku mintak kebenaran time nak lalu tu jugak, dan time tu lah aku ambik kesempatan nak pegang body dia yang montok habis tu.

Aku mula rapat dengannya sejak aku melalui satu peristiwa yang memang aku nantikan. Segalanya sewaktu selepas majlis makan malam antara staff pejabat di sebuah hotel. Bos belanja, kena pulak tu lepas menang kes. Makan besar kita orang malam tu.

Lepas dah habis majlis, dia orang nak berjoget kat club, aku malas nak follow, lagi pun aku tengok kak Esah dah mula blah tinggalkan majlis. So, aku pun follow dia dan aku panggil dia sewaktu kak Esah sedang menunggu di depan pintu lif. Di dalam lif kami berbual seketika.

“Akak balik dengan siapa malam ni?” Tanya ku.

“Suami akak ambik, tapi tadi akak bagi tahu ambik pukul 12.00 malam. Sekarang baru 10.00… tak taulah camne.. “ rungut kak Esah.

“Akak dah call dia?” Tanya ku.

“Akak dah call, tapi dia tak jawab. Akak kat rumah tak pasang telefon, guna handphone je..” kata kak Esah lagi.

“Kalau saya tak bawak si Fendi dan Anis tu, saya rasa saya boleh hantar akak balik sekali, tapi dia orang tu nak bersuka ria dulu..” kata ku.

“Ehh… tak pe lah Man… Akak boleh tunggu… “ kata kak Esah sambil terus melangkah keluar dari lif yang sudah tiba ke lobby hotel.

Dari jauh aku lihat kak Esah sendirian menunggu di perkarangan hotel. Berkali-kali dia kelihatan cuba mendail suaminya namun, dari riak wajahnya aku tahu dia hampa. Aku berjalan menuju kak Esah.

“Kak.. dapat dah call suami akak?” Tanya ku.

“Tak dapat lagi lah Man… Akak tak biasa balik lewat macam ni…” rungut kak Esah seperti kerisauan.

“Camne kalau akak balik je pukul 12 malam nanti, macam yang akak cakap kat suami akak. Sementara tu macam mana kalau saya bawak akak kat tempat paling best dalam bangunan ni yang mana akak boleh nampak pemandangan seluruh Bandar XXX.” Pelawa ku.

“Hmm… boleh jugak. Jom” kak Esah setuju dengan pelawaan ku.

Aku pun bersama kak Esah masuk lif dan menuju ke tingkat 28. Itu adalah tingkat dimana terletaknya gymnasium dan spa. Aku yang dah biasa ke gym di situ tahu ada tempat yang menarik untuk melepak. Gymnasium dan spa dah tutup ketika itu, tetapi level tu memang selalu open.

Aku membawa kak Esah ke kawasan taman mini yang dipenuhi pokok-pokok. Kami menuju ke tepi tembok besi yang terletak terlindung dari sesiapa yang datang ke taman mini itu. Dari situ, kami nampak pemandangan seluruh Bandar XXX.

Kesamaran lampu taman memberikan aku peluang untuk menatap tubuh gempal kak Esah yang berdiri menyiku tembok besi paras perutnya itu. Tubuh gempal kak Esah yang memakai baju kurung satin berwarna purple itu kelihatan sungguh menarik perhatian aku.

Dari sisinya, aku lihat bontotnya yang besar itu kelihatan melentik di tubuhnya. Wajahnya yang comel berkacamata itu aku tatap pipinya. Kegebuan pipinya buat aku macam nak cium je kat situ jugak. Tudungnya yang hanya dililitkan di kepala style selendang kelihatan anggun menutup rambutnya yang ikal dan terkeluar di tepi tudungnya. Kak Esah sedar aku memerhatikannya.

“Kenapa Man tengok akak macam tu… “ Tanya kak Esah sambil tersenyum.

“Akak ni cantik lah… “ kata ku ringkas.

“Ye ke… akak kan dah tua Man… Gemuk pulak tu… macam ni kau kata cantik?” kata kak Esah.

“Ye… saya nampak akak cantik.. saya rasa macam nak cium akak..” kata ku berani.

“Kau jangan Man… Akak ni bini orang.. anak dah berderet tau…” kata kak Esah.

“Alah.. pandai makan pandailah simpan… kita berdua je kat sini… cium je… bukan luak pun… “ kata ku meyakinkannya lagi.

Kak Esah diam. Aku tak tahu samada dia setuju atau tidak, sebab pandangannya hanya jauh ke seluruh pemandangan Bandar yang menarik minatnya.

Aku berdiri semakin rapat di sisinya. Kelengkang ku yang membonjol aku sengaja tekankan ditubuhnya. Kak Esah seperti membiarkan aku merapatkan bonjolan batang aku yang semakin keras di dalam seluar.

Aku usap pipinya yang gebu dan aku palingkan dagunya mengadap wajah ku perlahan-lahan. Kak Esah seperti lembut sahaja menurut. Wajah isteri orang beranak 4 yang terlalu tua untuk aku panggil ‘sayang’ itu kelihatan sungguh ayu di hadapan mata ku.

“Kenapa Man…. Akak dah tua lah Man…. “ kata kak Esah perlahan.

Wajahnya semakin rapat aku dekatkan dengan muka ku. Akhirnya aku mengucup bibirnya lembut. Kak Esah cuma memejamkan mata tanpa memberi sebarang tindak balas. Kaku membiarkan aku mengucupi bibirnya. Aku terus memaut tubuhnya agar rapat ke tubuh ku. Tubuh gempal wanita matang itu aku dakap erat. Seluruh tubuhnya yang licin berbaju kurung satin purple itu aku raba dan usap. Bontotnya yang lebar dan lentik itu aku ramas geram. K

ak Esah masih lagi tak de respond. Dia tegak je berdiri membiarkan setiap inci tubuhnya aku usap. Kemudian bibir aku beralih ke telinganya. Aku kucup telinganya yang ditutupi selendang yang menjadi tudungnya. Sedikit pergerakan dari tubuhnya yang gempal itu mencuri perhatian ku. Aku ligatkan lagi mengucup telinganya. Hembusan nafas hangat dari mulutku perlahan-lahan menerjah lubang telinga kak Esah.

“Inilah masanya kak… Kita berdua je…. “ bisik aku di telinganya.

Kucupan aku di telinganya kemudian beralih ke lehernya dan lengannya. Bahunya yang gebu itu aku kucup lembut. Kemudian aku beralih ke dadanya. Buah dadanya yang melayut di dalam pakaiannya aku hisap. Meskipun masih kemas di dalam balutan coli di dalam baju kurungnya, namun aku tetap dapat memasukkan buah dadanya ke dalam mulut ku.

Kemudian aku beralih ke perutnya yang buncit. Aku berlutut di depannya sambil menciumi perutnya sambil tanganku tak henti-henti meramas bontotnya penuh geram. Aku selak, baju kak Esah tetapi segera dia menahan.

Aku kemudian beralih ke belakangnya. Aku peluk tubuhnya. Kehangatan tubuh gempal kak Esah menyemarakkan rasa berahi ku. Kelembutan dagingnya yang berlemak itu aku usap-usap dan peluk erat. Batang ku yang semakin stim dalam seluar aku geselkan di bontotnya. Tengkuk Kak Esah aku kucup. Berdiri bulu tengkuknya aku rasakan.

Aku kemudian berlutut di belakangnya. Bontotnya yang lebar itu aku cium. Aku letakkan muka aku di celah-celah belahan bontotnya. Kak Esah masih membiarkan. Aku selak baju kurungnya ke atas, kali ini hanya kainnya sahaja yang menutupi bontotnya.

Aku lakukan kembali ciuman dan sedutan aroma celah bontot kak Esah. Aku pekup muka aku celah bontot kak Esah. Aku bernafas sedalam-dalamnya, menghidu bau bontotnya yang sedikit busuk dan masam.

Aku kembali berdiri memeluknya dari belakang. Kali ini aku keluarkan batang aku dan aku letakkan di celah bontot kak Esah. Aku lalukan batang aku di celah bontotnya berkali-kali. Memang sedap. Bontot kak Esah yang lebar dan besar tu seolah mengepit batang aku. Lebih-lebih lagi, kain satin yang dipakainya sungguh lembut dan licin. Sedap je aku rasa daging bontot dia yang lembut tu bergesel dengan batang aku yang keras gila tu.

Aku capai tangan kak Esah dan aku letakkan di batang aku yang menempel di bontotnya. Tanpa diminta, Kak Esah terus melancapkan batang aku.

“Ooo… kak Esahhh… Sedapnya tangan akak lancapkan…” aku memuji kesedapan tangannya.

“Akak dah lama kawin Man…. Dah tahu mana sedap mana tak untuk lelaki ni… “ kata kak Esah selamba.

Dari jawapannya, aku sudah tahu bahawa dia memang berpengalaman besar di dalam aktiviti seks sepanjang dia menjadi isteri orang. Yelah.. dah empat kepala keluar dari perut dia tu.

“Man nak apa sebenarnya ni… kata tadi nak tengok pemandangan je… Man ada niat lain kat akak ye?” Tanya kak Esah, tangannya masih melancapkan batang aku di bontotnya.

“Saya nak akak…. “ jawab aku ringkas.

“Man… kau dah gile? Akak yang gemuk macam ni pun kau selera ke?” kata kak Esah seiring dengan tangannya yang terhenti melancapkan batang ku.

“Sebab akak gemuklah saya selera kak…. “ kata ku lagi.

“Man… akak takut kita ter’berat’ lah Man… Akak suka sangat bila akak tahu Man suka kat akak.. tapi Man kena tahu.. akak ni isteri orang…. “ kata Kak Esah.

“Saya tak minta yang berat kak… dapat yang ringan-ringan macam ni pun cukup lah kak… Asalkan akak happy sudahlah… “ kata ku sambil meramas-ramas buah dadanya.

“Man… akak lancapkan saja ye…” kata Kak Esah.

“Ok…. Teruskan kak…. “ kata ku.

Kak Esah pun terus melancapkan batang ku di bontotnya. Setelah penat, kami berdiri berhadapan pula. Sambil dia melancapkan batang ku yang keras menghala ke perutnya, aku meraba seluruh tubuhnya. Sesekali aku berkucupan dengannya dan nampaknya Kak Esah semakin memberi respon yang positif.

Sampailah masanya aku terasa nak terpancut. Aku terus peluk tubuh gempal kak Esah. Batang aku yang dilancapkannya rapat di perutnya yang lembut. Tangannya semakin laju melancapkan batang ku. Dan akhirnya batang aku memancutkan air mani terus ke perut kak Esah. Berdenyut batang aku dalam genggaman tangan Kak Esah. Agak lama juga air mani aku nak habis memancut.

Setelah aku reda, aku lepaskan pelukan. Dari kesamaran cahaya lampu taman, aku lihat kak Esah menyapu-nyapu perutnya yang buncit itu. Kesan tompokan air mani aku yang kelihatan amat besar dan banyak membasahi baju kurungnya yang licin itu.

“Man… habis basah baju akak… Man nih… “ kata Kak Esah sambil mencubit lengan ku.

“Alah kak.. baru pukul 10.30. Lama lagi nak balik. Sempat kering tu.. “ kata ku menyedapkan hatinya.

“Ye lah tu… “ jawabnya ringkas.

Kemudian mata ku terpandang kerusi panjang tidak jauh dari tempat kami berdiri. Aku kemudian mengajak kak Esah duduk bersama di kerusi itu.

Selepas kami duduk berdua-duaan di tempat yang gelap dan suram itu, kami pun berbual tentang hal peribadi masing-masing. Sambil-sambil tu aku pegang peha kak Esah yang gebu tu. Kelicinan kain yang dipakainya menambah keberahian aku tatkala tangan ku mengusap-usap pehanya. Kemudian aku kembali mengeluarkan batang ku.

Kak Esah melihat batang aku yang separa keras itu terjulur keluar dari seluar ku. Aku minta kak Esah melancapkan aku sekali lagi. Kak Esah menurut sahaja dan sekali lagi batang aku dilancapkan oleh kak Esah. Sambil dia melancapkan batang aku, sambil itulah aku raba seluruh pelusuk tubuh kak Esah yang gempal tu. Kak Eah membiarkan aku meraba tubuhnya, malah tangannya melancapkan batang aku lebih mengasyikkan.

“Kak… saya minta tolong sikit kak… “ kata ku.

“Apa dia…. “ Tanya kak Esah.

“Hisap kak…” jawab ku sambil menarik bahunya agar tubuhnya tunduk ke kelengkang ku.

Dalam kesamaran cahaya, aku lihat kak Esah tersenyum sambil menjelingkan matanya tajam ke arah ku. Aku lemparkan senyuman kepadanya. Pipinya aku cubit manja.

“Gatal… “ kata kak Esah sambil mulutnya terus menghisap batang ku.

Sambil kak Esah menghisap batang aku yang keras di dalam mulutnya, aku meraba seluruh tubuh kak Esah yang rebah di peha ku. Sungguh enak aku rasakan disaat batang aku yang keras tu dihisap mulut wanita gempal yang comel itu.

“Kakk… saya rasa nak pancut kak…” aku merengek kesedapan.

Kak Esah pun terus menghentikan hisapannya. Dia keluarkan batang aku dari mulutnya dan terus dia melancapkan dengan laju. Batang aku yang tegak di hadapan mukanya dilancapkan dengan khusyuk. Matanya yang berkaca mata itu seolah tidak mahu melepaskan peluang melihat batang aku memancutkan air maninya.

Akhirnya aku terpancut-pancut di mukanya. Kak Esah membiarkan mukanya di nodai air mani aku yang memancut-mancut keluar. Tangannya semakin laju melancapkan batang ku seperti hendak aku mengeluarkan semua isi kantung mani ku.

Setelah habis air mani, kak Esah kembali menghisap batang aku dan aku rasa benar-benar high time tu. Hampir menggelitik aku dibuatnya, lebih-lebih lagi kepala takuk ku dihisapnya kuat. Rasa macam nak menjerit pun ada time tu. Memang sedap gila.

Lepas tu kami pun berdating berdua-duaan di situ. Tubuh Kak Esah yang gempal tu rapat dan rebah dalam dakapan ku. Kami saling bersentuhan dan meraba, mengisi kekosongan masa. Selepas itu kak Esah mendapat call dari suaminya yang sedang menunggu di luar hotel, kami pun bersama-sama meninggalkan tempat itu.

Sepanjang jalan kami ke lobi, kak Esah asyik bertanyakan kepada aku samada ada atau tidak sisa air mani aku di mukanya. Aku membantu membersihkan mana-mana sisa yang masih melekat di wajahnya hingga benar-benar bersih. Kesan air mani yang aku pancutkan di perutnya kelihatan jelas membasahi baju kurungnya. Kak Esah bijak menutupnya dengan beg tangan yang dibawanya.

Sebelum pintu lif terbuka. Aku sempat merangkul tubuh gempal kak Esah. Terasa sayang nak lepaskan tubuh gebu yang berlemak itu pergi.Peristiwa itu berlanjutan dari hari ke hari. Tugas kak Esah di pejabat bukan lagi sekadar sebagai seorang kerani, malah dia kini mendapat jawatan penting dari ku.

Bila-bila masa yang aku inginkan, aku akan panggil kak Esah masuk ke pejabat ku atas alasan urusan kewangan kerana aku penolong pengurus akaun di situ. Jadi apabila kak Esah masuk je, aku dah standby dengan seluar yang dah terbuka zipnya. Kak Esah seperti biasa, akan duduk dikerusi aku sementara aku duduk di atas meja. Dia akan hisap seluruh batang aku sampai aku terpancut-pancut di mukanya yang bertudung dan berkaca mata itu.

Kadang kala, kalau aku inginkannya melancapkan batang aku, aku akan melakukannya dalam berbagai cara. Samada berdiri berpelukan berhadapan sambil tangannya melancapkan batang ku hingga memancut di tundunnya, atau aku akan duduk bersebelahan dengannya di sofa dan dia akan melancapkan batang aku sampai terpancut di pehanya.

Paling best adalah ketika memeluknya dari belakang dan menggeselkan batang ku di celah bontotnya sampai aku terpancut-pancut di celah bontotnya. Biasanya ini aku lakukan kalau dia pakai baju kurung yang licin. Memang sedap, lebih-lebih lagi bila nampak kain dia bertompok dengan kesan air mani aku kat celah bontotnya.

Sepanjang kak Esah menjadi tukang lancap dan hisap batang aku, tak pernah sekali pun kita orang kantoi. Cuma selepas aku dapat offer kerja kat tempat lain, aku akhirnya dapat menjalankan projek yang lebih hebat dengan kak Esah.

Sepanjang 1 bulan terakhir aku bekerja di sana, kak Esah dengan rela hatinya menyerahkan seluruh tubuhnya untuk aku nikmati. Pertama kali aku meratah tubuh gebu kak Esah yang berlemak tu, tak sampai 5 minit, terpancut-pancut air mani aku dalam cipap dia. Sedap gila. Dahlah gebu, lembut, air banyak pulak tu. Aku buat ketika kerja overtime bersama dengannya. Sofa di pejabat aku menjadi saksi.
Selepas tu, aku dah dapat tune yang betul untuk bersetubuh dengan wanita yang gebu tu. Berbagai posisi yang kami lakukan. Malah di berbagai tempat kami lakukan. Paling bahaya adalah sewaktu aku menghantarnya pulang pada suatu malam selepas kami kerja overtime. Dah lah kat ofis dapat tibai dia doggie style. Bogel lak tu.

Lepas tu dalam kereta dia bantai blow job batang aku. Kalau tempatnya selamat tu tak apa lah, tapi ini depan rumah dia. Aku tengok kereta laki dia tak ada, cuma kelibat anak-anak dia dapat aku lihat dari luar. Disaat aku menggelepas melepaskan air mani dalam mulutnya yang menghisap batang aku tu, aku nampak kelibat kereta laki dia masuk ke garaj. Kelam kabut dia cabut batang aku yang tengah memancut tu dari mulut dia. Akibatnya, berselaput mulut dan dagu dia dengan air mani aku yang meleleh. Lepas dah bersihkan dia pun akhirnya masuk ke rumah.

Klimaks hubungan kami ketika hari terakhir aku bekerja di sana. Setiap beberapa jam, aku akan panggil dia masuk ke pejabat. Bila dah jumpa tu, aku belasah cukup-cukup. Hampir kering jugak air mani aku hari tu. Belum sempat air mani aku yang bertakung dalam cipap dia tu nak kering dah kena pancut lagi.
Malam tu aku bawa kak Esah ke hotel. Dia bagi alasan kat laki dia ada farewell dinner untuk aku, tapi sebenarnya dia yang menjadi dinner untuk aku malam tu. Dari pada lepas habis waktu pejabat, hingga tepat jam 12 malam, kami berdua berasmara penuh perasaan di bilik hotel. Tubuhnya yang gempal dan perutnya yang gendut itu puas aku tatap dan kecapi tanpa seurat benang.

Bontot kak Esah yang bulat dan lebar tu menjadi mangsa kerakusan nafsu aku malam tu. Menjerit dia disaat aku merogol lubang bontot dia. Rupanya itulah kali pertama lubang bontotnya dimasuki batang lelaki dan pertama kali juga lah dipenuhi benih lelaki.Kak Esah bagaikan hamba aku pada malam itu. Setiap keinginan ku dipenuhi. Coli dan seluar dalamnya aku campak keluar hotel dari tingkap.

Mulanya merajuk juga dia, tapi lepas dah kena tutuh, cool balik. Akhirnya kak Esah aku hantar pulang malam itu dengan hanya lengkap bertudung dan berbaju kurung sutera yang nipis, namun tidak langsung memakai pakaian dalam. Jika baju kurungnya diselak ke atas, pasti kesan tompokan air mani yang melelah keluar dari cipap dan bontotnya dapat dilihat membasahi kainnya.

Dia juga pulang dengan kesan gigitan cinta aku yang memang jelas dilihat di lengan, perut, buah dada, peha dan bontotnya bersama dengan muatan air mani yang cukup untuk membuncitkan perutnya yang sudah memang buncit itu. Kami tidak lagi berhubungan lagi selepas itu hinggalah kini.



Kakak Iparku Terkangkang

Peristiwa ini terjadi semasa kakak iparku iaitu kakak sulung isteriku datang melawat anaknya di universiti dekat dengan tempatku. Kerana tiada tempat untuk bermalam, iparku mengambil keputusan untuk menumpang di rumahku dan ini disenangi oleh aku dan isteriku.

Perkenalkan namaku, Zam dan isteriku Nana. Perkahwinan kami sudah 2 tahun namun kami merancang untuk mendapatkan anak buat masa ini. Isteriku masih muda, 23 tahun baru lepas ijazah dan sekarang bertugas sebagai akauntan di sebuah syarikat swasta di kota.

Aku bekerja sebagai jurulatih di sebuah pusah gym terkenal di tempatku. Maka masa ku tidak terikat dengan masa kerjaku. Aku sudah berusia 27 tahun.

Kakak iparku telah memberitahu isteriku untuk datang melawat anaknya dan ingin menumpang tinggal di rumahku dalam seminggu katanya dan ini menyenangkan isteriku kerana dia sememangnya rapat dengan kakaknya itu. Aku menjemput iparku di stesyen bas dan membawa ke rumah. Dirumah isteriku telah menunggu dan memasak masakan yang lazat untuk kami.

Pada malam itu tiada apa yang terjadi, selesai makan kami bersembang bersama sambil menonton TV. Bertanyakan khabar masing-masing. Aku hanya mengenakan kain pelekat dan berbaju singlet manakala isteriku mengenakan baju kelawarnya. Kakak iparku pula mengenakan kain batiknya dan baju tshirtnya.

Memang rancak kami bersembang hingga ke cerita ke bilik tidur pun dibualkan, ye la kami masih belum menimang cahaya mata kan. Sedang asyik bersembang, aku terpandang betis kaki kakak iparku yang putih melepak dan ditumbuhi bulu-bulu halus. Aku cuba mengalihkan pandangan dan sekali lagi pula mata ku terperasan di celah lengan baju kakak iparku, terlihat rimbunan bulu ketiak yang hitam dan lebat. Aku menjadi tertarik dengan pemandangan itu dan satu perasaan ghairah tiba-tiba menyelubungi ku.

Kini fikiran ku bukan mendengar apa yang mereka bualkan, tetapi bayangan imaginasiku terhadap kakak iparku, bagaimanakah jika dia berbogel, tentu sekali sungguh seksi, dengan teteknya yang besar, bontotnya yang lebat dan ditambah lagi dengan kulitnya yang amat mulus dan putih melepak, dihiasi pula dengan bulu ketiak dan jembut yang lebat. Bagaimanakah agaknya kakak iparku mengerang semasa bersama suaminya. Itu yang bermain di mindaku. Walaupun sudah mencecah usia 40 tahun, namun keayuan wajahnya masih jelas terpancar. Batang ku menjadi keras dalam kainku. Tetapi aku dapat mengawal keadaan.

Malam semakin lewat, dan kami masuk ke bilik masing-masing untuk tidur. Kerana batang ku telah mengeras sedari tadi lagi, maka, malam itu aku telah bersetubuh dengan isteriku dengan membayangkan kakak iparku sebenarnya yang aku setubuhi.

Aku sememangnya amat tertarik dengan wanita yang mempunyai bulu ini, tetapi isteriku tidak suka, katanya kotor. Isteriku juga tidak mahu menghisap batangku, pernah beberapa kali tetapi dia termuntah dan dia tidak melakukannya lagi. Aku tidak ingin memaksanya kerana sayangkannya.

Jika aku ingin menjilat cipap isteriku, dia menolak dan mengepitkan kakinya, katanya tempat itu kotor, aku hanya memendamkan perasaanku sahaja. Sebenarnya keluarga isteriku tergolong dari keluarga orang-orang yang alim dan kuat pegangan agama. Tidak hairanlah isteriku dan kakaknya sering berjubah kemana-mana.

Keesokan, kami kerja seperti biasa. Kakak iparku tinggal di rumah sementara menunggu kami pulang. Setelah pulang, isteriku memberitahu bahawa dia terpaksa pergi ke Johor untuk menghadiri mesyuarat projek syarikatnya. Walaupun cuba ditolak, namun dia terpaksa akur dengan keputusan bosnya itu kerana dia adalah akauntan dalam syarikat itu dan segala urusan kewangan dialah yang menguruskannya. Isteriku terpaksa pergi dalam 3 hari. Malam itu dia bersiap untuk berangkat esok.

Sempat juga dia meminta maaf dengan kakaknya kerana tidak dapat melayannya kerana kerja luar, kakaknya faham dan memberitahu agar jangan risau dan jaga diri. Aku sendiri sudah biasa dengan keadaan itu kerana isteriku sememangnya orang kuat syarikat itu dan kerap juga dengan tugas luarnya. Itu aku tak kisah.

Setelah menghantar isteriku, aku pulang ke rumah. Aku tidak kerja hari itu. Kakak iparku sedang memasak di dapur. Aku sempat mencuri pandang. Perasaan ghairahku kembali malanda apabila melihat kelibat kakak iparku memasak. Dengan bontotnya yang lebar, amat menghairahkan sekali. Semasa makan sempat juga aku menelek-nelek ketiaknya dan tidak sia-sia, apa yang aku inginkan jejas sekali terlihat dimataku.

Aku memasang angan untuk menyetubuhi iparku, tetapi jika aku tiba-tiba datang dan terus memeluknya, tentu aku akan dicas merogol pula. Aku medapat idea.

Petang itu, aku berjumpa dengan rakanku, Man dan Ali. Setelah menceritakan idea gilaku, mereka bersetuju.

Seperti yang dijanjikan, malam itu Man dan Ali datang dan masuk melalui pintu dapur. Mereka memakai topeng dan berpakaian hitam, sambil membawa guni dan parang. Aku sengaja ke dapur untuk bertemu mereka dan seperti yang dirancang, aku diikat tangan dan mulutku ditutup dengan pelekat. Mereka kemudian mengheret aku ke ruang tamu.

Kakak iparku semasa itu di dalam biliknya, dan apabila dia keluar untuk menonton TV, dia terkejut apabila aku telah terikat dan seorang lelaki serba hitam sedang memegang parang. Iparku cuba menjerit tetapi seorang lagi telah bersedia di balik pintu dan terus mendakapnya dan meletakkan parang di lehernya. Iparku menjadi kaku terdiam,

“Jangan menjerit! Kalau tidak aku kelar leher kau nanti, faham!!!“ kata Ali yang memegang kakak iparku dan dia hanya mengangguk dalam ketakutan.

Ali segera mengikat tangan iparku dan mulutnya juga dilekatkan pelekat agar tidak menjerit. Kami diletakkan di satu tempat di hadapan sofa.

Mereka terus masuk kebilik dan menggeledah ke seluruh rumah seperti mencari barangan berharga. Kakak iparku hanya menangis dan aku cuba menenangkannya agar jangan takut.

Pencuri itu keluar semula dengan keadaan marah-marah kononnya dia tidak mendapat barangan kemas ataupun duit. Perompak itu memukulku kononnya untuk aku memberitahu di mana wang disimpan.

Aku bangun dan menunjukkan sampul berisi wang RM5000. pencuri itu tersenyum menandakan berpuas hati. Kakak iparku hanya menangis teresak-esak.

Pelekat di mulutku ditanggalkan, dan aku kononnya merayu agar mereka beredar setelah apa dia diingini telah didapat. Mereka hanya ketawa, kemudian Man mendekati iparku dan menarik rambutnya, “Wah! Bos tengok ni bos, putih melepak bos! Kita rogol saja bini dia ni bos.”

Mendengarkan itu, iparku semakin kuat esakannya.

Ali pula berkata, “cehh perempuan tua tu, dah lihat. Siapa tu, bini kau kah?”

Aku menjawab, “Tolong la jangan apa-apakan dia, dia kakak ipar saya.”

Ali berkata lagi sambil mendekati kakak iparku dan membelai-belai rambutnya, “ooo kakak ipar, patut la dah tua.”

Kemudian Ali membisikkan sesuatu tetapi didengari oleh aku kan iparku.

“Man, kita tak boleh rogol perempuan ni, nanti kalau dia report polis, susah kita, tapi apa kata kita suruh adik ipar dia main dengan kakak ipar dia. Haa, kita rakamla dalam CD, kalau dia nak report, kita edarkan CD tu, jadi mesti dia tak report kan..” mereka ketawa bersama.

Man seakan tahu tugasnya, dia mengeluarkan video cam dari guni yang dibawa manakala Ali mendekati iparku dan melepaskan pelekat mulutnya.

“Ha, perempuan tua, aku bagi 2 pilihan, kau nak kami berdua rogol kau atau kau nak main dengan adik ipar kau dengan rela?”

Kakak iparku hanya menangis dan mengenangkan nasibnya. Ali dengan berang menampar iparku dengan kuat.

Pangggg!!!

“Kau nak aku rogol kau ye?” Ali terus mengoyakkan baju iparku.

Kakak iparku seakan ketakutan dan memilih untuk melakukan dengan aku. Mungkin jika dengan aku sekalipun, aku akan buat dengan perlahan-lahan dan jika dirogol oleh mereka tentu dia akan kesakitan.

Mereka berdua ketawa besar sambil melepaskan aku dan iparku.

“Hari ini ada kakak ipar tua kena main dengan adik ipar dia ... hahahaha. Ha! Apa lagi?” jerkah Man.

Aku cuba membangunkan iparku dan duduk di sofa. Melihatkan keadaannya, aku berasa kasihan sebenarnya tetapi alang-alang sudah separuh jalan, dan ini sememangnya rancangan aku, biar diteruskan sahaja.

Ali menjadi direktor manakala Man sebagai jurugambar. Aku dan iparku disuruh mengikuti apa yang dikatakan oleh Ali. Mula-mula sekali, aku disuruh membelai rambut iparku, lehernya dan telinganya. Dia hanya tunduk malu, kemudian Ali membisikkan di telinga iparku dengan kata-kata untuk merangsangkan aku. Katanya “Zam sayang kan akak, kalau sayang Zam peluk lah akak, cium lah akak akak rela.”

Mendengarkan itu, batang ku menjadi keras serta merta, sambil Ali kononnya membisikkan pula skrip kepada aku.

“Zam sayangkan akak sangat-sangat, Zam akan peluk akak, cium akak, tapi akak pegangla batang Zam, boleh?” sambil aku memegang tangan iparku dan membawa ke arah batangku, digengam perlahan-lahan.

Aku terus menciumi leher iparku, turun hingga kebibirnya, dapat aku rasakan kehangatannya. Iparku agak kaku, aku menyuruhnya agar menghisap lidahku dan aku menghisap pula lidahnya. Kerana takut, iparku hanya mengikutinya sahaja.

Aku menjadi semakin ghairah dengan perlakuan dan tindak balasnya. Mungkin iparku sendiri lupa yang diciumi adalah aku dan mungkin kerana takut.

“Haa… apa lagi, buka la bajunya,” kata Ali lagi sambil Man terus merakamkan perbuatan ku.

Aku sememangnya tidak sabar dengan arahan Ali tadi. Aku bangun dan membisikkan ketelinga iparku, “maafkan Zam kak,” dan iparku juga berbisik kepada ku “tak apa, bukan salah Zam. Buat saja apa yang dia suruh ya, yang penting kita selamat.”

Aku semakin bersemangat dengan kata itu. Aku melutut dan membukakan baju yang di pakai iparku. Terlihat dihadapanku, teteknya yang besar dibungkusi dengan coli yang seperti tidak sabar-sabar untuk keluar dari tempatnya.

Aku membuka pin colinya juga dan kini pemandangan erotik, dengan tetek yang putih melepak, walaupun sudah agak kendur, tetapi mampu untuk menegang lagi. Putingnya terus dihisap olehku, dapat kurasakan putinggya semakin membesar.

Aku perhatikan, iparku hanya memejamkan matanya sahaja. Kini aku tidak menunggu arahan dari Ali lagi. Aku ramas semahunya.

Ali memberikan arahan lagi, “jilat ketiaknya.”

Aku dengan tidak sabar terus menjilati ketiak iparku yang berbulu lebat itu, dihirup bauan yang sunggut romantis hingga tidak dapat di gambarkan. Inilah ketiak yang mengodaku. Iparku hanya memejamkna matanya sahaja.

“Bagus bagus, buang kainnya pula,” arahan Ali seterusnya.

Aku menurutinya sahaja. Simpulan kainnya dilonggarkan dan kainnya ditanggalkan ke lantai. Jelas terpapar dihadapan mataku. Segitiga tembam belahan cipap iparku. Terlihat cairan mulai membasahi keluar di dalamnya, aku hanya mengusap-usapkannya hingga iparku mengejangkan badannya. Lalu aku membuka seluar dalamnya.

Mataku tidak terlepas dengan keadaan cipapnya yang sememangnya tembam dan dihiasi bulu-bulu jembut yang lebat. Aku hanya menunggu arahan dari Ali untuk menjilati cipap iparku, jika aku terus menjilatinya nanti, tentu iparku terperasan pula dengan tindakan aku.

“Yeaa, sekarang ni kau hidu bau dia, dan lepas tu kau jilat cipap dia sampai dia keluar air, faham?” arah Ali.

Aku hanya mengangguk tanda faham. Sementara kakak iparku menggelengkan kepalanya seakan tidak percaya dengan apa yang terjadi. Aku menbuka kankangannya, dan menghidu aroma stim itu. Memang ada kesan air di celahan cipapnya. Aku tanpa membuang masa terus ingin melekapkan bibirku di celahan alur cipap iparku tetapi Ali terlebih dahulu menyampuk, “ oppp, nanti dulu, aku nak kau minta izin dulu dari tuan cipap tu, aku nak dengar.”

Aku menghentikan tindakanku dan memandang Ali yang ketawa sinis dan terus memandang ke wajah kakak iparku yang layu itu.

“Akak, maafkan Zam kak, izinkan Zam jilat cipap akak ye.”

Iparku hanya diam sahaja seakan tidak merelakannya dan secara spontan berkata, “kan kotor Zam tempat tu.”

Kemudian Ali membisikkan ke telinganya dan dia seakan menganguk setuju, dan berkata, “Zam jilatlah cipap akak Zam, jilat sampai akak keluar air Zam, akak tak pernah kena jilat Zam, Zam lah orang pertama yang jilat cipap akak, Zamm…”

Aku menjadi bertambah-tambah stim dengan kenyataan itu, sungguh seronok aku rasakan dan aku terus melekapkan lidahku di alur cipap iparku.

“Ahhhhhh, Zammm “ itulah suara erangan iparku sebaik sahaja lidahku mencapai di cipapnya dan seperti terkena kejutan elektrik, bontot iparku terangkat-angkat mengikuti gerakan jilatanku.

Aku memainkan jilatanku di biji kelentitnya hinggakan dia begitu tidak tertahan dengan tindakan aku. Ini lah saat yang sememangnya aku tungukan untuk menjilati cipap iparku setelah aku geram melihatnya.

Ali mencubit puting tetek iparku sambil bertanyakan adakan dia berasa sedap dijilat? Dan iparku dengan terketar-ketar menahan rasa nikmat dan sakit menjawab, “ahhhhh, sedap sangat Zam, jilattt cipappp, ahhhh Zammmmm”

Iparku menekan-nekan kepakalu sambil menjambak rambutku. Mungkin dia sendiri sudah tewas sepenuhnya dan perasaan malunya sudah tenggelam dengan perasaan berahinya.

Ali membisikkan kepadaku lagi, dan aku menyatakan kepada iparku, “akak puas? Akak keluarkan air akak ye, biar Zam jilat sampai akak betul puas.”

Seketika kemudian Ali membisikkan ke telinga iparku pula, “akak puas Zam, sedap sangat-sangatttt ahhhh Zamm, jilat lagi. Sampai akak keluar air Zam ahhhh ahhhh.”

Dan sememangnya iparku kini sedang menikmati jilatan ku di cipapnya, kerana ini adalah pengalaman baru baginya dan kira-kira 15 minit, iparku mengerang.

“AAAAAAAhhhhhhh Zammmmm…” badannya kejang.

Aku tahu dia hampir ke kemuncaknya dan akan klimaks. Ali sekali lagi membisikkan ketelinganya, dan “Ahhh Zammmm.. akak nak pancut ni Zammm, jilat cipap kak Zammmm Ahhhhh Zammmmm” dan…

Ccreeeeetttttttt creettttttttt iparku melepaskan nafsu keghairahannya. Cairan pekatnya keluar seperti air kencing, mengenai mukaku, dapat ku rasakan kemutan-kemutan lubang cipapnya. Aku terus menjilatinya dan menelan air kenikamatannya. Terasa agak masin.

Aku melepaskan jilatanku. Memberikan iparku rehat untuk mengambil tenaganya semula. Setelah keadaan stabil, Ali membisikkan lagi ke telinga iparku dan dia menganggukkan sahaja. Kemudian, terdengar iparku berkata sambil bangun, “Zamm, akak nak hisap batang Zamm ye!”

Kali ini aku pula yang duduk di sofa sementara iparku melutut dihadapan kangkangku. Kainku dileraikan, dan terlihatlah batangku yang terpacak keras. Mata Iparku menjadi tertumpu pada batangku, aku membelai rambutnya dan menyuruh iparku menghisap batangku setelah disuruh oleh Ali.

“Akak sayangkan Zammm, akak hisap batang Zamm ye, “ iparku hanya mengangguk dan dengan didorang tangan ku, aku dekatkan bibitnya di kepala batangku.

Iparku dengan perlahan membuka mulutnya dan menjilati batangku. Aku hanya membiarkan sahaja dengan tindakannya. Setelah bersedia, dia terus memasukkan batangku di mulutnya. Agak sukar juga kerana batangku sememangnya besar dan panjang. Sambil aku bertanyakan kepadanya, “sedap tak batang Zam kak? Mana besar dengan batang laki akak??”

Iparku yang hanya memejamkan matanya menjawab, “sedap sangat Zam, akak tak pernah hisap batang sebelum ni, ni la batang pertama akak hisap, batang Zam lagi besar dan panjang Zamm, Ahhhh.”

Kemuadian dia meneruskan hisapannya sambil aku memuji-mujinya, “pandai la akak hisap tak percaya Zam akak tak pernah hisap batang, sampai macam nak perpancut Zam rasa kak, ahhhhhh sedapnya akakkkk…”

Iparku terus tekun menghisap batangku yang semakin keras sepenuhnya di dalam mulutnya. Aku sendiri hampir terpancut, mujurlah aku telah memakan ubat tahan lama tadi.

Tiba-tiba Ali memberikan arahan seterusnya sambil pisau berada di leher aku, “sudah, sekarang ni aku nak tengok akak ipar kena tenggek dengan adik ipar dia pulak faham? Aku nak kau buat dalam bilik faham.”

Aku hanya mengangguk manakala iparku juga menganguk tetapi batangku masih dalam mulutnya. Dia melepaskan batangku, Aku membangunkan iparku dan memimpinnya masuk ke dalam bilikku, kami berjalan dalam keadaan berbogel bersama-sama. Terlihat perasaan penyesalan di wajahnya. Iparku terus duduk di atas tilam dan aku disebelahnya.

Ali sekali lagi memberikan arahannya, sementara Man siap sedia dengan video camnya.

“Sekarang ni aku nak tengok kau tenggek kak ipar kau, macam kau main dengan bini kau, faham? Kalau aku tak puas hati, aku tak bunuh kau berdua, tapi aku kerat batang kau dan kau aku potong tetek kau faham?”

Iparku ketakutan dan aku hanya menenangkannya dengan memeluknya. Sebelum itu, Ali membisikkan ke telingaku dan telinga iparku. Kami berdua faham dengan arahan yang diberikan. Aku membaringkan iparku sambil memerhatikannya. Sungguh cantik iparku ini dalam keadaan begini.

Aku membuka kangkangnya untuk mengambil kedudukan aku diatasnya sambil ku berkata “maafkan Zam kak.”

Iparku hanya diam dan kemudian berkata “tak apa Zam, buat sahaja yang dia suruh, yang penting nyawa kita selamat.”

Aku memulakan acara dengan apa yang konon telah diarahkan olehku. Setelah mengambil kedudukan, aku terlebih dahulu memegang tangan iparku dan meletakkan di atas kepalanya, maka terpaparlah dengan jelas sekali lagi kerimbunan bulu ketiaknya yang amat mempersona pemandangan. Iparku hanya memejamkan matanya sahaja dan terlihat air mata sedih mengalir keluar.

Aku terus menciumi bubirnya, menghisap-hisap bibirnya dan mencari lidahnya. Seakan faham, iparku juga menyedut-nyedut lidahku hingga air liur kami bercampur, namun dia tetap memejamkan matanya sahaja.

Ciuman ku turun ke lehernya, menjilati setiap inci lehernya dan beralih ke tengkuknya. Telinganya ku cumbui lembut, dengan dengusan nafasku yang kuat, iparku menjadi geli. Jilatanku aku teruskan turun hingga ke pangkal dadanya yang mekar bembusung dengan kulitnya yang amat putih melepak.

Aku memerhatikan puting susunya yang kini telah membesar dari saiz asalnya. Aku tahu kakak iparku sebenarnya telahpun tenggelam dengan tindakan yang aku lakukan. Puting susunya yang bewarna kemerahan amat cantik. Dengan dihiasi warna kehitaman disekitarnya menandakannya teteknya telah disusui oleh bayi. Apa yang menarik, disekitar putingnya juga ditumbuhi bulu-bulu halus tetapi jelas terlihat dengan pandangan kasar.

Aku dengan segera terus melabuhkan lidahku untuk menjilati puting susunya. Dengan jilatan keatas silih berganti kanan dan kiri, membuatkannya bertambah kegelian diselang selikan dengan nyonyotan ku pada putingnya. Sungguh bernafsu aku pada ketika itu. Semuanya aku lakukan dengan penuh kasih sayang.

Jilatanku teruskan ke pangkal dadanya. Aku melihat di ketiak iparku yang cantik itu. Aku ciumi bulu ketiaknya. Inilah puncanya aku sungguh bernafsu dengan iparku hingga mendorongku untuk merancang segalanya. Aku jilati ketiaknya, memang aku sedang dilanda nafsu yang sungguh menghairahkan.

Aku melepaskan tangannya dan mengusap pula teteknya. Aku pilin-pilin putingnya. Iparku menutup mukanya dengan tangannya sendiri. Erangan kecil kedengaran dari mulutnya. Mungkin dia betul-betul menikmati permainan ini tetapi malu jika aku mengetahui.

Ciuman ku kini di perutnya. Nampak lipatan-lipatan lemak perutnya kerana iparku adalah seorang yang berbadan agak berisi juga. Aku teruskan lagi penjelajahan lidahku, kini wajahku betul-betul dihadapan cipapnya. Sekali lagi aku menikmati bauan yang sungguh mengasikkan. Cipapnya sudah basah kerana klimak tadi. Aku tidak menjilati cipapnya sebaliknya terus mengusap pehanya sambil bibirku tetap mencumbui setiap inci tubuhnya.

Aku mengusap-usap betis kakinya yang ditumbuhi bulu-bulu roma yang lebat. Jelas kelihatan juga kerana kulitnya yang putih. Tiada cacat celanya kulihat. Sungguh mempersonakan. Ciuman ku turun hingga ke kakinya dan naik semula ke betis dan pehanya.

Sekarang giliran cipapnya sekali lagi untuk menerima jilatan dariku. Aku tekapkan mukaku di cipapnya. Aku sedut-sedut cipapnya. Sambil tangan ku kini meramas bulu jembutnya yang lebat, jariku juga menggentel kelentitnya. Jelas tertonjol biji kelentitnya dimana tempat pusat nafsu ghairahnya membuak buak.

Kini erangan nya tidak dapat di tahan lagi dengan menyebut namaku. Kulihat iparku menggeleng-gelengkan kepanya, suara erangannya juga semakin kuat. Dia benar-benar dalam keadaan kegelian dan keghairahan. Tangannya tidak menutupi mukanya lagi. Cadar tilam menjadi tempatnya melepaskan perasaanya dengan menarik-nariknya. Bontotnya dinaik-naikkan mengikuti rentak jilatanku. Aku sudah tidak menghiraukan lagi keadaan sekeliling.

Akhirnya, tangannya mencapai kepalaku dan menjambak rambutku kuat. Serentak dengan itu, kangkangnya juga dibuka luas lagi. Dia menekan-nekan kepalaku di cipapnya dengan harapan aku tidak melepaskan jilatanku pada biji kelentitnya dan alur cipapnya. Erangannya kini sudah memecah kesunyian bilik itu, “ahhh, Zammm, ahhh ooooo ahhh yyaaaa Zammm.”

Perasaan malunya sudah hilang. Aku mengetahui iparku akan klimak, tetapi aku tidak mahu dia klimak dahulu kerana aku ingin dia terus tertunggu-tunggu dengan tindakanku seterusnya.

Aku menghentikan jilatanku, tetapi jariku tetap menggentel kelentitnya. Aku mendongak dan melihatnya. Dahinya berkerut bagai menahan sesuatu beban yang besar. Nafasnya sudah tidak teratur lagi.

Aku terus mendapatkan bibirnya dan mencumbuinya lagi. Ternyata iparku dalam keadaan yang amat ghairah ketika ini. Dia terus mencari lidahku dan mengulumnya. Disedutnya dalam-dalam. Mungkin dia ingin menyuruhku meneruskan perbuatan ku tetapi malu untuk mengatakannya. Sambil itu, aku berkata kepadanya setelah Ali menyedarkan aku dan memberikan arahan pada ku “akak, biar Zam puaskan akak ye,” dan dengan seakan faham dengan arahan Ali tadi lalu iparku berkata “ ye Zammm, akak tak tahan dah, puaskanlah akak Zamm, puaskan akakkk, akak rela Zam, tubuh akak hanya untuk Zammm,, ooooo Zammm” sambil terketar-ketar.

Aku kembali mengambil posisi dengan gaya formal. Aku pegang batang ku yang cukup tegang dan cuba menunjukkan padanya. Matanya hanya tertumpu pada batangku. Aku menggesak-gesekkan kepala kote ku di biji kelentitnya dan memainkannya di alur lubang cipapnya.

Kini aku sudah bersedia, kepala koteku betul-betul berada di hadapan pintu cipapnya. Aku menekannya perlahan-lahan hingga melepasi kepala koteku. Seketika aku biarkan. Iparku hanya memandang aku dengan mulutnya yang sedikit terbuka. Aku keluarkan semula. Dan kini aku cuba masukkannya lagi, lepas kepala koteku, dengan perlahan-lahan dan lembut, aku tekankan lagi hingga batangku masuk separuh. Ternyata cipap iparku masih ketat lagi walaupun sudah berusia 40 tahun.

Bermulalah perjalanan sorong tarik batang ku di dalam lorong cipapnya dalam keadaan batang ku hanya memasuki separuh sahaja. Seketika itu, aku dapati iparku leka dan menikmati dengan permainan ku, aku mengambil kesempatan ini dengan menekan sekali batang ku masuk dengan cepat hingga kepanjangan 8 inciku masuk sepenuhnya kedalam cipapnya. Kakak iparku tersentak dan menjerit kecil. Seperti tertahan nafasnya menerima tusukanku.

Aku terus mencumbuinya dengan menghisap lidahnya dan iparku memberikan respon positif. Dia juga turut memainkan peranannya dengan membalas ciumanku. Aku teruskan keluar masuk batangku mengikut tempo. Aku masuk dengan lembut dan menariknya semula dengan lembut. Dia menjadi semakin khayal. Kemudian aku masukkan dengan lembut lagi tetapi menariknya dengan cepat dan sebaliknya. Iparku menjadi semakin ghairah dengan nafsunya. Dapatku rasakan kemutan-kemutan liang cipapnya di batangku. Sungguh pandai iparku mengemutkan cipapnya.

Aku melajukan gerakan dengan cepat. Aku lihat iparku tercungap-cungap mancari nafasnya. Sesekali lidahku hinggap di lehernya dan teteknya. sambil aku hisapi putingnya. Aku juga menjilati ketiaknya yang sugguh seksi itu.

20 minit begitu, aku dapati badan iparku mengejang. Pelukannya di belakangku dikuatkan . bontotnya dinaik-naikkan mengikut irama jolokanku. Cipapnya semakin kuat mengemut dan mata terpejam dan dia mengerang kuat.

“Aahhhhh, Zammmm,,, akak nak terpancuttt ahhhhh uhhaahaa…”

Ccreeettt creeettt. Iparku klimak lagi. Aku menghentikan jolokanku, memberikannya keselesaan menikmati klimaknya. Ali dan Man hanya memerhatikan perbuatan kami. Rasa malu dan takut sudah hilang dari iparku. Hanya kenikmatan yang dikecapi. Aku membiarkan keadaan seketika. Batang ku masih keras mencanak lagi.

1 comment:

  1. Sekarang kita berada di zaman alai, semua berubah menjadi alai atau berlebihan, tapi sebenarnya dari dulu juga yang namanya anak muda itu pasti tingkahnya sangat alai, apalagi dalam hal merayu sang pujaan hati.

    Misalnya :

    “Sayang, banyak gadis cantik di sana, tapi kamu yang paling cantik ..”.

    Hmmmmmmmmm, ini harus diteliti, apa benar begitu?

    “Sayang, aku selalu ingin berada di hatimu ..”.
    “Cintaku, kamu permatahatiku ..”.

    co : “Sayang, habis ini kita jalan-jalan yuk ..”.
    ce : “Kemana ..?”.
    co : “Menjalani sisa hidup kita ..”.

    hehehehe :D

    ReplyDelete